شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
۰ |
۰
مهاجمی که بارسلونا از خریدش منصرف شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قیمتی که باشگاه اتلتیکومادرید برای فروش آلوارو موراتا تعیین کرد باعث شد باشگاه بارسلونا قید خرید او را بزند.

برچسب قیمت ۴۰ میلیون یورویی مدیریت باشگاه اتلتیکو مادرید بر روی آلوارو موراتا که مالک اصلی این مهاجم است، باعث شد تا مقامات باشگاه بارسلونا نیز از انجام و نهایی کردن این انتقال صرف نظر کنند.

باشگاه بارسلونا نیز امیدوار بود که با پرداخت بخشی از قرارداد قرضی این مهاجم، بتواند او را در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی زمستانی در ژانویه‌ جاری به خدمت تیم خود درآورد اما مدیران باشگاه یوونتوس حاضر به جدایی موراتا در نیم فصل مسابقات نشدند.

به نظر می‌رسد که بازگشت آنسو فاتی و ممفیس دپای مهاجم اسپانیایی و هلندی کاتالان‌ها از بند مصدومیت، حضور فران تورس، مهاجم اسپانیایی سابق منچسترسیتی که در همین پنجره‌ نقل و انتقالاتی زمستانی در ژانویه‌ جاری خریداری شده، اوج گرفتن عملکرد لوک دی‌یونگ هلندی و نزدیک شدن به زمان بازگشت مارتین بریتویت، مهاجم دانمارکی آبی‌واناری‌ها به میادین مسابقات و رهایی این بازیکن ملی‌پوش از بند مشکلات مربوط به آسیب دیدگی نیز در این تصمیم مدیران باشگاه کاتالانی بی‌تأثیر نبوده نباشد.

البته پس از تمدید قرارداد قرضی موراتا، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی این تیم ایتالیایی نیز با جدایی مهاجم اسپانیایی تیم خود در نیم‌فصل مسابقات به طور جدی مخالفت خود را اعلام کرده بود.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی