نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
۰ |
۴
برنامه ویژه کاپیتان استقلال برای بازی پیکان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس حضور نصفه و نیمه در دو بازی اخیر استقلال مقابل نمایندگان رفسنجان و مسجد سلیمان کاپیتان آبی پوشان آماده بازی در جام حذفی شد.

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در هفته هایی که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آبی پوشان نبود دیدار رفت تیمش مقابل پیکان در بازی هفته نهم را از دست داد. مسابقه‌ای که با نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

کاپیتان استقلال پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت توانست در دیدار مقابل مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان در ترکیب استقلال به میدان برود و برای بازی دوباره با پیکان  در شرایط مطلوب است و به احتمال زیاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش به زمین خواهد رفت.

وریا غفوری در جریان دیدار استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر دچار پارگی داخلی عضله همسترینگ شده و ۶ بازی در لیگ برتر و یک مسابقه در جام حذفی را از دست داد تا نزدیک به نیمی از مسابقات فصل جاری فوتبالی تا این مرحله را دور از ترکیب اصلی این تیم سپری کرده باشد.

کاپیتان غفوری در دیدار مقابل مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان نیز به ترتیب ۳۶ و ۴۵ دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت اما بدون هیچ مشکلی کنار هم‌تیمی‌هایش بازی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی