۱
پول بزرگ‌ترین مانع پرسپولیس شدن رضاییان/ او باید قید یک میلیون دلار را بزند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان برای بازگشت به جمع سرخ پوشان تهرانی باید از دریافت مبلغ هنگفتی صرف نظر کند.

طبق اعلام رسانه‌ها قرارداد رامین رضاییان با باشگاه الدحیل قطر سالانه ۲.۵ میلیون دلار است. او در مقطعی به الدحیل پیوست که ژاوی و السد نیز خواهان به خدمت گرفتنش بودند و از این رو قراردادی سنگین بسته است.

از این رو در صورت فسخ قرارداد رامین با باشگاه السیلیه، او تا پایان فصل بازیکن الدحیل است و تردیدی وجود ندارد این باشگاه قطری برای این که از نظر مالی ضرر نکند، حاضر است هرچه سریع‌تر رضایت نامه او را صادر کند. چرا که مبلغی که رامین می‌تواند بابت نیم فصل باقی مانده از قراردادش از باشگاه قطری دریافت کند، چیزی بیش از یک میلیون دلار است و باشگاه الدحیل حاضر است با فسخ قرارداد این مبلغ سنگین را به رامین پرداخت نکند اما سوال اصلی این است آیا خود رامین برای بازگشت به پرسپولیس از این مبلغ گذشته و قید یک میلیون دلار را می‌زند؟

به هرحال مبلغ قرارداد رامین رضاییان برای نیم فصل از قرارداد کل فصل برخی لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ قطر بیشتر است و گذشتن از آن کار راحتی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تحلیل IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    بزرگترین مانع رضاییان شاه کریم باقری هستش؟! متأسفانه اختلافی که بین آقا کریم و رضاییان پیش اومد بزرگترین مانع هستش ایکاش آقا کریم رضایت بده تا رضاییان برگرده که پرسپولیس شدیداً احتیاج داره بهش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی