صادق ورمزیار
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

صادق ورمزیار کاپیتان سابق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی از قهرمانی نیم فصل تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی و حذف آبی پوشان از لیگ قهرمانان سخن گفت.

صادق ورمزیار با تعصب یکی از نامهای فراموش نشدنی در تاریخ باشگاه استقلال است. مدافع پیشین آبی‌ها اعتقاد دارد این تیم باید در نقل‌وانتقالات زمستانی تقویت شود.

استقلال آخرین دیدار نیم فصل را با پیروزی پشت سر گذاشت. بازی چطور بود؟

دیدار با نفت مسجدسلیمان بازی خوبی بود. با این برد شیرین استقلال قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد و این اتفاق می‌تواند باعث روند رو به رشد تیم در نیم فصل دوم رقابت‌ها باشد. به نظرم بازی دو تیم در نیمه اول باوجود تک گل استقلال یک بازی پایاپای بود و در نیمه دوم با آمدن وریا غفوری آبی پوشان صاحب مالکیت بیشتری شده و توانستند تعداد گل‌های خود را افزایش دهند.

 استقلال در هفته‌های گذشته بیشتر از سمت چپ حمله می‌کرد و در این دیدار نشان داد جناح راست آن نیز می‌تواند همانند جناح چپ تاثیر گذار باشد.

استقلال پس از سالها موفق به قهرمانی در نیم فصل شد!

اگرچه شیرین بود اما فراموش نکنیم به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند. باید با تمرکز و انگیزه و با همین فرمان به پیش رفت و به جایی رسید که در پایان فصل جام را بالای دست شاگردان مجیدی دید.

با فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات زمستانی نیازهای استقلال را در چه پست‌هایی می‌بینید؟

 من فکر می‌کردم با مصدومیت وریا غفوری استقلال دچار مشکل شود که اینگونه نشد. معتقدم مجیدی برای تقویت تیم باید در کنار خط دفاع به فکر یک پلی میکر و یک وینگر چپ کارآمد هم باشد تا بتواند به هدف اصلی که قهرمانی است برسد.

پیش بینی شما از عملکرد استقلال در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر چیست؟

سوال سختی است و در واقع نمی‌دانم چه اتفاقاتی برای آبی پوشان در راه است. باید دید کادر فنی در این خصوص چه تمهیدات و تفکراتی در سر دارد. موفقیت استقلال در نیم فصل دوم بستگی به یارگیری و شکل و زمان بدنسازی دارد که امیدوارم تمامی این اتفاقات به شکل مطلوب و مورد نظر کادر فنی بیوفتد.

دیدار استقلال و پیکان در رقابت‌های جام حذفی را چطور می‌بینید؟

جام حذفی متفاوت از لیگ است و تیمها با چند بازی می‌توانند به جام و سهمیه برسند و البته فرصت جبران هم نیست. در چنین شرایطی استقلال نیز باید با حداکثر تمرکز و دوری از اشتباهات فردی و تیمی تنها به دنبال صعود به مرحله بعدی باشد.

در پایان از حذف استقلال و مقصران این اتفاق تلخ بگویید؟

 در شرایط فعلی حذف دو تیم پر آوازه ایرانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان مهم است نه مقصران این فاجعه. سالهاست اسم فوتبال ما حرفه‌ای است اما هنوز استقلال استخر و سونا و حتی زمین تمرین مناسب ندارد!

در بحث مالی نیز که همواره بدهکار بازیکن و مربی هستیم. در چنین شرایطی طبیعی است که یک جا به بن بست میخوریم چرا که فوتبال حرفه‌ای جای این حرف‌ها نیست. این مشکلات بالاخره یک روز باید حل شود و فکر می‌کنم شاید بهتر شد که حذف شدیم.

شاید این اتفاق تلخ تلنگری باشد برای مدیران ورزش کشور تا در آینده عملکرد بهتر و مسولانه تری در این خصوص داشته باشند. به اعتقاد من همه در این ماجرا مقصرند، از وزارت ورزش گرفته تا مدیرعاملان باشگاه‌ها و مدیران فدراسیون‌های وقت، همگی نقش چشمگیری در بروز این ماجرای تاسف بار داشتند و کاش کسی از آنان بابت این کوتاهی بزرگ بازخواست کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی