نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
۵ |
۲
رضا درویش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم شب قبل از بازی با فجرسپاسی و در اردوی پرسپولیس مدیرعامل جدید این باشگاه اعلام کرده است که اگر نتواند مشکلات را حل کند، خودش می‌رود!

رضا درویش که عصر چهارشنبه هفته گذشته  به طور رسمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده بود، پیش از دیدار برابر فجرسپاسی به هتل محل اقامت پرسپولیس رفت و دیداری با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم داشت.

در جریان این جلسه ضمن معارفه درویش و ذوالفقارنسب به بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس، صحبت‌هایی درمورد مسائل مالی این تیم مطرح شد و یحیی گل محمدی هم برای دقایقی این مدیران را در جریان وضعیت تیمش قرار داد. در این جلسه یحیی گل محمدی ضمن گلایه از بی توجهی‌های صورت گرفته نسبت به تیم مدافع عنوان قهرمانی خطاب به مدیرعامل جدید پرسپولیس گفت: آقای درویش! حق این بازیکنان این نیست. این بچه‌ها در ۱۴ هفته گذشته و نصف لیگ فقط ۲۰ درصد دریافتی داشته‌اند و این اصلا درست نیست.

سیدجلال حسینی نیز ضمن گلایه از بدقولی‌های مدیران پیشین پرسپولیس عنوان کرد «روح این تیم کشته شده است از بس که به قهرمان بی توجهی شده است.» کاپیتان پرسپولیس از اینکه درروزی که قرار بود مجید صدری پول به حساب بازیکنان بریزد رفته نیز گلایه کرد. همچنین حمید مطهری کمک مربی پرسپولیس نیز از نبودن جی پی اس در تیم بزرگ پرسپولیس ابراز گلایه و ناراحتی کرد.

این حجم از مشکلات و گلایه‌ها باعث شد، رضا درویش به سخن آمده و به کاپیتان و مربیان پرسپولیس بگوید: «تمام تلاش خودم را به خرج می‌دهم که مشکلات تیم پرسپولیس را از همه نظر حل کنم. اگر هم نتوانم مشکلات مالی و ... را حل کنم آن گاه مطمئن باشید خودم می‌گذارم و می‌روم!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی کانابیس IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    پس بگذار و برو چون بهت نمیخوره بتونی گره ای وا کنی.تیم باید خصوصی بششههه
  • ماهان DE ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    خیلی مسخره اس که پرافتخارترین تیم ایران که پنج سال پشت سرهم قهرمان شده و دوبار فینالیست آسیا شده پول نداره به بازیکنش بده !!!! الهلال داره با لوئیز سوارز مذاکره میکنه؛ ما حتی پول نداریم به بازیکنای خودمون بدیم چه برسه بخوایم مثل استقلال بازیکن خارجی گرون قیمت بخریم ...
  • 1 IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    مدیرعامل جدید پرسپولیس به سیدجلال چه گفت؟ گفت شرمنده ارز خرید دارو تمام شده الان داریم استعلام میکنیم ببینیم بنیاد مستضعفان و بهزیستی و ... کدامشون پول دارن برداریم براتون دارو بخریم دوباره بتونید دقیقه 95 استارت 80 متری بزنید!!!
  • لنگ عروس عرب ها IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    واقعا خیلی نگران کننده است فقط 20 درصد یعنی نفری 2 میلیاردتومان گرفتند( یسری بیشتر یه سری کمتر از این مبلغ ) خیلی بدبختن نه؟ بینید کارگران ماهی 5 میلیون تومان میگیرند ولی اینا فقط و فقط 20 درصد گرفتند؟ خیلی ناچیز هستش 2 میلیارد تومان مگه نه ؟ یه صندوق زودپیدا کنید ؟!
  • پسر پرسپولیسی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    تنها راه نجات پرسپولیس و استقلال=خصوصی سازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی