نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
نمی‌دانم چرا پرسپولیسی‌ها روی پیراهن خود ستاره می‌زنند؟/ گفتم نه حجازی سرمربی شود نه پورحیدری/ این ۳ نفر هرگز کنار هم روی نیمکت استقلال نمی‌نشستند
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

ستاره بزرگ استقلال و تیم ملی این روزها سوژه اصلی مستندی شده که قرار است با محوریت زندگی ورزشی خودش ساخته شود.

حسن روشن همچنان با صراحت لهجه صحبت می‌کند و اهل پرده‌پوشی نیست. ملی‌پوش اسبق کشورمان در گفت و گو با خبر ورزشی پیرامون شرایط ساخته شدن فیلم زندگی خودش و وضعیت کنونی استقلال صحبت کرد و  بحث به ماجرای منصور پورحیدری و ناصر حجازی هم کشیده شد.

مستند شما به کجا رسیده است؟

کار جلو می‌رود ولی نمی‌دانم چقدر طول می‌کشد. البته قرار شده تا وقتی من این فیلم را نبینم و تأیید نکنم، اجازه پخش نداشته باشد. دلم نمی‌خواهد داخل این فیلم فقط تعریف و تمجید از حسن روشن باشد یا اینکه صرفاً انتقاد کنند. می‌خواهم همه چیز در کنار همدیگر باشد. این را هم بگویم که انصافاً کارگردانش آدم سالمی است و از او بدی ندیده‌ام.

اسم فیلم مشخص شده؟

هنوز نه ولی قرار است از شبکه مستند پخش شود. همان‌طور که گفتم دلم می‌خواهد همه چیز واقعی باشد و حسن روشن را خلاف آن چیزی که مردم می‌شناسند، نشان ندهد.


برسیم به شرایط استقلال. این تیم قهرمان نیم فصل شد ولی گروهی از چهره‌های قدیمی و کارشناسان معتقدند اصلاً چیزی تحت عنوان قهرمانی نیم فصل وجود ندارد و تمام نگاه‌ها باید معطوف به قهرمان شدن در پایان فصل باشد. شما با این فرضیه موافقید؟

من هم کاملاً موافقم. قهرمانی نیم فصل اصلاً وجود ندارد. برخی مسائل اساساً در فوتبال جهان وجود خارجی ندارد ولی ما در ایران آنها را برای خودمان درست می‌کنیم. برای مثال همه می‌دانند من چه قدر با پرسپولیسی‌ها رفیق  هستم و همیشه گفته‌ام تیم دوم حسن روشن پس از استقلال، پرسپولیس است ولی در کمال احترام باید بگویم نمی‌دانم چرا پرسپولیسی‌ها روی پیراهن خودشان ستاره زده‌اند؟ این ستاره‌ها برای قهرمانی در مسابقات بین‌المللی و جام‌های جهانی روی پیراهن باشگاه‌ها و تیم‌های ملی قرار می‌گیرد و ارتباطی به نتایج آنها در پیکارهای داخلی ندارد. ماجرای قهرمانی نیم فصل هم دقیقاً همین است. فراموش نکنیم چندسال قبل برق شیراز در نیم فصل اول فوق‌العاده بود ولی در دور برگشت آن قدر بد نتیجه گرفت که به دسته پایین‌تر سقوط کرد. استقلال باید روند خوب خود را ادامه بدهد و قهرمان لیگ برتر شود البته قطعاً در دور برگشت کار دشوارتر خواهد شد.


بازیکنان خارجی این تیم نظر شما را جلب کرده‌اند؟

این دو نفر روز به روز بهتر می‌شوند. یامگا در آن اوایل خام بازی می‌کرد ولی حالا در حال بهتر شدن است. خود استقلالی‌ها وقتی چند وقت قبل از من پرسیدند شرایط تیم را چطور می‌بینم، به آنها گفتم بابت این فصل نگران نیستم ولی نگران فصل آینده هستم چون قهرمانی و کسب سهمیه برای لیگ قهرمانان یک بحث است و شکل شرکت در مسابقات آسیایی و نتایجی که آنجا کسب می‌شود، بحث دیگر.

البته حالا دیگر لیگ قهرمانان برای استقلال و پرسپولیس وجود ندارد

باور کنید این اتفاق به نفع خود آنهاست. واقعاً به نفع خود آنهاست. باید بروند و مشکلات ساختاری خودشان را درست کنند. مگر در همه این سال‌ها که راهی لیگ قهرمانان شدند، به غیر از دومرتبه حضور در فینال چیز دیگری هم عاید فوتبال ایران شد؟ اگر استقلال و پرسپولیس در فصول گذشته هم راهی لیگ قهرمانان می‌شدند  فقط به این دلیل بود که دل کنفدراسیون برای آنها می‌سوخت ولی امیدوارم دیگر دل کنفدراسیون فوتبال آسیا برایشان نسوزد تا بروند و مشکلات را حل و فصل کنند. دقیقاً باید سیستمی مانند باشگاه‌های ترکیه برای باشگاه‌های ایرانی هم پیاده شود در غیر این صورت فوتبال می‌شود فقط چرخش پول و کاسبی یکسری دلال. همین الان بازیکنانی هستند که چون مدنظر دلال‌ها قرار ندارند، نمی‌توانند در لیگ برتر بازی کنند.

حسن‌ آقا، از گوشه و کنار شنیده ایم کارلوس کی روش هنگام سرمربیگری در ایران برای شما پیغام داده بود. درست است؟
 
بله. درست است. برای من پیغام فرستاد که شما چهره  بزرگی در فوتبال ایران هستید و چرا علیه من صحبت می‌کنی؟ من هم در پاسخ گفتم : وقتی به فوتبال ایران آمدی، فکر می‌کردم یک رایکوف جدید برای ما آمده است ولی پس از مدتی نگاهم عوض شد چون رفتارهای دیگری از شما دیدم. همین حالا با بازیکنانی که مورد توجه شما قرار ندارند و از تیم ملی دور مانده‌اند، می‌توانیم یک تیم تشکیل بدهیم و تیم انتخاب شده توسط شما (کارلوس کیروش) را شکست بدهیم. فوتبال ایران آنقدر استعداد دارد که باید به راحتی دو تیم ملی جوانان و امید داشته باشد. هیچ وقت فراموش نمی‌کنم پس از بازی‌های آسیایی تهران بزرگانی نظیر جعفر کاشانی فقید، ابراهیم آشتیانی خدابیامرز و علی جباری از تیم ملی رفتند اما جای خالی این بازیکنان بزرگ به راحتی پر شد چون در امر استعدادیابی و پرورش آنها مشکلی نداشتیم.

نمی‌دانم چرا پرسپولیسی‌ها روی پیراهن خود ستاره می‌زنند؟/ گفتم نه حجازی سرمربی شود نه پورحیدری/ این ۳ نفر هرگز کنار هم روی نیمکت استقلال نمی‌نشستند

آقای فتح‌الله‌زاده در مصاحبه با خبر ورزشی به ما گفته که طرحی در دست داشت تا ناصر حجازی و منصور پورحیدری فقید همراه با امیر قلعه‌نویی در سال ۷۸ هر کدام با شرح وظایف جداگانه روی نیمکت استقلال قرار بگیرند. به نظر شما این اتفاق در استقلال رخ می‌داد؟

آقای فتح‌الله‌زاده چهره موجهی است و برای فوتبال زحمت کشیده است. ایشان کاملاً با تجربه شده‌اند و اتفاقاً همین دو هفته قبل هم مهمان او بودم. من با فتح‌الله‌زاده رابطه خوبی دارم و برایش احترام زیادی قائلم ولی در رابطه با این ماجرا باید بگویم با وجود تلاش‌ها و نیت خیر فتح‌الله‌زاده، هرگز امکان نداشت حجازی، پورحیدری و قلعه‌نویی همراه با یکدیگر روی نیمکت استقلال بنشینند. مطمئن باشید این اتفاق رخ نمی‌داد. شرایط آنها با هم کاملاً متفاوت بود و جوردر نمی‌آمد. هر سه نفر فوق‌العاده قابل احترام و عزیز هستند ولی سبک کاری‌شان به گونه‌ای بود که نمی‌شد آن‌ها را همراه با یکدیگر روی نیمکت استقلال قرارداد. سال ۸۲ که آقای قریب به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد، با من تماس گرفتند و خواهان همکاری شدند. آقای جویباری هم بود. من به آنها گفتم در دوبی قرارداد دارم و نمی‌توانم با استقلال قرارداد ببندم ولی به صورت دوستانه هر کمک فکری که باشد، در خدمت هستم. آنجا از من پرسیدند از میان منصور پورحیدری عزیز و ناصر حجازی دوست‌داشتنی کدامیک را به عنوان سرمربی پیشنهاد می‌دهی؟ من گفتم هیچ کدام! حجازی و پورحیدری هر دو جزو دوستان عزیز من بودند ولی گفتم این دو نفر هر کدام کوله باری از افتخارات دارند اما در مقطعی هر دو نفر از استقلال برکنار شده‌اند بنابراین بهتر است حالا بروید سراغ امیر قلعه‌نویی.

حالا که بحث به اینجا کشیده شد، اجازه بدهید یک خاطره را از دهه ۷۰ برایتان تعریف کنم.

خواهش می‌کنم. خوشحال می‌شویم.

در سال ۷۵ منصور را برکنار کردند و ناصر را به استقلال آورده بودند. در آن زمان پیش‌ ا زاینکه استقلال برای مسابقات آسیایی راهی عربستان شود، یک شب در منزل یکی از هواداران قدیمی استقلال همراه با ناصر حجازی بودم و او توصیه کردم منصور پورحیدری را هم در معیت کاروان استقلال به عربستان ببرد چون به‌هرحال تجربه دارد و سرمربی قبلی تیم بود و خودش هم استقلالی است ولی حجازی این پیشنهاد را نپذیرفت.

حجازی و پورحیدری اصلاً مشکل شخصی با هم نداشتند بلکه به لحاظ کاری کاملاً متفاوت با یکدیگر بودند  و باید به اعتقاداتشان احترام گذاشت.

و برسیم به سوال آخر. ماجرای استفاده گل گهر از یک بازیکن غیر مجاز.

در این ماجرا اینکه نظر من چیست، اصلاً نباید در اولویت باشد بلکه  قانون را باید ملاک قرار بدهیم. اگر قانون می‌گوید مسابقات گل گهر با این بازیکن آفریقایی حتماً باید سه بر صفر به نفع رقبا شود، فدراسیون قانون را اجرا کند و اگر می‌گوید نتایج بازی‌ها نباید عوض شود ولی افراد متخلف محکوم شوند، باز هم فدراسیون باید قانون را اجرا کند. خوشبختانه فدراسیون در قیاس با گذشته جوان‌تر شده و جوانانی مانند نیما نکیسا و مهدی مهدوی کیا را هم پای کار آورده است. خود رئیس فدراسیون هم جوان است و می‌خواهد کار کند بنابراین باید حالا که فوتبال دوباره در حال جان گرفتن است و در آستانه صعود به جام جهانی قرار داریم و فوتبال بانوان ما هم پیشرفت کرده، همه کمک کنیم تا شرایط بهتر شود. متأسفانه در محاکم بین‌المللی شکایات زیادی از تیم‌های ایرانی  وجود دارد که اصلاً درست نیست. همین آقای استراماچونی با استناد به قانون تأخیر دو ماهه در پرداخت دستمزد خیلی راحت از استقلال شکایت کرد و دردسرساز شده است. شک نکنید دلال‌ها به این مربی خط داده‌اند تا شکایت کند. چطور وقتی در استقلال نتیجه نمی‌گرفت، حرفی از شکایت نمی‌زد ولی به محض اینکه  تیم را به صدر جدول رساند، اخلاقش عوض شد؟ این ماجرا دقیقاً مانند داستان  مارک ویلموتس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منفی،بدین،آفرین IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    الان شورش میشه 😂
    • شله زرد سکه لای گز، IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      آقای روشن برای شما احترام قائل هستم به همون دلیلی که یووتنوس بایرن مونیخ رئال مادرید در داخل لیگ خودشون ده یا پنج قهرمانی بدست آوردن ستاره زدن خود کنفدراسیون ستاره پرسپولیس تایید کرد در لیگ آسیا همیشه لگوی پرسپولیس با ستاره هاش ثبت و پخش می کنه امثال ساکت از روی حسادت برای دیده شدن و قهرمان نشدن سه پاهان چندین سال با این همه هزینه پرسپولیس خواب و خوراک از سه پاهان گرفتن این حرفها میزنند
    • ارشام US ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      فشار نخور خارکصه بابامسعود داشتید جام اسنپی میاوردی
    • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      یادمه این آقای روشن همیشه منتقد بود و همیشه زیر آب مربی مدیر عامل میزد حالا از وقتی رفته ورزشگاه البته نشناختند ش! استور شون رو خخخ بعد فرهاد چه چیزی رد وبدل کردن که حالا شده مدافع سبک بازی پودری و چپ راست براش نوشابه باز میکنه!
    • بدون اسطوره IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      ستاره ماله شما حسن روش ماله شما چهارجانبه ماله شما .... ی پایه لیگ قهرمانان آسیا مال پرسپولیس ...پوکر و گلات ماله پرسپولیس شهریار و حادوگر و موشک مال پرسپولیس ...توپ طلای آسیا مال پرسپولیس ..حالا شما برید با ی ستاره خوش باشین
    • کامیارفرزام IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      فقط یک کلام باید در رابطه با روشن گفت،نون به نرخ روز خور و حزب باد هست،تا دو روز قبل بازیهای کیسه رو ۵ سال تماشا نمیکرده،و فرناز رو اصلا قبول نداشت حالا چون مواجب بگیر فرناز شده و کیسه کشا دو زار تو کاسه اش انداختن داره طرفداری میکنه،ما پرسپولیس ها نون بازو خودمون رو میخوریم کیسه کشا نون ....
    • شمسعلی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      کیسه هیچ افتخار معتبری در آسیا که مورد قبول فیفا باشه نداره و استناد هواداراشون تنها به سایتهای معتبر حاج فتل رویترز هس! AFC فقط و تنها فقط،بدلیل مبالغ کلانی که قدیمها از این تیمها می‌گرفته مجبور شده یه عنوان مثلا قهرمانی هم بهشون بده!! اگر رئال برای هر عنوان مسخره ای میخواست ستاره بزنه از کوپا امجدیه گرفته تا کوپا برنابئو باید دو هزار تا ستاره روی لباسش میزد! ولی مشکل همون تاییدیه فیفا هست که فیفا فقط مسابقات رسمی و دارای قوانین مدون و مشخص فنی و مالی رو معتبر می‌دونه نه هر مسابقات محلی در هر قاره ای. طبق سایت فیفا، پر افتخارترین تیم ایران در مسابقات جام قهرمانان باشگاههای آسیا در حال حاضر تیم پرسپولیس با حضور در دو فینال آسیا و بعد از اون تیمهای ذوب آهن و سپاهان هستند. البته پرسپولیس پر افتخارآفرین تیم ایران در داخل هم هست و ستاره واقعی که داره به همین دلیل هست.
  • علی❤❤❤❤ DE ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    دیگه کسی به حرفای اینا گوش نمیده میان اسم پرسپولیس رو میبرند یکم تو رسانه شناخته بشن از همینجا میگیم برین برای چهار جانبه بعدی و ستاره سوم😂😂😂😂😂😂
    • شبگرد IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      درود مگه زمان چهار جانبه به قول شما تیم شما وجود نداشت؟!!! خوب چرا شما عرضه نداشتین تو یکی از این چهار جانبه ها قهرمان بشین و حالا پز ستارتونو میدادین!!!!!! شما که تو اونم نتونستین🌝🌝🤣🤣
  • شمسعلی. GB ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    آقای روشن حتی شما که چند ساله بازیهای استقلال را نگاه نمی کردی در این ۵ سال معلوم است خیلی اذیت شدی امثال شما و ساکت و کلا همه ی تحقیر شدگان این پنج سال واقعا دیگر حرفی برای گفتن ندارید و صبح تا غروب دنبال این میگردید که چگونه برای پرسپولیس رجز بخوانید ولی درد گلات آنقدر بزرگ است که با گوشه و کنایه هم درمان نمی شود حالا هی از سیاره و ستاره بگویید البته ما غمتان را درک می کنیم
    • بابامسعود کجایی دلم تنگه DE ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      قمرعلی بدبخت خیلی حقیری خیلی
    • رضا IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      جناب آقای لنگی. تو این پنج ساله با کمک وزارت ورزش و بابا مسعود و آذر خانم و هزار تا کمکهای دیگه داوری تونستید قهرمان بشید. که جامهاتون با اسنپ گرفتید
  • جک تری دی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    اقای روشن از شما بعید شما که ملی پوش بودین و اینهمه ادعا دارین از دنیای فوتبال بی خبر هستید.اتفاقا ستاره پرسپولیس واقعی هست .بخاطر اطلاعات شما این سطر ها رو بخونید اولین تیمی در تاریخ فوتبال اقدام به درج ستاره بر روی پیراهن خود کرد، یوونتوس بود. این تیم در سال ۱۹۵۸ و پس از کسب دهمین قهرمانی خود در سری آ در آن زمان یک رکورد جدید کشوری بود، اقدام به این کار کرد. در سری آ هر ده قهرمانی برابر با یک ستاره خواهد بود، بنابراین یوونتوس با ۳۶ قهرمانی سه ستاره و تیم‌های اینتر میلان و آ.ث. میلان به ترتیب با کسب ۱۹ و ۱۸ قهرمانی دارای یک ستاره می‌باشند.. در ترکیه در سال ۲۰۰۰ طرح پنج قهرمانی یک ستاره اجرا گردید. گالاتاسرای با بیست و دو عنوان قهرمانی درلیگ این کشور دارای چهار ستاره نیز می‌باشد. در سال ۲۰۰۳ باشگاه رنجرز پس از کسب پنجاهمین عنوان قهرمانی خود در لیگ اسکاتلند، پنج ستاره در بالای لوگوی خود و بر روی پیراهن تیم حک کرد. در آلمان در سال ۲۰۰۴ سیستم رسمی ستاره‌گذاری بر روی پیراهن فوتبال این کشور معرفی شدکه تیم‌های قهرمان به ترتیب برای ۱، ۲، ۳ و ۴ ستاره، تیم‌ها باید ۳، ۵، ۱۰ و ۲۰ قهرمانی
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    آقای روشن شما به دل نگیر .این ستاره نتیجه عقده 60ساله است بذار دلشون با این ستاره جعلی خوش باشه .
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    روشن آدم باشخصیتی هست.الان مصاحبه اش با امثال نوری و مهدی فنونی زاده مقایسه کنید.زمین تا آسمون با هم فرق دارند. نظرش در مورد ستاره پرسپولیس گفت هرچند باب میلی هواداران پرسپولیس حرف نزد ولی با احترام و ادبیات زیبا حرفش زد و نقد کرد. این آدم نه دنبال تریبون هست و نه دنبال جلب توجه.بزرگی آدم ها را باید از نوع ادبیاتش شناخت
  • مجید پرسپولیسی US ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    جناب روشن برو یه اطلاعاتی از باشگاه های ایتالیا و چند باشگاه اروپایی کسب کن اکثرا ستاره هاشون بخاطر قهرمانی های باشگاه هاشون هست . یوونتوس . اث میلان . اینترمیلان . برادر من وقتی اطلاعاتی ندارید سر پیری خودتو مضحکه جامعه فوتبالی نکن!
  • حمید IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    اولا سوال خبرنگار چه ربطی به پرسپولیس داشت و ستاره اش؟ ثانیا تا به حال لوگو رئال مادريد را با سیزده ستاره دیدین؟
  • مرتضی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    اتفاقا جناب روشن تنها تیمی که بی دلیل ستاره زده استقلال بوده،همه لیگ های معتبر دنیا دارن برای تعداد مشخصی قهرمانی لیگ ستاره میزنن،اگه نمیدونستی بدون
  • عماد IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    البته سواد هم خوب چیزیه! مطابق قانون هر ۱۰ قهرمانی لیگ یک ستاره باید روی پیراهن بخوره در بازی های داخلی. حالا چرا استقلال توی لیگ ستاره زده، نمیدونم! مثل یوونتوس درخصوص بازیکن گابنی هم قانون میگه بازیکن محروم میشه و تیم جریمه و حرفی از سه صفر شدن نیست مثل مارادونای دوپینگی تو جام جهانی امریکا. آیا بازیهای آرژانتین سه بر صفر شده بود؟!!! پس قصد آقایون کمک به تیم خاصه...
  • پوکر IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    واقعا باید مستندتم بسازند اسمش باید بزارن خواب زدگان خدایی یکبار شد ی موجودی مصاحبه کنه و از پرسپولیس حرف نزنه؟؟؟ بابا همسن کارا رو کردین که ۱۰ ساله جام ندیدین
  • حميدرضا IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    نمیدونم این چه پیشکسوت فوتبالیه که قانون فیفا رو نمیدونه . آقای روشن هر ۱۰ قهرمانی در لیگ اول هر کشور یک ستاره دارد . ولی قهرمانی هر باشگاه در جام قاره ای هیچ ستاره ای ندارد . بهتره ی نگاه روی پیرهن یونتوس . ا ث میلان ، اینتر ،بایرن بندازی . مگه فوتبالم نمبینی ؟ ضمناً یادتون رفته ای اف سی راجب اون ستارها توبیختون کرد و توضیح خواست که عمو فتل نامه زد که این بابت قهرمانی در آسیا نیست جزو لگو و طرح باشگاهمونه .
  • مافیای کیسه IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    ما نفهمیدیم کجای دنیا واسه یه جام چهار جانبه با تیم های در پیت ستاره میزنن که شما زدید آقای خاموش تفکرم آرزوست
  • حسین IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    کسی نیست به این یارو همشه شاکی ومنفی بگه پرسپولیس نیاز به دوس داشتن امثال تو رانداره .ضمنن به تو هچ ارتباطی نداره در موردستاره ارتش سرخ ....... کنی.
  • علی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    زیاد چرت و پرت میگن از سوزش گلات هستش
  • هرچند جواب ابلهان خاموشی است اما... IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    اگه فلسفه زدن ستاره رو لوگو قهرمانی قاره‌ای باشه پرسپولیس به خاطر قهرمانی جام در جام آسیا حق داره یه ستاره بزنه رو لوگوش، اگه فلسفه زدن ستاره ۱۰ قهرمانی لیگ باشه باز پرسپولیس حق داره یه ستاره بزنه رو لوگوش. آقای خاموش خان تو که خیر سرت فوتبالی هستی و هنوز آلزایمر نگرفتی پس قبول کن تحت هر شرایطی ستاره پرسپولیس رو لوگوش درسته ولی یه ستاره رو لوگوی تیم شما (استقلال) درست نیست چون مرحوم تاج ربطی به استقلال نداره و تیمی که منحل شده رفته مثل میتی میمونه که زیر خروارها خاک خوابیده. پس لطف کن دهنتو برای همیشه ببند و کمتر مزخرف بگو پیرمرد هاف‌هافو. ما هر چی میخواییم به بزرگترا احترام بذاریم خودشون نمیذارن. از قدیم گفتن احترام هر کسی دست خودشه. اگه استقلال قهرمان آسیا شده پرسپولیسم قهرمان آسیا شده. اگه این مورد قبولته پس اونم باید مورد قبولت باشه. دوزاریت افتاد یا بزنم تو سرت بیفته.
  • Rza IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    انگار حسن روشن فوتبالیست نبوده که میگوید چرا پرسپولیس ستاره زده.آخه اگه فوتبال دنیا و دنبال کرده باشی میتونی که اکثر لیگ های دنیا باهرده قهرمانی یک ستاره 🌟 میزنند.مثالش هم تیم یوونتوس ۳۶قهرمانی در سری آ داره و سه ستاره رو پیراهنش نقش بسته. میلان و اینتر کمتر از بیست قهرمانی دارند و هرکدام یک ستاره چندین لیگ دیگر هم باهرده تا یک ستاره میزنند.ولی بجاش رئال با دوازده قهرمانی در اروپا ستاره‌ای نزده.الان ما میتوانیم بگیم استقلال چرا ستاره زده چونکه ده قهرمانی نداره،
  • محمدطاها IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    آقای روشن پیشکسوت ارزنده استقلال حرفاش همیشه درست و منطقی هست دمشگرررم..خب واقعا ما هم نمیدونیم پیروزیچیا این ستاره رو از کجا اوردن چسبوندن به لوگوشون شاید عقده ستاره داشتن..ولی خب اشکال نداره بذار دلشون به همین ستاره جعلیشون خوش باشه واقعا گناه دارن..یه ستاره تو آسیا حسرت پرس_پولیسیا خخخخ..
  • ارتش سرخ IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    بیچاره هواداراش خودشو نشناختن بعد اومده با ایم سرورش پرسپولیس کبیر شناخته بشه آقای روشن اینا دیگه نخ نما شده عزیز یه فکر دیگه کن مثل اینکه حسرت جام به خیلیا فشار آورده آقای روشن ساکت
  • تیر غیب US ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    با درود،شما ببین صدرنشینی نیم فصل با بزرگان و پیشکسوتان استقلال چه کرده.پرخاشگران همیشه عصبانی و ناراضی امروز به هر شرایط و اوضاعی راضی هستند.از لابلای جملات آقای روشن خوشحالی و شعف و فرحناکی دیده میشود کبکش خروس میخواند و با دمش گردو میشکند.چرا؟ چون میدانند کار سختیست حالا حفظ این صدر نشینی تا پایان فصل توان میفرساید.حتی برای تیمی حکومت پناه و صاحب رانت که مانند ریگ پول خرج میکند و احدی از اهالی رسانه این موضوع را پی نمیگیرد نیز استرس بازی به بازی توان میفرساید و اینجاست که اهمیت کار پرسپولیس از لیگ پانزدهم تا اکنون جلوه گری میکند.یک نایب قهرمانی و پنج قهرمانی و اکنون نیز رقابت جدی برای کسب قهرمانی.هواداران استقلال به پیروی از باشگاه ماردوشان تلاش کردند این توفیقات طلایی و دست نیافتنی را در کام ما تلخ کنند اما بعنوان احدی از هواداران پرسپولیس این سرمستی و شادمانی را به جناب روشن و دیگر هواداران استقلال تبریک میگویم
  • علی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    من بتو می‌گویم ستاره روی پیراهن پرسپولیس مال چیست .مربوط به همان بازیکنان کمکی پرسپولیس در چهار امجدیه استقلال بوده وآقای آشتیانی ومعینی که بازیکنان شما امثال جباری وپورحیدری را روی نیمکت ذخیره نشانده بودند.
  • محمد IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    آقای روشن هم خاموش شد واقعا دردت اومده آقای روشن
  • یه پرسپولیسیه منطقی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    واسه من سواله هم ستاره پرسپولیس چیه هم استقلال؟دوستان واسه قهرمانی اسیا ستاره میزنن در صورتی که اولین باشگاه فوتبال دنیا هستن که اینو انجام میدن مثلا ریال مادرید باید شانزده ستاره بزنه روی پیرهنش یا الهلال چندین ستاره! این نشان از عقده های ساده تیمهای ما داره
  • یوسف IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    حالا استقلال و سپاهان دوباره احساس خطر کرده و علیه پرسپولیس مصاحبه‌ میکنند یکی مثل ساکت ستاره راحذف میکند و دیگری مثل روشن ستاره را مندراری میداند. دردشماها ستاره نیست دردشماها قهرمانیهای پی درپی پرسپولیس است هروقت توانستید پنچ بادنبال هم قهرمان شوید بیاید در شبکه‌های تلویزیونی کری بخوانید به قول شاعر سوختن و ساختن هم حدی داره مطمئن باشيد شمهای ضد پرسپولیس مرگ را خواهید دید ولی پنج قهرمانی هرگز
  • استقلال قهرمان IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    نمیدانم چرا وقتی، حرف حساب زده میشه یه عده که اصلا هم مشخص نیست که چه کسانی رو میگم سریع دردشون میگیره، بابا طرف راست میگه دیگه آخه چقدر عقده ای،ستاره ی حلبی اونم عشقکی نمیشه که آخه بابا !!!!!
  • م IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    نمیدونم چرا شما ستاره میزدید؟؟؟
  • حسن خاموش IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    آقای روشن سنت رفته بالا دچار آلزایمر شدی نیای نظر بدی کسی نمیگه فوتبال بلد نیستی اگه استقلالکسی مثل حسن روشن داشت پرسپولیس هم کسی مثل کلانی پروین ووو داشت خودتو کوچیک نکن برو افتخارات پرسپولیس کیسه تو ایران ببین بعد نظر بده راجب ستاره پرسپولیس دو تا ۴ جانبه امجدیه با دوچرخه اوردین فکر میکنین چه خبره اگه راست میگین الان برین فینال آسیا قهرمانی پیش کش بعد برو امتیاز پرسپولیس تو آسیا تو جهان ببین کیسه هم ببین بعد بیا نظر بده راجب پرسپولیس بزرگان پرسپولیس از زمان شما حساب کنیم چند برابر استقلال افتخار ایران تو جهان علی دایی علی کریمی راجب تیمی داری حرف میزنی که خیلی‌ها آرزوی اینو دارن جای بزرگانش باشن یکیش خود شما خواهشا راجب تیم بزرگ محبوب ما حرف میزنی حرمت نگهدار وگرنه آقای پروین هم نمیتونه بیاد حرف بزنه که تو زمان خودتون بهش میگفتن پروین پا طلایی آقای روشن بزار حداقل با اقتدار خاموش بشی خخخ
  • ستاره جعلی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    آهای اونایی که هی میگین قهرمانی نیم فصل مفهومی نداره و تیمی قهرمانه که آخرفصل نتیجه گرفته باشه با شما هستم ببینید حسن آقای ما هم همین رو میگه حسن آقا روشن میگه ستاره قلابی پرسپولیس هم مثل همین قهرمانی نیم فصل میمونه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خجالت بکشید لنگیا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • میثم IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    لنگی ها از جام شهدا تخت جمشید حساب کردن شد ده ستاره زدن فقط از سوزش استقلال که ستاره اسیایی داره
  • باغچه غاز IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    آقا اصلا ستاره های استقلال قبول چرا یک شبه به فکرفتل رسید دوتا ستاره بزنه اینم قبول الان استقلال خیرسرش هشت تا قهرمانی تولیگ های داخلی داره احیانن اگه شانسی یا باجک تری دی چیزی دوبار دیگه قهرمان شداونوقت چی یعنی امثال فتل فوتوشاپ ستاره دیگه ای چاپ نمی کنن
  • سیدرضا IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    حسن آقای روشن همونطور که بدون سونیت در جشن بزرگداشت دربی شش بر صفر در باشگاه پرسپولیس شرکت کرد این حرفو زده ،حرف پربیراهی نیست ، در بین تیمهای غرب آسیا السد استقلال العین و الهلال هم بابت قهرمانی در آسیا ستاره زدن ، الهلال جالبه چهارتاطلایی بالای لوگو زده بابت چهار قهرمانی سه تانقره ای زیرش بابت سه نایب قهرمانی در آسیا
  • ع.ف.خ حاجی شوالیه دکتر IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    بهتر است آقای روشن از تاریکی در بیاد پس اگر اینطور است که ایشان می‌گوید پس یووه و میلان و بایرن و رئال و بارسلون و خیلی تیم‌های دیگر که بر اساس تعداد مشخص قهرمانی در لیگ داخلی ستاره روی پیراهن میگذارند‌ لابد کار اشتباهی می‌کنند این آقا اول برود درباره قوانین ستاره روی پیراهن مطالعه کند بعد بیاید نظر بدهد اتفاقا ستاره برای مسابقات بین المللی نیست بلکه برای مسابقات داخلی است
  • مهدی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    یارو اخر عمری دنبال جمع کردن فالور هستش خدا عقل را از کسی نگیره
  • مازیار پرسپولیسی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    اینکه دلیل ستاره مارو نمیدونه دوتا دلیل میتونه داشته باشه. یا گوشات درازه یا هوادارای کیسه رو گوش دراز فرض کردی
  • استقلالیم IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    همون چهارجانبه ها رو پرسپولیس ببخش اسمش پیروزی بود رفت که .چیکار کرد .هیچی .بابا مسعود بود نتونستید جام بیارید توی ایران هزارتاکمک هست یکاری براتون میشه.پاس تهران رو نابود کردن در حالیکه قهرمانی آسیا داشت.استقلال نابود شدنی نیست چون بر دلها حکومت میکنه.
  • میثم IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    خوب دلیلش اینه که در لیگ های درجه اول ستاره بر اساس ۵ سال یا ۱۰ سال قهرمانی در لیگ همون کشور بر روی پیراهن گذاشته میشه نه بر اساس بازی های چهارجانبه‌.
  • ابرام US ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    نمی دانم چرا .......................... ؟ !خب بفرمایید بخشنامه کنند یعد از این روی «شلوا ر » ها شون ستاره بزنند . البته حضرتعالی خیلی چیزها میدونید و ما خیلی رو ندونستن های شما حساس نیستیم .
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    ستاره برای قهرمانی ۱۰سال درکشوراست نه چیزدیگه اگه قرارباشدهرتیمی که درقاره قهرمان بشه یک ستاره بزنه اونوقت رئال مادریدویونتوس ولیورپول بایدکل ستارهاروروپیراهنش بچسبونه تازه کم میاره اون وقت میشن مجزومه شمسی ولی اینترومیلان یووه برای هر۱۰سال قهرمانی کشورش یک ستاره داره پرسپولیس هم برای ۱۰سال ستاره داره استقلال یک جام ۲۲بهمن داره که خودشوکه کشانی کرده بابابهش میخندن کسی که خودشو که کشانی میدونه ولی همیشه باپلیاف میره آسیا امسال هم که نرفته حذف شده پرسپولیس پرسپولیس هم چوب اوناروخورده هرسال مستقیم رفته تازه جزوع ۴تاهم بوده ولی استقلال چی هنوزباپلیاف میره اونم آیا بره یانره
  • ایرج IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    آقای حسن روشن که هنوز گل زیبای شما را دربازی فینال جوانان آسیا به عراق به یاد دارم واقعا شما اطلاع ندارید که رئال و بایرن مونیخ و ... باشگاه های دیگر اروپائی ستاره روی لوگور را برای قهرمانی های داخلی زدند یا قاره ای ، 5 ستاره بایرن مونیخ برای 50 و خورده ای قهرمانی در لیگ و جام حذفی آلمان هستش یا رئال برای قهرمانی اروپا باید 13 ستاره بزنه آیا اینگونه است
  • ‌احمد IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    جناب تاریک ارزش این ی ستاره پرسپولیس خیلی بیشتر از اون دو تا ستاره قلابی شماست.
  • کیوان ارجمند US ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    سرت سلامت سلطان حسن روشن لنگ سوزان
  • مرتضی مقدم IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    بهرحال خاطرات رایکوف رو اینقد تو این پنج سال تعریف کرده که دهنشو باز نکرده حال رایکوفو ازش بپرسن ...حالا یه منیجر پیدا کرده بهش بگه چی بگو ترند بشی ،داغ شه ،اینم یکی مثل ساکت دهن درس درمونم نداره ک
  • رضا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    آقای روشن، لنگی ها همیشه ، تو همه موارد از استقلال تقلید می کنن. چیز عجیبی نیست
  • لنگ کثیف IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    خب راست میگه این ستاره قلابی چیه ؟ البته جامی که با اسنپ بیاد ستاره اش هم از حلبیه و قلابی. ولی خب گناه دارن بذارین یه ستاره داشته باشن غصه میخورن بدبختها اشکال نداره
  • عرفانی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    واقعا اینقدر کونتون میسوزه که ستاره آسیایی اس اس رو میگید فیفا قبول نداره . بعد خبر ورزشی دلال شما حرف از ستاره داخلی لنگ میزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی