نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمشید شاه محمدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشسکوت پرسپولیس به خبرورزشی گفت: شاید مهدی ترابی یا وحید امیری بیشتر توی چشم بوده باشند و هر دو هم بازیکن خوب و مؤثری هستند اما من می‌خواهم از مهدی شیری هم یادی کنم.

پیشسکوت پرسپولیس معتقد است هیئت مدیره جدید این باشگاه بعید است بتوانند پول بیاورند و مشکلات مالی فراوان این تیم را حل کنند. جمشید شاه محمدی همچنین به ضعف خط حمله پرسپولیس اشاره کرده و بر لزوم خرید یک فروارد گلزن تأکید کرد. مصاحبه خبرورزشی با مهاجم سال‌های نه چندان دور تیم ملی و پرسپولیس را بخوانید.

اولین سؤال خیلی‌ها به ویژه هواداران پرسپولیس درخصوص انتخاب رضا درویش است. شما او را می‌شناسید؟

بله، از قدیم او را می‌شناسم و می‌دانم رضا درویش یک پرسپولیسی قدیمی‌است اما من یکی خیلی به هیئت مدیره جدید اطمینان ندارم!

چرا؟

شاید آدم‌های خوبی انتخاب شده باشند. دکتر ذوالفقارنسب هم یک مرد با دانش فوتبالی است اما اقتصادی نیست. من می‌خواهم بپرسم مشکل اصلی تیم پرسپولیس در حال حاضر چیست؟

پول!

دقیقا همین طوراست. بی مایه به قول قدیمی‌ها فطیراست! بهترین آدم هم نمی‌تواند بدون پول مدیریت کند.

از کجا می‌دانید این هیئت مدیره قادر به تأمین منابع مالی مطمئن نیست؟

آنچه عیان است چه حاجت به بیان است؟ این هیئت مدیره کدام برنامه درآمدزایی را اعلام کرده یا اینکه کدامیک سابقه اقتصادی دارند؟ من نمی‌خواهم بدبینانه فکر کنم اما امید چندانی نمی‌توان به این گروه بست!

ذوافقارنسب اقتصادی نیست؛ به هیئت مدیره پرسپولیس هیچ امیدی ندارم/ رضا درویش را می شناسم اما...

به نظر شما بهترین یا سریع ترین راه کمک مالی به باشگاه پرسپولیس چیست؟

به نظرم خیلی راحت می‌توان پرسپولیس را همچون سپاهان، فولاد یا ذوب آهن زیر مجموعه یکی از کارخانه‌های صنعتی کرد. چه اشکالی دارد باشگاه مردمی‌و پرطرفداری مثل پرسپولیس از امکانات و بودجه باشگاهی مثل سپاهان بهره مند شوند؟ من در خبرها خواندم زمانی که بازیکنان پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن به اصفهان رفته اند یکشنبه گذشته هواداران اصفهانی برای یحیی و شاگردانش سنگ تمام گذاشته اند. این نشان می‌دهد پرسپولیس چقدر طرفدار دارد و مردمی‌است. چنین تیمی‌با این پشتوانه و آن همه افتخار نباید مشکل مالی داشته باشد.

نیم فصل اول به پایان رسید. به نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس چه کسی بود؟

شاید مهدی ترابی یا وحید امیری بیشتر توی چشم بوده باشند و هر دو هم بازیکن خوب و مؤثری هستند اما من می‌خواهم از مهدی شیری هم یادی کنم. او یک بازیکن بی حاشیه است که در تمام بازی‌ها تقریبا حضور داشت و زحمت خودش را بی سروصدا کشید. البته با شرایط مالی و مشکلات مدیریتی پرسپولیس همه بازیکنان غیرت به خرج داده و توانستند پا به پای تیم‌های با امکانات و بودجه بیشتر جلو آمده اند.

حالا قرار است پرسپولیس در نیم فصل تقویت شود. شما فکر می‌کنید اولویت‌های پرسپولیس برای خرید زمستانی چه پست یا پست‌هایی است؟

قطعا این سئوال را یحیی گل محمدی بهتر از هرکسی می‌تواند جواب دهد اما من فکر می‌کنم خرید مهاجم ششدانگ و گلزن از نان شب هم واجب تر است. عیسی آل کثیر هم طفلکی رباط صلیبی پاره کرده و برهمین اساس باید هرچه زودتر فروارد خرید. البته امیدوارم درنیم فصل مهاجم خوب و مناسب پیدا شود که کار سختی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    تنها کسی که میتونست پرسپولیس را به اوج برسونه دادکان بود که نزاشتن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی