ایوانوویچ: از برگشت به بسکتبال مشهد خوشحالم/ هر زمان بخواهیم کارهای بزرگ می‌کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد بعد از بازگشت سرجان ایوانوویچ سرمربی صربستانی، روند رو به رشدی گرفته و نتایج بهتری نسبت به دور رفت مسابقات کسب کرده است.

تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد در آخرین بازی خود موفق شد صنعت مس کرمان را با نتیجه ۸۶ بر ۸۱ شکست دهد و ایوانوویچ از بازی شاگردانش راضی است: «خیلی جنگیدیم تا به این پیروزی رسیدیم. مخصوصا در کوارتر سوم شاگردانم عملکرد فوق‌العاده ای داشتند و درکارهای دفاعی خیلی خوب بودیم. به برد این بازی نیاز داشتیم و در تمرینات سعی کردیم نقاط ضعفی که در بازی‌های قبل داشتیم را برطرف کنیم و در کل از بازی شاگردانم راضی هستم و خوشحالم که پیروز شدیم.»

او معتقد است دور دوم مرحله مقدماتی لیگ را جذاب‌تر می‌کند: «من معتقدم دور دوم مقدماتی خیلی جذاب‌تر است. با حضور مهرام، خانه بسکتبال خوزستان و مس کرمان گروه سختی داریم. این‌ها تیم‌هایی بسیار قوی و جنگنده هستند. هر بازی سخت است اما ما به خودمان ایمان داریم و هر بازی برای بردن به زمین می‌رویم.»

سرمربی تیم پارسا مشهد به اینکه در انتخاب بازیکنان تیم نقشی نداشته اشاره می‌کند: «این زندگی یک مربی است. یک زمان شما از اول فصل با یک تیم‌ هستید و بازیکنان تیم‌ را انتخاب می‌کنید و یک زمان از وسط فصل به تیم‌اضافه می‌شوید. در هر صورت این تیم من است و من به این بازیکنان باور دارم.

بازیکنان خوبی دارم و می‌توانیم هر زمان بخواهیم کارهای بزرگ بکنیم. این پنجمین سال حضور من در ایران است. زمانی که در ایران نبودم هم بازی‌های لیگ ایران را دنبال می‌کردم. واقعا مربیگری در این لیگ را دوست دارم چون ایران لیگ خیلی جذابی دارد.»

ایوانوویچ از نحوه بازگشتش به مشهد می‌گوید: «من آزاد بودم و آویژه می‌خواست مربی اش را عوض کند. من هم دو سال مربی این تیم بودم و با من تماس گرفتند. من هم قبول کردم که برگردم و از انتخابم خوشحالم.»

او امیدوار است در بازی بعدی مهرام را ببرند: «بدون شک مهرام یکی از بهترین تیم‌های ایران است. آنها برای رسیدن به قهرمانی می‌جنگند. ما یک روز تا بازی با آنها زمان داریم و این زمان را به مرور تاکتیک دفاعی، هجومی‌و ریکاوری اختصاص می‌دهیم.

ما در هر بازی صد در صد خودمان را می‌گذاریم و امیدوارم به پیروزی برسیم. اما هیچ مربی ای قبل از بازی نمی‌تواند بگوید که حتما پیروز می‌شود یا نه.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی