۲ پرسپولیسی پیشنهادهای ۸۰۰ و ۸۵۰ هزار دلاری را رد کردند/ الاهلی تور خود را پهن کرد اما...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه الاهلی قطر قصد داشت یک بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد .

یکی از بازیکنانی که در ۵ قهرمانی متوالی پرسپولیس حضور داشت کمال کامیابی نیا بود. هافبک دفاعی سرخ ها که در لیگ پانزدهم توسط برانکو از نفت تهران به پرسپولیس آمد عملکرد بسیار خوبی از خودش نشان داد و یکی از مهره های کلیدی سرخ پوشان در سال های اخیر بود. کمال  چند بار  توسط کیروش به تیم ملی دعوت شد و حتی گلزنی هم کرد ولی مصدومیت کتف این بازیکن باعث شد نتواند جایگاه ثابتی در تیم ملی پیدا کند.

قرارداد کامیابی نیا در پایان لیگ بیستم به اتمام رسید و این بازیکن برای ادامه فعالیت در جمع سرخپوشان نیاز به تمدید قرارداد داشت و بالاخره قراردادش را به مدت ۳ فصل دیگر تمدید کرد. کمال که بعد از مدت ها دوباره توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شده بود در اردوی تیم ملی در منامه مصدوم شد نتوانست در چند بازی اخر پرسپولیس در لیگ قبل به میدان برود؛ به همین دلیل کامیابی نیا بعد از پایان لیگ راهی دبی شد تا هم کارهای درمانی خود را در این شهر انجام دهد و هم استراحت کند. همین موضوع باعث شد تا هافبک دفاعی پرسپولیس بسیاری از جلسات تمرینی پیش فصل را از دست بدهد. این موضوع باعث شد تا کمال به لحاظ بدنی دچار افت شود و در بازی های ابتدای فصل نتواند برای پرسپولیس به میدان برود.

بعد از گذشت چند هفته کمال کم کم به ترکیب اصلی پرسپولیس برگشت و حتی در بازی فینال گونه مقابل سپاهان موفق شد تک گل ۳ امتیازی تیمش را به ثمر برساند. چند وقت قبل باشگاه الاهلی قطر که محمد حسین کنعانی زادگان مدافع فصل قبل پرسپولیس را در اختیار دارد، با ارائه پیشنهادی به کامیابی نیا، قصد داشت این بازیکن را به خدمت بگیرد. این باشگاه قطری که اوضاع زیاد خوبی در این فصل ندارد برای ۱/۵ فصل حاضر بود چیزی حدود ۸۰۰ هزار دلار به کمال بدهد ولی هافبک دفاعی باتجربه پرسپولیس این پیشنهاد را رد کرد.

۲ پرسپولیسی پیشنهادهای ۸۰۰ و ۸۵۰ هزار دلاری را رد کردند/ الاهلی تور خود را پهن کرد اما...

با توجه به اینکه کمال به تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده و این تیم شرایط حساسی در این فصل دارد، کامیابی نیا ترجیح داد فعلا به جدایی فکر نکند و به پیشنهاد الاهلی قطر پاسخ منفی بدهد. بعد از رد پیشنهاد الاهلی توسط کامیابی نیا، این باشگاه به سراغ دیگر هافبک دفاعی پرسپولیس یعنی محمد شریفی رفت. بازیکنی که پدیده این فصل سرخ پوشان بود و تا قبل از اینکه از ناحیه کتف مصدوم شود، بازیکن فیکس پرسپولیس بود و عملکرد خوبی هم به نمایش گذاشت.

الاهلی حاضر بود برای ۱/۵ فصل مبلغی در حدود ۸۵۰ هزار دلار به شریفی پرداخت کند ولی این بازیکن آینده دار هم به پیشنهاد این تیم قطری پاسخ منفی داد. گفتنی است دلیل اختلاف ۵۰ هزار دلاری پیشنهاد الاهلی برای کمال و شریفی، جوان تر بودن شریفی بود. به هرحال این دو بازیکن ترجیح دادند در این مقطع از پرسپولیس جدا نشوند و به حضورشان در این تیم ادامه دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار تاج RO ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    تا جایی که ما میدونیم الاهی زیبر نیک نفس رو با این مبلغ می خواست که زیبر رد کرد پیشنهادشون رو...آخه این دو تا داغون تو تیم خودشون فیکس بازی نمی کنند.. الکی چرا جو میدید؟؟؟
    • ارتش سرخ IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      خدایا زبیر داره با سردار کمال مقایسه میکنه بچه اینا تو تیم خودشون فیکس نبودن؟ راست میگی چون تو تیم ملی فیکس بودن وقت نیمکردن تو پرسپولیس باشن منطق لطفا
  • م IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    عرابا چرا به پرسپولیس رحم نمیکنن هر چی ستاره را بردن بازم سیرمونی ندارن؟؟؟
  • تاجی طبرستانی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    دیگه بعد ناهر چرب و نرم و پرنمک باشگاه لنگ از خبرناهاری تبدیل شدید به دلال و محلل بازیکنای لنگ . طرف تو باشگاه خودش فیکس نیست بعد از تیم عربی پیشنهاد 800 هزار دلاری داره . خب خیلی راحت بگید قراره مبلغ قرادادش چند برابر بشه و این وسط از طریق دلال مشترک اقای درصد محمد یهم منتفع بشه . خلاص خخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی