دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
۱ |
۵
قایدی به استراماچونی و دیاباته رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استراماچونی وقتی به الغرافه قطر رفت، می‌خواست علاوه بر دیاباته، مهدی قایدی را هم با خودش به این تیم ببرد که البته موفق نشد و حالا باید مقابل تیم او قرار بگیرد و برای موفقیت تیمش تلاش کند.

تیم های الغرافه قطر و الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا هم‌گروه شده‌اند. این دو تیم با فولاد خوزستان همگروه هستند و مسلماً تقابل احمد نوراللهی و مهدی قایدی با شاگردان جواد نکونام دیدنی خواهد بود.

نکته دیگر این که مهدی قایدی در بازی الاهلی با الغرافه قطر با استراماچونی و دیاباته روبه‌رو خواهد شد. استراماچونی وقتی به الغرافه قطر رفت، می‌خواست علاوه بر دیاباته، مهدی قایدی را هم با خودش به این تیم ببرد که البته موفق نشد و حالا باید مقابل تیم او قرار بگیرد و برای موفقیت تیمش تلاش کند.

همان‌طور که می‌دانید مهدی قابدی با قراردادی یک میلیون و هشتصد هزاردلاری به الاهلی امارات پیوست که البته از این مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه استقلال رسید تا آنها بتوانند بسیاری از بدهی‌های معوقه خود را پرداخت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر علی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    حالا بره بشینه رو نیمکت و بازی رو تماشا کنه! چه تعجبی خواهد کرد استراماچونی ! چه بلائی سر این بازیکن آوردند؟ یک عده سود جو بخاطر منفعت شخصی آینده او را خراب کردند. البته ظاهرا خودش هم بدش نمیاد که بجای پرداختن به تمرینات سخت و فشرده، در دبی بگرده و تفریح کنه و عکسهاشو برای پز دادن بزاره تو فضتی مجازی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی