نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
۱ |
۵
قایدی به استراماچونی و دیاباته رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استراماچونی وقتی به الغرافه قطر رفت، می‌خواست علاوه بر دیاباته، مهدی قایدی را هم با خودش به این تیم ببرد که البته موفق نشد و حالا باید مقابل تیم او قرار بگیرد و برای موفقیت تیمش تلاش کند.

تیم های الغرافه قطر و الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا هم‌گروه شده‌اند. این دو تیم با فولاد خوزستان همگروه هستند و مسلماً تقابل احمد نوراللهی و مهدی قایدی با شاگردان جواد نکونام دیدنی خواهد بود.

نکته دیگر این که مهدی قایدی در بازی الاهلی با الغرافه قطر با استراماچونی و دیاباته روبه‌رو خواهد شد. استراماچونی وقتی به الغرافه قطر رفت، می‌خواست علاوه بر دیاباته، مهدی قایدی را هم با خودش به این تیم ببرد که البته موفق نشد و حالا باید مقابل تیم او قرار بگیرد و برای موفقیت تیمش تلاش کند.

همان‌طور که می‌دانید مهدی قابدی با قراردادی یک میلیون و هشتصد هزاردلاری به الاهلی امارات پیوست که البته از این مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه استقلال رسید تا آنها بتوانند بسیاری از بدهی‌های معوقه خود را پرداخت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر علی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    حالا بره بشینه رو نیمکت و بازی رو تماشا کنه! چه تعجبی خواهد کرد استراماچونی ! چه بلائی سر این بازیکن آوردند؟ یک عده سود جو بخاطر منفعت شخصی آینده او را خراب کردند. البته ظاهرا خودش هم بدش نمیاد که بجای پرداختن به تمرینات سخت و فشرده، در دبی بگرده و تفریح کنه و عکسهاشو برای پز دادن بزاره تو فضتی مجازی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی