نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
باشگاه استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال به ادعای باشگاه پیکان درباره لغو بازی جام حذفی واکنش نشان داد.

محمد نوری فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات سرپرست تیم فوتبال پیکان درباره لغو بازی امروز دو تیم در جام حذفی گفت: سرپرست محترم پیکان طوری صحبت می‌کنند که انگار ما به عنوان تیم صدرنشین لیگ برتر از رویارویی با تیمی که چند هفته قبل مقابل آن پیروز شدیم، واهمه داشتیم. اتفاقاً استقلال تا ظهر دیروز در تلاش بود که این بازی لغو نشود اما تست‌های کرونا چنین اجازه‌ای را به ما نداد.

نوری فر افزود: اعضای تیم استقلال ناراحت هستند که چرا این بازی برگزار نشد، چون استقلال روی نوار موفقیت قرار دارد و قابل پیش‌بینی بود که در مسابقه جام حذفی هم موفق باشیم اما افسوس که کرونا اجازه نداد. بنابراین واقعاً جای تعجب دارد که سرپرست تیم پیکان با کدام منطق به این نتیجه رسیده و بهتر است که کمی واقع‌بین باشند. باید منصفانه صحبت کنیم و بدون تردید هر دو تیم استقلال و پیکان که مسابقه امروزشان لغو شده، از نظر برنامه‌ریزی دچار زیان شدند اما باشگاه استقلال تابع قوانین موجود بوده و امکان برگزاری این مسابقه را نداشته است.

مدیر رسانه‌ای تیم استقلال در پاسخ به اینکه سعید دقیقی، سرپرست پیکان گفته است که تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر و در جلسه هماهنگی این مسابقه صحبتی از کرونای بازیکنان استقلال مطرح نشده، به سایت این باشگاه گفت: ساعت جلسه هماهنگی بازی استقلال با پیکان ۱۲:۳۰ ظهر نبود. ساعت شروع جلسه ۱۱ صبح بوده و یک ساعت هم بیشتر این جلسه طول نکشید. در این جلسه آقای بیژن طاهری (سرپرست استقلال) بلافاصله ناظر مسابقه را در جریان این موضوع گذاشته و در طول جلسه هم بارها به صورت تلفنی در حال پیگیری موضوع کرونای بازیکنان تیم استقلال بود. پس اینکه می‌گویند هیچ صحبتی از کرونا در جلسه هماهنگی نبوده، واقعیت ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    اولا همه بحث این است که امکان بازی وجود داشت فقط برای شما سخت تر بود که شما این شرایط را برنمیتابید. در ثانی دلیل قانونگریزی همیشه هم ترس نیست!
  • اولیایی زاده IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    اگه نترسیدید . چرا بازی نکردید . 5 بازیکن کرونایی کجا 17 بازیکن کرونایی کجا . ترسو هابه ترکیه فرار می کنند/
    • {......} IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      سلام لنگی من موندم چطوری بچه های اتاق فکر مافیا این جوجه ها رو توی این سوز و سرما همینطوری میندازن بیرون توی این سایتها وول میخورن برگردین اگرنه میگم صدری بیاد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • 4 در 6 IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    عجب ...
  • 6 IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    صدای کیسه کشان تریو درومد. اگه نترسیدید پس چرا 17 تا ساختی؟ با نفت ته جدولی بازی خوبه ولی تو حذفی نه؟
  • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    تیم فراقانون قانون گریز چرا ترسی از پیکان نداشتید در خواست لغو بازی دادید شما از عهده نود ارومیه بر نیامدید با چند نفر از کرونایی که از حد آیین نامه ۱۷ نفر کمتر یعنی ده نفر کرونا ترسید ببازید فراقانونی کردید بازی نکردید حتی اسامی بازیکنان کرونا اعلام نمی کنید با لابی رانت فقط قانون دور می زنید تیم فراقانونی بار کج به منزل نمیرسه
  • ایمون زاید IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    وقتی یه تیم وابسته به دو سه بازیکن باشه میشه همین ،این نامردیها نه اولین بار این کیسه حق خور هست نه آخرین بار خواهد بود ،نفرین پارس جمی ها کم بود الان نفرین پیکانی ها هم پشت سرتان خواهد بود ،شنیدم میخوان فرار کنن ترکیه خخخخخخخ
    • اتوبوس هوس IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      آره لنگی از این به بعد نفرین ننه کنعانی هم پشت سر ما خواهد بود درست مثل نفرین مادر عیسی که اینقدر گیرا بود طرف رباط صلیبی پاره کرد!
  • mohammad IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    حرف مفت زدن کنتور نمیندازه!!!بعضی از تیمها فقط بیانیه میدن و حرف مفت میزنن، اتفاقا استقلال به بدترین شکل ضرر کرد اگر بازیکنا علائم زیاد داشته باشند و وضعیت بدنشون تحلیل بره علاوه بر دو هفته استراحت برای بهبودی دو هفته هم برای بدنسازی زمان نیاز است و طول میکشه تا تیم‌ به‌ شرایط اولیه خودش برسد تازه ممکنه امتیازات اول نیم فصل دوم رو هم از دست بده..
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    نگفت ترسیدین .گفت دروغ میگین ک بیراه هم نمیگه سابقه اتون زیاده
  • شاهین IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    کلا جماعت لنگ دو سال پیش هم منکر کرونا بودن وزورکی سه امتیاز سپاهانو به جیب زدن تا این که همین کرونای منحوس دو عزیز (میناوند وانضاریان) رو گرفت یه مدت متحول شدن ولی باز برگشتن به تنظیمات کارخونه و هوچیگری ...به هر فیمتی دوست دارنن قهرمان شن البته فقط تو داخل اونور آب نهایت 23 ثانیه قهرمان میشن وحتی قدرت حفظ نتیجه 1-0 رو تو دقیقه 45 هم ندارن ..در عرضه یه دقیقه کامبک خوردن ....باشه لنگ قهرمان جهان البته تو خواب........خخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی