نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یحیی گل محمدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس لیست بازیکنان مورد نیاز خود را در اختیار رضا درویش مدیرعامل جدید این باشگاه گذاشته است.

با توجه به شروع نقل و انتقالات نیم فصل، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، به تازگی فهرست بازیکنان مدنظرش را به مدیریت جدید باشگاه تحویل داده و مطابق با انتظار اسامی دروازه‌بان، هافبک بازیساز و مهاجم در آن دیده می‌شود. موضوع قابل بحث در فهرست یحیی گل محمدی مربوط به خرید مهاجم جدید است که شروین بزرگ از این لیست لو رفت!

جدای از شروین بزرگ شنیدیم یحیی گل محمدی اسم دو بازیکن برزیلی را نیز در فهرست خریدهای نقل و انتقالات زمستانی خود گنجانده است. گفته می‌شود این دو بازیکن برزیلی پس از تماشای دقیق فیلم بازی‌های سری B و C در پُست‌های فروارد و هافبک انتخاب شده اند. هافبک مورد نظر یحیی گل محمدی یک بازیکن تکنیکی و پلی میکر است که ظاهرا قیمت مناسبی دارد.

سرمربی پرسپولیس در جلسه اخیر با رضا درویش، درباره خروج بازیکنانی نظیر بوژیدار رادوشوویچ و مصدومیت طولانی مدت عیسی آل کثیر نیز صحبت شد که قرار است تصمیم نهایی درباره این بازیکنان و انتخاب جانشین احتمالی برای آنها تا پایان هفته گرفته شود. گل محمدی اطلاعات کامل و جامعی از وضعیت تیم را در اختیار درویش گذاشت و از او خواست تا هرچه سریع‌تر فکری برای حل مشکلات بازیکنان کند. مباحث بین سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گستردگی‌های زیادی داشت که قرار است جلسه خصوصی دو نفر بار دیگر در روزهای آینده تشکیل شده و آنها به نقطه نظرات مشترک دست پیدا کنند.

برخلاف اخبار منتشر شده شنیدیم دو بازیکن برزیلی مورد نظر یحیی گل محمدی روی هم رفته حدود ۷۰۰ هزار دلار برای باشگاه پرسپولیس هزینه خواهند داشت. این درحالی است که پیش از این اخباری به گوش می‌رسید مبنی براینکه مهاجم خارجی مورد نظر یحیی گل محمدی درخواست ۷۰۰ هزار دلاری داشته که از عهده باشگاه پرسپولیس خارج بوده است.

به نظر می‌رسد خرید دو بازیکن با کیفیت برزیلی آن هم روی هم رفته با قیمت ۷۰۰ دلار نسبتا مناسب است. شنیدیم یحیی گل محمدی درنشست با رضا درویش به مدیرعامل جدید پرسپولیس یادآوری کرده است که خرید دو بازیکن مناسب ایرانی در نیم فصل ممکن است گران تر از دو برزیلی باشد! سرمربی پرسپولیس همچنین از کمبود بازیکن مناسب و با کیفیت برای خرید زمستانی دربازار زمستانی نیز دراین جلسه با رضا درویش سخن رانده است. باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه پرسپولیس برنامه ای برای خرید بازیکن خارجی در نقل و انتقالات زمستانی دارد یا نه؟

فراموش نباید کرد دغدغه اصلی رضا درویش و هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس پرداخت مطالبات فصل جاری بازیکنان پرسپولیس است که تا پایان نیم فصل اول لیگ بیست و یکم فقط ۲۰ درصد دریافتی داشته اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج قهرمان آسیا IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    دوران پسا بابا مسعود
    • کاج سوراخ ایران و اسیا IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      فعلا مانند گذشته شما آویزون دولت و وزیر و .... هستید. کاجی صغیر ایران و آسیا
    • سرخ IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      کیسه کش 🤫🤫🤫🤫🤫🤫
    • سعید IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      اینقدر میگید دوران پسا مسعود مگه پرسپولیس الان رفته به دسته سوم سقوط کرده اصلا بعضی ازین استقلالیا یه چیزایی میگید که اصلا تو واقعیت وجود نداره پرسپولیس که نسبت به فصل گذشته که تازه نتایج بهتری هم کسب کرده و امتیاز بیشتری رو آورده چی میگید واقعا امسالم که مدعی اصلی قهرمانی بازم پرسپولیسه بدون بابا مسعود که شماها میگید چرا از واقعیت فرار میکنید بازم پرسپولیس با از دست دادن چند ستاره دیگش امسال ششمین قهرمانی رو میگیره شماهم تو توهمات بابا مسعود پیش از مسعود و پسامسعود بمونید همیناروهی بگید آی داوریا به نفع پرسپولیسه به ضرر استقلاله تکرار کنید برا دلخوشیتون سر خودتون گول بزنید تا اینکه برید فکری کنید برا تیم خودتون که مربی و تاکتیک خوب بیارید تا بتونید مثل پرپولیس قهرمان شید. اگر بازم به همین روش بخواین هی ادامه بدین که هی بگید دوران بابا مسعود و پسامسعود تا ده سال بعدی هم باز جام نمیارید چون واقعیت اینه که پرسپولیس با مربی خوب و تاکتیک و تلاش بازیکنان و همدلی که هفت سال پیاپی مدعی اصلی قهرمانیه که یکبارش رو با تفاضل گل قهرمانی رو از دست دادو پنج بار بعدی رو قهرمان و الانم ششمین بار.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      چه کسی پاسخگوی 8 امتیازی هست که از استقلال با مهندسی گرفته شد؟ ==================================================================================================== 1- گل سالم ارسلان مطهری در بازی با فجر سپاسی مردود اعلام شد ( 2 امتیاز) 2- پنالتی استقلال در بازی با نساجی مازندران گرفته نشد ( 2 امتیاز) 3- دو پنالتی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گرفته نشد ( 2 امتیاز) 4- پنالتی واضح روی ژستد دقیقه 87 در بازی با پرسپولیس حکومتی گرفته نشد. (2 امتیاز). تحمیل 4 تساوی به استقلال و گرفتن 8 امتیاز حساس از استقلال حاصل این مهندسی ها بود. الان استقلال باید از 15 بازی با 43 امتیاز در صدر جدول بود اما تا اینجای بازی ها حتی یک امتیاز از پرسپولیس خورده نشده. شما خودتون قضاوت کنید. استقلال باید الا 12 امتیاز از پرسپولیس بیشتر داشته باشه که با مهندسی هایی که کردن نذاشتن این فاصله ایجاد بشه تا پرسپولیس خودش رو به استقلال برسونه. هنوزم نوچه های بابا مسعود توی فوتبال هستن و باند مافیایی هنوز وجود داره.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      جالبه بیژن ذوالفقارنسب پرسپولیسی، هم مشاور وزیر ورزش جناب حمید سجادیه و هم رئیس هیئت مدیره پرسپولیس حکومتی. پرسپولیس همیشه حکومتی بوده و خواهد بود
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      این عبارت کوپا امجدیه 4 جانبه دروغین، حاصل حسادت بی حد و فشار روحی روانی شدید پرسپولیسی های حکومتی نسبت به استقلال ایران یا همون تاج کبیره. برای دونستن هواداران عرض کنم استقلال ایران در سال 1970 در بین 8 تیم برتر قاره آسیا تونست به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کنه در حالی که همون سال جام جهانی بین 16 تیم برگزار شد و برزیل قهرمان جهان شد. در سال 1990 هم استقلال در بین 21 تیم برتر قاره آسیا تونست دومین مقام قهرمانی آسیا رو بدست بیاره و همون سال جام جهانی بین 24 تیم برگزار شد و آلمان قهرمان جام جهانی شد. چطور ممکنه وقتی جام جهانی 1970 بین 16 تا تیم برگزار شده و جام جهانی 1990 بین 24 تیم برگزار شده، پرسپولیسی های حکومتی مدعی هستن که رقابت های قهرمانی آسیا باید بین 32 تیم در اون سال ها باید برگزار می شده. اصلا کی لنگیای حکومتی رو حساب می کنه. ضمنا AFC زیر مجموعه فیفاست و جدا از این مستقل هم هست و هرچی که AFC منتشر کنه مورد قبول فیفا هست. لنگیا بدجور از دو قهرمانی استقلال و اینکه سومین تیم تاریخ برتر قاره آسیاست دارن می سوزن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      استقلال ایران با دو قهرمانی آسیا و دو نایب قهرمانی و دو مقام سومی آسیا و 9 بار حضور در نیمه نهایی آسیا، سومین تیم تاریخ برتر قاره آسیاست. به ترتیب الهلال، پوهانگ و استقلال سه تیم برتر تاریخ آسیا هستند. دقت کنید که تاریخ قاره آسیا. ضمنا استقلال با امیر قلعه نویی تونست برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، استقلال رو به رتبه 55 فوتبال باشگاهی جهان برسونه که یک رکورد تاریخیه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      در تابستان های قدیم باباها به کاسب های محل می گفتند بذارید فرزندمون اینجا کار کنن و این بابا ها پولی به اوستا می دادن که به عنوان مزد به فرزندشان بدهند که فرزند فکر کند خودش کار کرده است. یا بعضی باباها جوایزی خریداری می کردند و به مدارس می دادند که سر صف فرزندان شان را تشویق کنند، حالا در این 5 سال گذشته این جایزه ها و به عبارتی بهتر جام های جعلی و مهندسی شده رو چه کسی برای پرسپولیس خریده بود؟... درست حدس زدید: بابا مسعود.... البته در دوران قبل ترش بابا محمود به وسیله رویانیان به پرسپولیسی های حکومتی پورشه و آپارتمان می داد. البته هنوز مافیای لنگ در بدنه فوتبال هستن و مشغول مهندسی بازی ها هستن و تا اینجای بازی ها 8 امتیاز استقلال به صورت مهندسی شده خورده شد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      الان این AFC هست که استقلال و پرسپولیس حکومتی رو از جدول لیگ قهرمانان کنار گذاشته نه فیفا. چون AFC خودش هم زیر مجموعه فیفاست و هم مستقل.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      فقط کافیه بازی ذوب آهن مقابل پرسپولیس حکومتی در لیگ برتر ببینید. بعد از اشتباه فاحش دروازه بان ذوب آهن فکر م یکنم دقیقه 60:18 باشه که دروازه بان وقتی میره داخل دروازه که توپ رو بگیره و در همون حال از گوشه دوربین ها نشون میدن که در حال خندیدنه. فقط نمی دونم چرا کمیته اخلاق به این بازی ورود نکرد و واقعا درخواست داریم کمیته اخلاق این بازیکن رو به کمیته اخلاق دعوت کنه و علت خندش رو بپرسه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      فصل پیش پرسپولیس حکومتی با 21 امتیاز مهندسی شده که بهش هدیه دادن قهرمان جعلی لیگ شد در حالی که سپاهان فقط با اختلاف 3 امتیاز قهرمانی لیگ فصل پیش رو از دست داد. ببینید مهندسی چه اختلافی در جدول به وجود میاره. امسال هم که تا اینجا حتی یک امتیاز پرسپولیس خورده نشد اما 8 امتیاز استقلال خورده شد تا پرسپولیس حکومتی رو به استقلال برسونن
    • ساوالان IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      از وزارت ورزش تقاضا می کنیم بررسی کنه چرا باید یحیی گلمحمدی با شهر خودرو صحبت کنه و قرارداد ببنده که برای نیم فصل مربیگری در پرسپولیس فقط 8 میلیارد باید به شهر خودرو بدن و 6 میلیارد هم خود یحیی گلمحمدی بگیره اون هم فقط برای نیم فصل. این اعداد و ارقام نجومی برای یک نیم فصل از کجا میاد. چرا وزارت ورزش به قرارداد نجومی یحیی گلمحمدی ورود نمی کنه و این هوچی گری یحیی گلمحمدی احتمالا به خاطر همین قرارداد نجومیه
    • Matiu6060 IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
      خطاب به کیسه کشا باشگاه تازه تاسیس کیسه نه منحل شده تاج چیزی برای گفتن و اصالت نداره همون بیا پایین بابا سرمون درد گرفت😅
    • تیر غیب US ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
      با درود،در حالی که ابعاد رسواییِ کرونا نمایی با همدستی سازمان لیگ و ستاد ملی کرونا و بخش های دیگری از لایه های فوقانی حکومت ماردوشان را از ترس رودر رویی با خبرنگاران خانه نشین کرده و بلبلان حکومتی در سیما مجریانی مانند محمد میر و توتونچی مانند جغد با چشمان بزرگ فقط به این سو و آن سو مینگرند بلکه حواس بینندگان از مسئله اصلی این روزهای فوتبال پرت شود،طومار نویسان قهار در خبر ورزشی دست از طومارنویسی برنداشته بلکه فضا را غبار آلود کنند.آقای مافیا مسئلهء امروز نقالی افسانه های هزار و یک شب نیست.برای نقل افسانهء ویس و رامین زمان مناسبی نیست.بفرمایید جناب آجورلو نیز کرونا گرفته اند که چکمه از پا بدر کرده روفرشی خرگوشی پوشیده کنار شومینه لمیده و پاسخ خبرنگاران را نمیدهد؟! جلسهء پوپولیستی برپا کند شاید شما نیز شرکت کرده در بخش تکبیر نقش وزیر شعار را بازی کنید.استقلالِ درباری در میان الطاف حکومت غوطه میزند و حضرتِ آقا با نقالیِ داستان وامق و عذرا تلاش بر واژگونه جلوه دادن حقایق و الصاقِ ناچسبِ پرسپولیس به حکومت میکند
  • حمید IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    بی خارچی با خارجی پرسپولیس اگه مثل بازی ذوب خودشو باور کنه قطعا قهرمانه وحالا اونایی که نمیتونن ببینند چه کیسه چه زردنبولاهای حقه باز گدای امتیاز برن دق کنن
  • کیسه کشا مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    در جواب آقای لنگی ها مافیای فوتبال ایران گل مردود هوادار سه امتیاز پنالتی پرسپولیس در دربی در مقابل پنالتی ژستد که صحنه های آرام دربی را ببینی پای مدافع ما اصلا نخورد شش امتیاز سه امتیاز گلگهر نه امتیاز مهندسی شده پنالتی های دیگر هم که بماند حالا کی بیشتر ضرر دیده؟؟.
  • کیسه کشا مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    آقای لنگی ها مافیای فوتبال ایران پرسپولیس با نتیجه درخشان دو نایب قهرمانی آسیا در عرض سه سال و یک قهرمانی آسیا پر افتخار ترین باشگاه ایران در آسیا است چند وقت پیش اعلام شد و این عنوان را از استقلال با دو قهرمانی در دهه هفتاد گرفت ما نزدیک سه ساله داریم مستقیم و از سید یک میریم و تیم های قدرتمند آسیا را شکست دادیم در مقابل کیسه که ده ساله از پلی اف میاد
  • این آقای لنگی ها مافیای فوتبال ایران چی میگه؟؟؟ IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    آقای لنگی ها مافیای فوتبال ایران از برداشتن صدری وقتی داشت پول بازیکنان را میداد و گذاشتن مدیر عامل جاسوس برای پرسپولیس معلومه ذوالفقار نسب چقدر مشاور خوبی به عنوان یه پرسپولیسی برای نابودی پرسپولیس است!!!!
  • این لنگی ها مافیای فوتبال ایران چی میگه؟؟؟ IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    در جواب لنگی ها مافیای فوتبال ایران: کسی فهمید با این کامنت چی میگه به منم بگه
  • ارتش سرخ IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    فقط اسمش میارزه به کل لیگ برتر الاستقلالم روش....پرسپولیس...پرسپولیس..خدایی تکرارش چقدرحس خوب وناب ایرانی داره%%پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی