نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
علی موسوی - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق استقلال گفت: لغو دیدار با پیکان روند حرکتی تیم استقلال را دچار افت می‌کند.

علی موسوی مهاجم اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی درباره اتفاق کرونایی گفت : خیلی عجیب است که در چنین شرایطی بازیکنان حرفه ای تیم استقلال که باید از هر نظر مراقب سلامت خودشان باشند به این شکل دچار بیماری شده اند. البته سویه جدید کرونا دوران درمانی طولانی مانند خود کرونا ندارد و امیدوارم که شاگردان فرهاد هرچه سریعتر سلامتی‌شان را به دست بیاورند تا خیلی از کوران مسابقات عقب نمانند.

وی در ادامه با اشاره به لغو بازی استقلال مقابل پیکان گفت: این وقفه در زمان خیلی بدی اتفاق افتاد. مطمئنم با توجه به روند خوب حرکتی استقلال در هفته‌های پایانی لیگ برتر و روحیه خوبی که در نزد بازیکنان استقلال به وجود آمده بود، این تیم می‌توانست در جام حذفی هم پیکان را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برود.

موسوی ادامه داد: وظیفه کادر فنی در این روزها خیلی مهم است تا مانع افت روحی بازیکنان تیم شوند. از طرفی باید هر چه سریعتر شرایط را به حالت عادی برگردانند تا برای بازی با هوادار که نتیجه اش در ابتدای دور برگشت می‌تواند نقش مهمی در ادامه حرکتی کار استقلال داشته باشد، آماده باشند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: تا اینجا همه چیز برای استقلال خوب بود ولی این مشکل کرونایی تا حدی باعث نگرانی هواداران و پیشکسوتان شد. امیدوارم کادر فنی بتواند از این وضعیت به سلامت عبور کند و دوباره تیم را به حالت قبل برگرداند. در اینجا نقش مدیریت باشگاه و پیشکسوتان هم خیلی مهم است و قطعاً حمایت از بازیکنان جوان و کم تجربه استقلال در چنین شرایطی می‌تواند در شکل گیری دوباره تیم برای ورود به دور برگشت نقش مهمی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قادر IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    چرت نگو بیاین بازی کنین .نود اورمیه استقلالو کرده بود قوطی شانسی بردین.کرونا بهونس از ترسه حذف شدن کرونارو بهونه کردین
  • ایمون زاید IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    آخه احمق جان مسابقه به خواست کیسه لغو شده ،اگه بنا به ادعای سرپرست کیسه تیم اول عرضه داشت با بقیه بازیکناشون به میدان میرفتند ،منتها این قوم کیسه کش به محض اینکه دو سه تا بازیکن کلیدیشون نباشند مثل لوطیهای الکی قدیم زود جا میزنن و میزنن به چاک معرفت ،کیسه و کیسه کش جماعت لوطی کوچه های خلوتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی