پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
۲ |
۵
مهدی تاج؛ سلطان جاخالی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این فوتبال به اندازه کافی زخم‌خورده است، اگر کمکی و مرهمی ندارید لااقل نمک روی زخم آن نپاشید.

آرش محمدی؛ «من به‌عنوان نایب رئیس AFC صحبت کردم و با وزیر ورزش هم جلسه داشتیم. وزیر نیز تمام تلاش خود را انجام داد و یک فرصت سه ماهه‌ای بود که شاید باید در این سه ماه یک‌سری کارها رخ می‌داد، اما این اتفاق رخ نداد.»

این توضیحات مهدی تاج در واکنش به یک فاجعه ملی است. او معتقد است باید صحبت می‌کرده و جلسه می‌گذاشته که گذاشته، وزیر هم که تمام تلاشش را کرده فقط یک سری کارها باید رخ می‌داد که نداد و به همین سادگی استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند و دلخوشی میلیون‌ها هوادار به باد رفت.

اساساً مهدی تاج سلطان جاخالی دادن است؛ مبرا از هر اتهامی! نمونه بارزش قرارداد ترکمنچای با مارک ویلموتس که هیچ‌چیز این معامله سراسر ضرر را گردن نگرفت. در موضوع حذف استقلال و پرسپولیس هم چنان خودش را به آن راه زده که انگار نه انگار ۶ سال در فدراسیون فوتبال در رأس سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قرار داشته و الان هم به قول خودش نایب رئیس AFC است. اصلاً شما که بر چنین مسند مهمی در آسیا تکیه زدید چه گلی به سر این فوتبال کاشتید؟ تا حالا کجا بودید؟ طی سه ماه گذشته که باید یک‌سری کارها رخ می‌داد، اما نداد چرا صدایی از شما در نیامد؟! حالا نوشدارو بعد از مرگ سهراب شده‌اید و توضیح واضحات می‌دهید؟

این فوتبال به اندازه کافی زخم‌خورده است، اگر کمکی و مرهمی ندارید لااقل نمک روی زخم آن نپاشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 1 IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    پرسپولیس که بخاطر بدهی کالدرون و جعل سند حذف شده بود! الانم دارن لابی میکنن تا کمیته انضباطی AFC ل.نگو بخاطر جعل سندهاش نقره داغ نکنه حیف که حسن روحانی نیست بره دستبوسی کنه ماجرا ختم به خیر شه
  • وخدایی که در این نزدیکیست ... IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    بله اینجارو جاخالی بده اونجا رو با حمایت بی خیالت میشن فردایی هست و خدایی در اون بالا .... اون رو چه میکنی ؟ دوستانت نجاتت میدن ؟!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی