نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اعتراض شدید ستاره به تماشاگران/ شماها آی‌کیو ندارید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شعارها و هو کردن‌های تماشاگران در رقابت‌های اوپن استرالیا باعث عصبانیت ستاره تنیس جهان شده است.

دانیل مدودوف تنیس‌باز روس از تماشاگران حاضر در رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا به شدت انتقاد و آنها را افرادی با آی‌کیو پایین خطاب کرد!

مدودوف موفق حریف خود از کشور میزبان یعنی نیک کریگیوس را از رقابتها حذف کند. او بعد از بازی از هواداران خواست که احترام بیشتری از خود نشان دهند.

کریگیوس که به انجام حرکات عجیب و غریب در جریان مسابقه معروف است این بار نیز با حرکات خود سعی در تحریک تماشاگران و البته عصبانی کردن مدودوف داشت و مدام نیز به سرداور مسابقه اعتراض می‌کرد. او حتی یکی از حوله‌های مدودوف را نیز برداشت و استفاده کرد!

با این مدودوف خونسردی خود را حفظ کرد و در رقابتی که ۴ ست به طول انجامید رقیب استرالیایی خود را شکست داد. او بعد از بازی در مورد اینکه چطور خونسردی خود را مقابل شعارهایی که بعضی از آنها غیرمحترمانه بود حفظ کرد، اینطور گفت: «این تنها چاره شما است وقتی مدام از سوی جمعیت هو می شوید. کار اسانی نیست باید آرام بمانید و برنده شوید.»

این حرف‌های مدودوف که در بلندگوی ورزشگاه پخش می‌شد با اعتراض تماشاگران و فریادهای آنها همراه شد که این موضوع باعث شد مدودوف واکنش نشان دهد: «دوستان، نمی‌توانم صدای مجری را بشنوم. حداقل به جیم کوریر کمی احترام بگذارید. او دوبار اینجا قهرمان شده است. اگر اهل احترام گذاشتن به کسی هستید دست کم این کار را در مورد جیم انجام دهید.» اشاره او به جیم کوریر ستاره سابق تنیس بود که این بار به عنوان مجری تلویزیونی بعد از مسابقات با تنیس‌بازان مصاحبه می‌کند.

ستاره روس که بخت دوم قهرمانی رقابتهای اوپن استرالیا به حساب می‌آید سپس گفت: «این واقعاً ناراحت کننده است، البته که همه این کار را انجام نمی‌دهند اما آنهایی که چنین کارهایی می‌کنند افرادی کندذهن با آی‌کیو پایین هستند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی