نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
هشدار اتحادیه بازیکنان به بارسلونا/ با دمبله درست رفتار کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنار گذاشتن عثمان دمبله از سوی بارسلونا ممکن است تبعاتی را برای این باشگاه به همراه داشته باشد.

اتحادیه فوتبال بازیکنان حرفه‌ای اسپانیا به باشگاه بارسلوتا بابت رفتار غیرقانونی با عثمان دمبله مهاجم فرانسوی این تیم هشدار داد.

بارسلونا بعد از عدم توافق با دمبله که ۶ ماه از قراردادش باقی مانده است به این بازیکن اعلام کرد که تا پایان همین ماه باید از این باشگاه جدا شود. متئو المانی مدیر باشگاه در این زمینه گفت بارسلونا بازیکنانی که متعهد نباشند با نمی‌خواهد و ژاوی سرمربی تیم نیز نام او را از فهرست تیم برای بازی مقابل بیلبائو در جام حذفی خط زد.

با این حال اتحادیه بازیکنان اسپانیا بابت این رفتار تهدیدآمیز بارسلونا در قبال ستاره فرانسوی و محروم کردن او از حق و حقوقش، هشداری جدی به این باشگاه داده است. این اتحادیه در بیانیه خود اعلام کرده: «باشگاه موظف به پرداخت حق و حقوق توافق شده به بازیکن است و باید با او تا آخر قراردادش مثل سایر بازیکنان برخورد کند، بدون هرگونه تحت فشار گذاشتن بازیکن یا مجبور کردن او به چشم‌پوشی از حقوقش. تمدید قرارداد موضوعی است که به توافق هر دو طرف بستگی دارد. اگر مشخص شود که بارسلونا این بازیکن را تحت‌فشار قرار داده تا قراردادش را لغو کند این رفتار از نظر ما غیرقانونی تلقی می‌شود، رویه‌ای که از بیانیه باشگاه و صحبت‌های مسئولان آن مشخص است با همین هدف در پیش گرفته شده است. به توافق نرسیدن برای تمدید قرارداد کار خلاف قانونی نیست بنابراین نباید برای بازیکن تبعاتی داشته باشد. انتخاب نکردن بازیکن بدون اینکه او مصدوم یا بیمار باشد، به معنی بی‌ارزش کردن او نزد افکار عمومی است و روی آینده او تاثیر منفی می‌گذارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباس‌زاده NL ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    یه زمانی بارسا ، تو هر زمینه‌ای الگو بود اما حالا دارن گند میزنن به گذشته‌ی افتخار آمیزی که دیگران بدست آورده بودن! این چه رفتاریه که با دمبله دارن؟ شاید نخواد تمدید کنه! چرا با آینده‌‌اش بازی میکنن؟ چرا میخوان قیمتش افت کنه؟ وقتی یه مربی به بازیکن، علناً میگه تمدید کن وگرنه تا آخر فصل سکونشین میشی و عوامل باشگاه هم حمایت میکنن یعنی ژاوی و مسئولین بارسا بویی از جوانمردی نبردن...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی