نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نامه رسمی پرسپولیس برای جذب گزینه فرهاد مجیدی/ قیمت این ستاره را اعلام کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس طی نامه رسمی به فولاد خواهان جذب مهاجم برزیلی این تیم شد.

بعد از مصدومیت عیسی آل‌کثیر و خروج نام این مهاجم از لیست نیم فصل دوم سرخپوشان، اکنون کادرفنی این تیم به دنبال جذب مهاجمی در قواره گلزنی برای خط حمله خود است.

در این زمینه باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل‌محمدی طی نامه رسمی به باشگاه فولاد خوزستان شرایط انتقال لوسیانو پریرا را جویا شده است.

شیمبا که سابقه چند فصل حضور در فوتبال ایران را در کارنامه دارد و یک آقای گلی نیز در لیگ برتر کسب کرده، در ابتدای فصل موردتوجه باشگاه استقلال نیز قرار داشت که علیرغم فراهم شدن این انتقال طی مذاکرات دوبی، در نهایت او قرارداد خود را با فولاد تمدید کرد.

مهاجم سابق سپاهان و گسترش فولاد تبریز که اکنون در ٣٧ سالگی با ثبت هفت گل در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفته، باید دید چه شرایطی را در این انتقال دنبال خواهد کرد و آیا جواد نکونام به این موضوع رضایت خواهد داد یا خیر.

در این زمینه البته باشگاه فولاد نیز با نظر جواد نکونام خواهان به خدمت گرفتن مهدی شیری، سعید آقایی و رضا اسدی شده است و شاید بحث معاوضه نیز در این ارتباط شکل گیرد تا پنجره نقل و انتقالات داغی را در مسیر تهران- اهواز شاهد باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مافیای لنگ IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    گرشاسبی لنگی که اجازه نداد شیمبا بیاد استقلال مطمئنا این بازیکن رو دو دستی به لنگ تقدیم میکنه
  • جمشيد IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    اين يحيي گل محمدي انگار شعور نداره بازيكن ٣٩ ساله به چه دردي ميخوره كه ميخ كرده روش خداييش اگر باشگاه صاحب داشته باشه بايد گوش اينو بپيچونه كه الكي پول بيت المال رو نده به بازيكن بنجل
  • پرسپولیس پر افتخار ترین تیم ایران IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    صد سالشه😐😐
  • ناشناس IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    ۳۷ساله میخواد بگیره چکار کنه
  • 4444 همیشه آبی 7777777 IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    امان از این جماعت هوچیگر بی مغز ! مثلا به خیال خودشون دارن مهاجم حریف رو سر به هوا میکنن! بابا اسگلا شیمبا که بچه نیس تازه تو اهواز کار داره! من یه ایده دارم! فردا چند نفری مصاحبه کنین گیر بدین چرا بازی هوادار عقب افتاد؟! البته داستان گل گهر هنوز سرجاشه روی اونم کار کنین راستی حال فوق ستاره‌های فوتبال آسیا چه طوره؟! ( خَفَنُف و صِفرُف رو میگم)
  • ب IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    نه به درد پرسپولیس نمیخوره فکر نکنم
  • مهدی NL ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    حالا خوبه بازیکن فولاده! فکر نکنم درباره آرمان رمضانی که یک فصل روی نیمکت پرسپولیس بوده هم از واژه بازیکن... اینکه بازیکنی رو چند تیم بخوان چیز جدید و عجیبی نیست اما اینکه تیمی در همه سالهای گذشته فقط چشمش به لیست خرید رقیب بوده و خریدهاش از روی لیست رقیب بوده جالبه!
  • سجاد احمدی IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    بازیکن خیلی خوبی هست و برای یک ونیم فصل عالیه ولی بیشتر دیگه واقعا به صرفه نیست چون سنش بعد از یک و نیم فصل دیگه تقریبا به ۴۰ سال میرسه و از لحاظ بدنی نمیتونه و کم میاره چون تو یه تیم مثل پرسپولیس که همیشه تیمهای رو به رویی اون بیشتر دفاعی و بسته بازی میکنن و بازیکنان پرسپولیس اعم از دفاع و هافبک و مهاجم باید فیزیکی و با دوندگی بالا بازی کنن¡¡¿¿ ولی خدایی بازیکن با کیفیت و گلزن ذاتی هستش و اگه انتقالش ۱۰۰٪ در صدی بشه و پرسپولیس امسال از آسیا حذف نمیشد تو آسیا غوغا میکرد.{ولی فکر نکنم هیچ وقت سطح فنی و قدرتش در حد تیم دیگه ی ایرانی که معروف به غول آسیا هستش برسه 🤣🤣🤣 که بیست سال هست که غول آسیا فینال واقعی لیگ قهرمانان آسیا نرفته و غول آسیا مرتب و منظم باید پلی آف رو بازی کنه که تازه بیاد تو مرحله گروهی که نهایت ۶ تا از العین بخوره که باز به نظرم چون غول آسیا هستن اگه ۸ تا هم میخوردن هیچی نبود بلاخره برای آقای آسیا و افتخار آسیا زشته که یکی یا دو گل بخوره یا خدایی نکرده بازی رو ببرن و از مرحله گروهی بیان بالا😄😄🤣
  • زاگرس IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    از قرار معلوم این جناب یحیی خان گل محمدی هم کاملا مشاعره خودشو از دست داده!!!آخه این پیر مرد با چیزی حدود نیم قرن سن!!به چه درد تیم میخوره؟؟این نادان یک نیم فصل زمان در اختیار داشت،چرا به مرور مهاجم های جوانش رو آماده و آبدیده مسابقات نکرد تا حالا اینجوری دستش خالی نشه؟؟!!
  • محمد IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    عبدی بازیکنیه که اگه بهش اعتماد بشه و همه بازی ها رو بازی کنه، حتما معدل خوبی رو ارائه خواهد داد. حتی اگر از اول فصل ثابت بود الان برای آقای گلی می جنگید. پرییرا تکنیکی هست، اما جنگنده نیست. تو سیستمی که از دقیقه یک بازی قراره پرس از جلو بزارن، احتمال زیاد کم میاره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی