گل محمدی استعفا بدهد که کجا برود؟/ ۲ بازیکن پرسپولیس در حد این تیم نیستند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس می گوید: گل محمدی استعفا نمی دهد. او عملکرد خوبی داشته است و اگر الان این حرف را می‌زنم بحث نفع من نیست که بخواهم از او تعریف کنم.

در خصوص عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: نیم فصل اول امسال با سال‌های دیگر فرق داشت و آن چه که از پرسپولیس انتظار می‌رفت را ندیدیم. به نظر من کسی که اسمش به پرسپولیس نمی‌خورد نباید در این تیم بازی کند. این تیم بازیکنانی دارد که مال باشگاه نیستند.

وی افزود: برخی بازیکنان پول‌هایی که گرفتند در خور پرسپولیس نیست و این موضوعات را سرمربی تیم هم می‌داند. در مجموع تیم عملکرد خوبی نداشت و امیدوارم با گرفتن بازیکن در نیم فصل دوم به نتایج خوبی برسند.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد بحث استعفای یحیی گل محمدی بابت مسائل مالی و نگرانی‌های او از این بابت، عنوان کرد: گل محمدی استعفا نمی‌دهد. او عملکرد خوبی داشته است و اگر الان این حرف را می‌زنم بحث نفع من نیست که بخواهم از او تعریف کنم. همه آرزو دارند که زمانی مربی پرسپولیس شوند. سوال من این است گل محمدی استعفا دهد کجا می‌خواهد برود؟ او در تیمی‌حضور دارد که همه چیزش نرمال است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد و فکر نمی‌کنم که  استعفا دهد.

سلطانی در پاسخ به این سوال که آیا هیئت مدیره جدید پرسپولیس می‌تواند مشکلات تیم را حل کند یا خیر گفت: هیئت مدیره باشگاه از نسل فوتبال نیستند و نمی‌توانند مشکلات را حل کنند. باید یک نفر که ورزشی است را به باشگاه بیاورند. این موضوع مثل این می‌ماند منی که نقشه برداری خوانده ام را سرپرست شیلات ایران کنند که این اتفاق باعث می‌شود شرایط آنجا بهم بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: خیلی از بازیکنانی هستند که بازنسشته شدند و خانه نشینند ولی با وجود آنها جالب است که ببینید از چه جاهایی و چه کسانی را به عنوان هیئت مدیره می‌آورند. نکته اینجاست کجای دنیا از شرکت دیزل یکی را می‌آورند و به او سمت می‌دهند؟ این موضوع مثل این می‌ماند که یکی را از کارخانه بنز به عنوان مربی بایرن مونیخ قرار دهند تا او تیم را هدایت کند. مگر چنین چیزی می‌شود؟

وی تصریح کرد: نمی‌دانم مسئولان کی می‌خواهند بیدار شوند. ما ورزشکارانی داریم که تحصیل کرده و بیکار و درحال متر کردن خیابان‌ها هستند ولی آنها از خیابان یک نفر را  پیدا می‌کنند و در باشگاه قرار می‌دهند که چنین موضوعاتی باعث می‌شود که تیم‌ها از آسیا حذف شوند. در فیفا یک دفتر برای ما باز شده، دلیلش این است که یکی را از کارخانه‌ها می‌آورند و پول بازیکنان را نمی‌دهند.

سلطانی در مورد این که آیا وزیر ورزش ترکیب خوبی برای هیئت مدیره پرسپولیس اعلام کرده است یا خیر عنوان کرد: اگر هیئت مدیره را از نسل ورزش بگذاریم مطمئن باشید که به هیچ وجه ورزش ما لطمه نمی‌خورد. تا زمانی که از کارخانه‌ها آدم بیاورند هیچ مشکلی حل نمی‌شود. خوشحالم که حمید سجادی یک ورزشی است و برای اولین بار یک نفر را دیدم که از نسل ورزش به عنوان وزیر انتخاب شده است. تا زمانی که از نسل ورزش کسی را روی صندلی‌ها نگذاریم مشکلاتمان حل نمی‌شود چون هر کسی برای یک چیز ساخته شده است.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد این که بازیکنان قصد اعتصاب داشتند خاطر نشان کرد: بعضی‌ها می‌گویند که بازیکنان میلیاردی  پول می‌گیرند که این طور نیست و فقط تعداد کمی‌پول‌های میلیاردی می‌گیرند.کسی که صبح و ظهر تمرین می‌کند اگر در کل عمر فوتبالی خود بخواهد چهار سال بازی کند باید حقش را بگیرد. حق بازیکنان پرسپولیس است که اعتراض کنند چون وقتی که می‌بازند هزار تا حرف پشتشان است ولی زمانی که می‌برند هیچ پاداشی در اختیارشان قرار نمی‌گیرد.

وی در خصوص دیدار پرسپولیس با ذوب آهن و بازی بعدی این تیم با فولاد اظهار داشت: جای تعجب است که مدیران با تیم ذوب آهن چنین کاری را کردند و این تیم ذوب آهن قبلی نیست. آنها یک فوتبال بی هدف و بی برنامه انجام می‌دهند. اما در مورد تیم پرسپولیس باید بگویم به نظر من بازیکنان تاجیکی نمی‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. اگر آنها مقابل تیم‌هایی مثل سپاهان و استقلال قرار بگیرند دچار مشکل می‌شوند. باشگاه می‌توانست از ایران دفاع‌های خیلی بهتر پیدا کند.

سلطانی ادامه داد: فولاد هم تیم خاص خودش نیست و پرسپولیس بر خلاف بازی با پدیده که در هر دقیقه در حال سانتر کردن بود تا یک نفر سر بزند فوتبال خوبی در برابر ذوب آهن ارائه داد. این تیم اگر بازی خوب خود را انجام دهد صد درصد می‌تواند فولاد را ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    همه بازیکنان تیم پیروزی ، در حد باشگاه تورقوز آباد قم هستند. مخصوصا سرمربی و مربی شون
    • م IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      کیسه داره میسوزه
    • جلال IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      تو وتیمت هم در حد همون تورقوز آباد نیست
    • ببببببب IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      عاقای جلال الان شما هستید ستاره دومو بزن :)
    • حنیف IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      همین فردا یک جام حلبی به تیم کیسه نوردان اهدا کنید کلا پرونده لیگ رو ببندید تا این تیم جام ندیده بعد از ۱۱ سال فکر کنن جام بردن البته فکر کنن
  • فوتبالی DE ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    قوچحصار پالایشگاه بهترین جا برای گلممد دلال میتونه باشه ! خرید و فروش گوسفند براش با دلالی بازیکن فرقی نداره ، مهم استعداده دلالیه که داره
  • بهرام میری IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    اقای سلطانی ،پیشکسوتی درست اما فکر و نظر فوتبالی شما مال همون زمان است و بدان که فوتبال الان سیستمی و با تفکر شده مثل زمان شما فیزیکی و علی اصغری نیست شما با این حرفهات مشخصه از فوتبال نوین چیزی نمیدونی در حال حاضر پرسپولیس نتایجش عالی بوده
  • واحدی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    برانکو این تیم را برای چندین دوره قهرمانی بست، کجا میخواد بره، اصلان تیمی هست که او را بخواهد. بازیکنای خوب را خودت از دست دادی،کدام تیم حاظره برای رضایت نامه شما 8میلیارد پول بدهد. تو کل دوران فوتبالت، یه جا ٨میلیارد ندیده بودی. این تیم زحمت برانکو
    • فوتبالی DE ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      یعنی با این حرفات میخوای بابا مسعود حلالت نکنه ها ؛ لنگی جون 😂😂 !!! با دو خط چرندگویی فکر کردی میتونی زحمات سلطانیفر رو پایمال کنی ! برانکو رو سلطانیفر آدم کرد و براش رزومه درست کرد بچه جون
  • محمد IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    گل مخملی بره تیم دانشگاه کابل یه مربی لژیونرهم داشته باشیم
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    مربی کروات تراکتور سازی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس هست.گل محمدی اگه بره مشتری زیاد داره.یکی از این مشتری ها سپاهان است.
    • فوتبالی DE ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      سپاهان که با نمکی به هیچ جا نخواهد رسید و تمام دست و پا زدنشون واسه اینه که نمکی فردا نگه به من فرصت ندادن و بخواد حاشیه درست کنه ، بعبارتی سپاهان جوری نمکی رو تو افق محو میکنه که مثل ممی احمدزاده انزلی چی ها بره رو کامیون کار کنه ! لنگ هم با ریخت و پاشهای چندساله و رو شدن کثافتکاریهاشون اگر حمایت مافیا رو نداشته باشه ، حالا حالاها باید گرفتار حاشیه بشه و بمونه ! تراکتور کمی زمان داره تا این مربی جدید رو به فساد و کم کاری متهم کنن ، هواداراش و خودشون قصه خودشون رو کوتاه کنن . هوادارای لنگ هم شروع کنن به تمرین گریه ها و حقارتهایی که قبل سلطانیفر داشتن رو مرور کنن که روزهای سختی رو خواهند داشت اگر رئیس چند شغله جدیدشون نتونه لابی کنه
    • Cb1300 IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      عمراسپاهان گل محمدی رونمیخواندحتی ته جدول باشیم هواداراسپاهان اگه بدونن گل محمدی10تاجام و قهرمانی آسیارم میاره بازم نمیخواندش خاطرت جمع
  • ص_ف IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    قرار نیست هرکس ولو بهروز سلطانی عزیز به صرف چند فصل بازی در تیمی مثل پرسپولیس نظراتش در مورد امور کلان باشگاه حساب شده و کارشناسی شده باشد در هیچ جای دنیا اعضای هیئت مدیره باشگاهی را کسی نمی شناسد چون منابع مالی باشگاهها کاملاً مشخص است در فوتبال ما اما چون باشگاه‌ها غیر از چند باشگاه صنعتی که از بیت المال ارتزاق می‌کنند الباقی منابع مالی مجهولی دارند این مسئولیت بر دوش هیئت مدیره است که علی القاعده باید بر خلاف نظر بهروز خان آدمهایی با ایده‌های خلاقانه اقتصادی باشند مثل اکبر طاهری مدیر عامل پیشین که فوتبالی نبود اما مدیر بسیار با قابلیتی بود اما شرط و شروط عجیب و غریب اشتغال مدیران بازنشسته یا چند شغله در مشاغل دولتی این مدیر برجسته را حذف و مدیرانی بیسواد جایگزینش کردند امروز ذوالفقار نسب بزعم سلطانی یک فوتبالی کارکشته است اما مطمئن باشید از ایشان برای پرسپولیس آبی گرم نمیشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی