نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کادر پزشکی استقلال به کمک بازیکن سابق آمد/ عیادت آجرلو از مربی سابق آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال در دیدار با علی چینی به او قول داد هیچ نگرانی بابت بیماری‌اش نداشته باشد.

سردار آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال به منظور عیادت از بازیکن و مربی اسبق تیم استقلال به عیادت او رفت تا از نزدیک جویای حال علی چینی شود. در این ملاقات حضوری سردار یعقوبی رئیس هیئت مدیره باشگاه پیام مقاومت در سال ۷۵ که سردار آجرلو هم مدیرعامل همان باشگاه بود، وی را همراهی می‌کرد. همچنین دکتر حبیبی رئیس دپارتمان پزشکی استقلال نیز کنار مدیرعامل باشگاه استقلال به عیادت علی چینی رفت.

ضمن اینکه محمد نوری از اعضای کمیته پیشکسوتان هم که به تازگی همراه با محمد مومنی عضو هیأت مدیره و علی نامداری مشاور اقتصادی باشگاه استقلال به عیادت چینی رفته بود همراه با مسئولان باشگاه کنار علی چینی حضور یافت.

بازیکن اسبق استقلال که با نارسایی کلیوی مواجه شده و روز چهارشنبه بیست و نهم دیماه به طور موقت از بیمارستان مرخص شد فعلاً در منزل خواهرش مشغول استراحت کردن است. به این دلیل که همسر علی چینی شاغل بوده و شرایط مراقبت از مربی سابق استقلال را ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این ملاقات ضمن احوالپرسی با علی چینی درباره شرایط جسمانی و وضعیت درمانی‌اش توسط کادر پزشکی بیمارستان فیروزگر از او سوال کرد و ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی برای او اعلام کرد که پزشک استقلال از این پس پیگیری‌های لازم را برای سلامتی هرچه بیشتر و سریع تر علی چینی را با پزشکان او انجام خواهد داد.

علی چینی نیز ضمن ابراز خوشحالی بابت حضور مسئولان باشگاه استقلال به ویژه مدیرعامل باشگاه در منزل خواهرش ابراز امیدواری کرد با یاری خداوند، دعای خیر مردم، کمک کادر پزشکی بیمارستان فیروزگر و کادر پزشکی تیم استقلال بتواند با کمترین مشکل، بیماری کلیوی‌اش را پشت سر گذاشته و دوباره به شرایط سابق برگردد تا زندگی عادی‌اش را از سر بگیرد.

نتیجه آزمایش‌های اخیر علی چینی روز یکشنبه اعلام می‌شود تا مراحل بعدی درمانی‌اش آغاز شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی