نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
ایران به دیوار چین خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا به مصاف چین می رود. شاگردان مریم ایراندوست که از بازی اول خود برابر هند یک امتیاز گرفته اند در دومین مسابقه خود به مصاف چین می روند.

چینی ها تاکنون ۸ بار قهرمان آسیا شده اند و هم اکنون د ر رده پنجم آسیا و ۱۹ جهان قرار گرفته اند. این تیم که با هدایت شوی چینگشیا به هند آمده است سابقه حضور  ۱۴ بار حضور در این رقابتها دارند. این تیم در اولین دیدار خود مقابل چین تایپه ۴ گل زده اند و هم اکنون با سه امتیاز صدرنشین جدول رده بندی گروه A هستند.

اما این دیدار که سخت ترین رقابت برای شاگردان ایراندوست است ساعت ۱۳:۳۰  در ورزشگاه مومبای شهر بمبئی برگزار می شود. مرضیه نیکخواه، هافبک تیم ملی فوتبال در خصوص بازی امروز می گوید: «چین یکی از بهترین‌های تیم‌های قاره آسیاست و کار بسیار سختی مقابل این تیم داریم. این تیم همیشه در رنکینگ آسیا در صدر بوده است. همچنین چند بازیکن لژیونر دارد، اما این دلیل نمی‌شود که ما از الان خود را بازنده حساب کنیم. کادر فنی فیلم بازی‌های این تیم را برایمان آنالیز کرده است. انگیزه و شرایط بازیکنان از نظر روحی بسیار بالاست و تمام تمرکزمان بر روی دیدار برابر چین گذاشته ایم.»

او در ادامه تاکید می کند: «بدون تردید تیم‌ها برای صعود از گروه تلاش زیادی می‌کنند، چرا که سطح این مسابقات بالا است، ولی ما هم انگیزه و قدرت بالایی داریم و همه تلاش مان را می‌کنیم تا پرچم ایران را سرافراز کنیم. »

نیکخواه همچنین از بازی هند صحبت می کند: «بازی بسیار سنگینی را روز گذشته برابر هند انجام دادیم. با توجه به شرایط آب و هوایی و شرجی بودن ما تمام تلاش مان را کردیم که با امتیاز کامل از زمین مسابقه خارج شویم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. بنظرم مسابقه پایاپایی بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی