نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حجت کریمی - استقلال
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: زمانی که ما آمدیم مشکلات بسیار زیادی وجود داشت؛ بدهی‌های انباشته از گذشته که باعث شد ما کمی دچار مشکل شویم.

حجت کریمی عضو هیئت مدیره استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص قهرمانی استقلال در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت:

*خدا را شکر که استقلال بعد از چند سال توانست یک رتبه بسیار خوب را در جدل رده بندی لیگ به دست آورد اما فکر می‌کنم این تازه ابتدای راه است و اتفاق خاصی برای استقلال نیفتاده یک نیم فصل دیگر باقی مانده و تیم مدیریتی بازیکنان و کادر فنی باید با همین روند کارشان را دنبال کنند تا انشاا... دل هواداران در پایان فصل شاد شود.

*زمانی که ما آمدیم مشکلات بسیار زیادی وجود داشت بدهی‌های انباشته از گذشته که باعث شد ما کمی دچار مشکل شویم نمی‌دانم چرا مدیران قبلی پیش خودشان فکر نمی‌کردند که با این نحوه قرارداد بستن بعدی‌ها به مشکل خواهند خورد. قرادادهایی بسته شده که مشکلات امروز باشگاه از تبعات همین قراردادها است که امروزه گریبان ما را گرفته است. شاید باورتان نشود برخی از قرادادها کیلویی بسته شده است البته من منظورم دوره قبل از ما نبوده و از حرف های بنده بد برداشت نشود.

*کسانی که باعث این اتفاق شدند راحت و آزاد درحال زندگی هستند و کسی هم با آنها کاری ندارد؛ به نظرم باید وزیر قبلی این مسایل را پیگیری می‌کرد و باعث نمی‌شد که تبعات آن سجادی و مدیران جدید را بگیرد همیشه دنبال این هستیم که در دقیقه نود کارها را پیش ببریم اما این بار این اتفاق نیفتاد.

*در خصوص اینکه بازی این تیم مقابل پیکان و هوادار به تعویق افتاده است، باید بگویم‌ ما خودمان دوست داشتیم که این دیدار برگزار شود اما به دلیل اینکه بازیکنان به ویروس کرونا مبتلا شده بودند نتوانستیم مقابل این تیم بازی کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی