نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
امیر قلعه نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر ابراز امیدواری کرد که امتیازات این تیم باز گردانده شود.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی این تیم در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر برابر تراکتور گفت:  ابتدا میلاد باسعادت خانم حضرت زهرا (ع)  و روز زن را تبریک می‌گویم. تراکتور تیم پُرشورهاست و چندین سال را در این تیم گذراندم. خاطرات خوبی از حضور در تراکتور دارم و فراز و نشیب‌هایی را همراه این تیم تجربه کردم. در مجموع خاطرات خوبی با مردم آذربایجان و هواداران تراکتور داشتیم. بازی به خاطر شرایط آب‌وهوایی دشوار خواهد بود و امیدوار هستم شاهد یک بازی زیبا از دو تیم باشیم.

 وی افزود: ما مشکلات خودمان را داریم و هر چه از لحاظ روحی و روانی کار می‌کنیم، نشاط تیمی بازنگشته است. باز هم از بازیکنان تشکر می‌کنم که با تمام مشکلاتی که به خاطر کسر هفت امتیاز داریم، نهایت تلاش خود را می‌کنند. بازی بسیار خوبی در جام حذفی ارائه کردیم، اما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و حذف شدیم.

قلعه نویی عنوان داشت:  ان‌شاءالله آن هفت امتیاز برگردد. اگر این اتفاق بیفتد، تیم از لحاظ روانی برمی‌گردد و می‌توانیم مدعی اول قهرمانی باشیم. امیدواریم این اتفاق مهم رخ دهد و حق به حق‌دار برسد. چون ظلمی که به مجموعه گل‌گهر و تیم ما کردند، در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بوده که شاید به خاطر حضور امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر بوده است.

سرمربی گل گهر اظهار داشت: هنوز امیدوار هستیم و تا لحظه آخر تلاش و مبارزه می‌کنیم تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم. اگر هفت امتیاز را به ما برگردانند، با روند فعلی تیم می‌توانیم مدعی حضور در رده‌های بالایی جدول باشیم. امیدوارم بازی خیلی خوبی انجام شود و با سه امتیاز برگردیم، چون واقعاً به این سه امتیاز نیاز داریم و شرایط گل‌گهر با این امتیازات بهتر می‌شود. فعلاً که در عالم برزخ هستیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رمض IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    شاید دوستان عزیز در کمیته ااستیناف به خواب زمستانی رفته باشند , وگرنه بررسی و اعلام رای و برگرداندن حق به حقدار و تیم مظلوم گل گهر این همه زمان نیاز نداشته و ندارد.
    • کیسه کش عقده ای IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      خجالت هم خوب چیزیه؟! وقتیکه تو این‌قدر پررو هستی چه انتظاری از هوادار عقده ای متوهم کیسه کش؟! تو رو باید به جرم تبانی با کیسه حموم لجن حکومتی و سپاهان شله زرد مافیا محاکمه میکردند که متأسفانه فعلاً قدرت دست مافیای فوتبال هستش و دقیقاً به همین خاطر عادل خان فردوسی پور رو کله پا کردید که راحت این تبانی ها رو بکنید و کسی هم کاری به کارتون نداشته باشه
  • امیر IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    ژنرال دوست داشتنی همین که با نفرات اضافه تیمهای دیگه چنین تیم قدرتمندی ساختی که اتفاقا فوتبال زیبایی هم ارایه می کنه دال بر بزرگی و هنر شما داره و گل گهری که دو سه سال هست به لیگ برتر اومده به شخصیت ثابتی رسیده امسال زوده واقعا قهرمان بشه چون هم از لحاظ بازیکن در حد استقلال و پرسپولیس و سپاهان نیست و هم اینکه فدراسیون و سازمان لیگ و کلا افراد مربوطه خیلی با شما حال نمی کنن و بعید میدونم مثل سالهای قبل بگذارن که شما قهرمان بشید..
    • ....... US ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      عجب ٬؟
  • ابرام US ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    قمپز و ظلم تا ریخی «قندلی» ================================================================================================ ای قندلی ای قندلی ای « کل یوم» رو صندلی ........ با بطن اژدر افکنت٬ خیره به کوفته قلقلی ================================================================================================ هفت روز هفته دایما ٬ غرغر کنی از هفت و چند ...... گویی که پنچر گشته ام لم داده روی صندلی ================================================================================================ از شاخ افریقا اگر ٬ تحفه به کرما ن آوری ....... در سیرجان کوتاه کن ٬ شاخش مبر در انز لی ================================================================================================ قول داده بودی «کل یوم» ٬ تا شاخ غولان بشکنی ...... اکنون برو با شاخ خود ٬ کن یللی یا تللی ================================================================================================ قُمپز مکن در« قندلی»٬ هم پنچر و هم شیش پری ......... با حا ج «فتل » هم می پری ٬ پس جان من ول معطلی
    • حمید علوی CA ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      دمت گرم عامو ابرام شاعر پرسپولیسی.. شعرات حرف نداره..
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    اگه کمیته استیناف جنم داشته باشه و قانون تعیین کننده باشه دوزار نباید واسه این مزخرفات و لجن پراکنی های هفتگی ژنرال ارزش قائل بشه.بازیکن غیرقانونی آوردن، جعل سند کردن و چندین خبط دیگه تازه مدعی هم شدن. بیجا کردید بازیکنی که حرف و حدیث داشت رو بعد از بازی با استقلال دوباره بازی دادید.چطور اون موقع که الکی الکی تیم سپاهان رو حبس کردی تو رختکن و نفرستاد تو زمین و سه امتیاز فوق العاده حساس رو دو دستی تقدیم لنگیا کردی صحبت از ظلم و ستم و این چرندیات نبود؟ حالا که جعل و تقلب کردید و مطابق قانون جریمه شدید زبون درآوردید؟ چیزه غریبیه ها...
  • محسن IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    ژنرال ظلم رو تصمیم گیرندگان باشگاه گل گهر انجام دادن. هر کی بوده که تصمیم گرفته بازیکن مشکوک رو پشت سر هم بازی بده که گره کورتر بشه و رای محرومیت صادر نشه حالا بیاد جوابگوی بازیکنان و هوادارن سیرجانی بشه. تو روز روشن اصرار به انجام تخلف دارید محکوم هم که می شوید قیافه مظلوم می گیرید.
  • رضا IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    بر دشمن ودشمنان امیر خان قلعه‌نویی تا صبح قیامت لعنت .... افتاد
  • deep blue IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    من.نمی.دانم.این.شخص.چگونه.با.پرونده.ی.مفتوحه.ی.جعل.اسناد.به.راحتی.در.این.مملکت.می.چرخد.واز.قلم.به.مزدهای.تحت.الامر.باند.مافیایی.دلالی.وشرط.بندی.همراه.مزدور ستون.می.خرد.و.با.ریاکاری.دروغ.هایش.را.قی.می.کند.بس.است.مدعی.العموم.اگر.جعل.جرم.است.آمر.و.جاعل.وعامل.وپشتیبانان.آشکار.و.نهان.این.بدعت.جدید.به.پیشگامی.کسی که.ده.ها.پرونده.ی.سیاه.کاری.و.بی.معرفتی.ونامردی.در.حق.فوتبال.این.کشور.دارد.هر.روز.بیش.از.دیروز.طلبکار.است.چه.قول.وقراری.با.سران.مافیایی.دلالی.گذاشته.است.که.اینک از.1.5متر.قبرش.سخنی.به.میان.نمی.آورد.و.دوباره.لافزنی.می.کند.و.خط.و.نشان.می.کشد.من.به.کمیته.ی.استیناف.ومدعی.العموم.به.صراحت.می.گویم.که.کوچکترین.رد.و.مدرکی از.این.قندلی.ریا.کار.پیدا.نمی.کنید.آمر.جذب.و.جعل.وارسال.مدارک.خلاف.واقع.اوست.و.شیطانک.های.همراهش.واگر.قرار.است.راز.هویدا.کنند.کل.یوم.دم.به.تله.نخواهد.داد.من در.ظهار.نظری.به.جناب.عتیقی.مدیر.محترم.مجموعه.ی.گل.گهر.وجناب.اسفندیارپور.مدیر.عامل.باشگاه.گل.گهر.هشدار.دادم.که.دقیقه.ی.نود.اگر.کار.به.اعلام.جرم.شود.قانون.سند یا.درخواست.مکتوبی.از.این.زیانکار.پیدا.نخواهد.کرد.و.جوابگو....؟
    • جواد IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      دیروزهم کامنت گذاشتم خبر ورزشی در راستای رسالت خودش برای حاشیه سازی برای استقلال و حمایت از مافیای قلم فروش سرخ حاضردر ضیافت خبرنهاران هر روز باید با چنین اخبار و مصاحبه های حاشیه ایی کمیته استیناف رو در فشار بگذارد این خیلی جای تلجب ندارد وقتی پول و شهرت بر شرافت ارجیحت پیدا کند هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست اینکه متخلف باید مجازات بشود انگار برای خبر ورزشی امری عجیب و غیر قابل باور است
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    بنده خداقلعنوی بنده خداچوب دشمنی سازمان لیگ واستقال وسپاهان میخوره که باعرض شرمندگی جواب نداداونهاخاستن نظارن پرسپولیس دوباره قهرمان بشه به خاطرهمین شماروقربانی کردن وگرناچرابایدرائ قطعی نشوده زودتوجدول لحاظ کردن بعد دنبال استیناف افتادن این کارهم روحیه شماروضعیف کردهم روعمل کردپرسپولیس تاسیرگذاشت اماپرسپولیس باتجربه خودش باهمه عالم وآدم جنگیدودوبارصدرنزدیک شدولی چوب خداصدانداره استقلال که فعلاکروناخفتش کرده وسپاهان هم روزبهروزداره میبازه
  • deep blue IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    به.پیشگاه.جناب.ابرام.خان.و.جناب.علوی.گرامی..سلام.دارم.وخوشنودم.که.از.شما.اشارتی.می.بینم.هر.جایی.که.ریاکار.اعظم.قندلی.کل.یوم.زیانکار.سایه.ای.بزند.من.اگر.دست در.مهمترین.کارهای.مرتبط.شخصی.داشته.باشم.تا.مرثیه.ای.بر.قبر.1.5.متری.اعلامی.خود.ایشان.نخوانم.آرام.نمی.گیرم.از.سرگرمی.گذشته.و.به.عادت.تبدیل.شده.وبا.احساس.خطر از.افکار.پلید.دار.و.دسته.ی.پلید.مافیایی.برای.ورزش.کشور.سیستماتیک.تبدیل.به.خصلت.شده.است.از.دهه.ی.پنجاه.بود.و.تا.کنون.که.رده.های.مختلف.ورزشی.ومدیریتی.مختلف و.بالاخص.ورزشی.فوتبال.را.در.مسابقات.به.عهده.داشتم.در.این.چند.دهه.شیطانی.ترین.تفکر.و.اعمال.و.کردار.مختص.بزرگوار.کوچک.است.باید.نام.واعمال.ورکوردهای.نامردی.او را.در.کتاب.گینس.ثبت.کرد.به.هر.حال.چون.شما.هم.از.پیشینیان.نکته.سنجید.می.توان.امیروی.قلعه.نویی.را.مکان.الحاق.ظرایف.کرد.تا.این.کوچک.خود.بزرگ.بین.لافزن.بی.مرام در.گستره.ی.ورزش.این.مرز.و.بوم.جولان.می.دهد.از.وزیر.و.وکیل.و.مربی.و.و.بازیکن.وباشگاه.ها.وهمه.آدم.و.عالم.باید.با.احتیاط.واجب.از.نفیر.زهر.آگین.ایشان.حذر.کنند.نه.این که.احساس.غرور.کند.که.بدنامی.بهتر.از.گمنامی.ست.زهر.عقرب.است.
    • ابرام US ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      deep blue گرامی ٬ هما نگونه که بدرستی می پندارید و می فرمایید از مظاهر فریب ونیرنگ و نا درستی در ورزش و فوتبال ما ٬ یکی این جناب «قندلی» علیهما و علیه است و یار غار و دیرینه اش عالی جناب «شوالیه» ی کذا و کذای منتظر الخدمت است. اینان گرچه بظاهر از هم دور افتا ده اند اما کما فی ای السابق دل در گرو ی یکدیگر ٬منتطرا لفرصت سر آمدن دوره فراق و در آغوش هم رفتن روزگار می گذرانند و درکند و کاو و هما هنگی با شرایط موجود لحطه ای غفلت نمی کنند. برای شما تندرستی خوا هانم و دوست عزیز نا دید ه جناب حمید خان علوی را هم از دور درود میفرستم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی