نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
۱ |
۵
سپاهان خیال پرسپولیس و استقلال را راحت کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپاهان بار دیگر باخت تا تعداد شکست‌های این تیم در لیگ برتر بیشتر از حد طبیعی شود.

شاگردان محرم نویدکیا که شروعی طوفانی در رفسنجان داشتند، در ادامه کار سه گل از تیم خوب مس رفسنجان خوردند تا به هواداران تیفوسی این تیم ثابت شود که سپاهان امسال مدعی قهرمانی نیست و مشکلات بسیار زیادی در همه خطوط دارد.

سپاهان که به امثال استقلال و گل گهر هم باخته بود، اصلا در قواره‌های قهرمانی ظاهر نشده و با نتایجی که می‌گیرد، بیشتر از همه استقلال و پرسپولیس مدعیان سنتی لیگ برتر را خوشحال می‌کند. بعد از باخت سپاهان مقابل مس رفسنجان در اصفهان شایعه استعفای محرم نویدکیا هم بر سر زبان‌ها افتاد اما تیم پرطرفدار نصف جهان چه با محرم و چه با هر مربی دیگری امسال کار بسیار سختی برای رقابت با استقلال و پرسپولیس دارد. آنها امتیازات زیادی را از دست دادند و در ادامه راه هم کار ساده ای نخواهند داشت.

سپاهان در حال حاضر با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال صدرنشین ۶ امتیاز کمتر دارد و طبعاً جبران این امتیازات در بازی‌های آینده کاری شدنی اما سخت است و باید شرایط این تیم به طور کلی عوض شود.آنها برخلاف بسیاری از سالهای گذشته در فاز هجومی هم مشکل دارند چه برسد به فاز دفاعی که برخلاف تصور اصلاً خوب کار نکرده اند. حتی دروازه‌بان اتریشی سپاهان هم به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را برآورده کند. البته باید گفت تعطیلات نیم‌فصل به خاطر بازی‌های تیم ملی یک فرصت طلایی برای سپاهانی‌ها است تا نقاط ضعف خود را برطرف کنند. شاید این تعطیلات بیشتر از همه تیم‌ها برای سپاهان مفید باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهزاد IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    سپاهانی های مغرور و متکبر اول هر فصل بهترین بازیکنان لیگ را با ولخرجی و داغ کردن بازار و قیمت‌های نجومی و دست کردن در جیب مردم خریداری کرده و هر سال ادعای قهرمانی لیگ و آسیا را دارند در حالیکه قضیه برعکس می‌شود و این بیت المال است که هدر میرود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی