نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نکونام: با معاوضه بازیکن با استقلال مخالفت کردم/ حق تیم ما باخت نبود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: نیمه اول خیلی خوب بودیم و با ذهن برنده به میدان رفتیم اما متاسفانه از موقعیت ها استفاده نکردیم.

جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: می دانستیم که آنها منتظر اشتباه ما بودند، می‌توانستیم بازی را در نیمه اول برنده به میدان برویم. می‌دانستیم اگر اشتباه کنیم تنبیه مان می‌کند و به ضررمان می‌شود. نیمه اول خیلی خوب بودیم و با ذهن برنده به میدان رفتیم اما متاسفانه از موقعیت ها استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم به بازیکنانم گفتم پرسپولیس نمی‌تواند به ما گل بزند، مگر اینکه خودمان اشتباه کنیم، همین اشتباه هم افتاد و دو بازیکن ما به هم خوردند و لبشان پاره شد. شاید این توقع بیجایی باشد که از بازیکنان حریف فیر پلی بخواهیم. در بازی با فجر هم همین اتفاق برای ما افتاد و آنها بازی را ادامه دادند. من خودم دوست دارم که بازی درگیرانه باشد و ادامه پیدا کند. روی اشتباه ساده گل خوردیم و بعد از آن پرسپولیس ۵ دفاعی بازی کرد و جلوی موقعیت‌های ما را گرفتند. در همین شرایط اگر پاتوسی دقت می‌کرد، می‌توانست گل بزند.

نکونام تاکید کرد: در کل تیمم خوب بازی کرد، با اینکه شرایط دو تیم مساوی نیست، اما حق تیم ما باخت نبود. از یک نکته ناراحتم که دو بازی را در آزادی باختیم که حق تیم ما یک امتیاز بود. امیدوارم در نیم فصل دوم با یارگیری های که داریم، روند بهتری را داشته باشیم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه ارزیابی تان از شرایط فولاد در نیم فصل اول چیست، گفت: به اهداف و عملکردی که خودم مدنظر داشتم به آن رسیدیم. یک معضل بزرگ داریم و امروز دو بازیکن خود یعنی بوحمدان و آبشک را با مصدومیت و به ناچار بازی دادیم. در این شرایط در برخی پست‌ها تیم ما خالی است و این ضربه می‌زند و نیاز به یار داریم. در مجموع امتیازاتی که لازم بود را جمع کردیم.

وی در مورد درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم گفت: فردا نگویند نکونام دروغ گفته است، اما وقتی من به صحنه رسیدم، خبری نبود و فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی باشد.

نکونام در مورد معاوضه حردانی با چند بازیکن استقلال گفت: مذاکراتی که صورت گرفت یک طرفه و به ضرر تیم ما بود و به همین دلیل موافقت نکردم و همه چیز تمام شد.

سرمربی فولاد در مورد معاوضه شیمبا با بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: در کل تیم ما بازیکن ندارد که بخواهیم بدهیم. شمیبا را اگر بیرون بگذاریم چه کسی را بازی بدهیم؟ ۲ سال است که بازیکن جذب نکرده‌ایم و تیم‌های دیگر اگر بازیکن نگیرند و گران قیمت هم نباشد، صدایشان در می‌آید. می‌خواهیم که تیم‌های دیگر به ما کمک کنند، چون نماینده فوتبال ایران در آسیا هستیم و اگر خدایی ناکرده نتیجه نگیریم به ضرر فوتبال ایران و سهمیه آن در سال آینده می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی در این مورد با مربیان و مدیرعامل تیم صحبت می‌کنم،  از یک سری مسائل خنده‌ام می‌گیرد. چطور نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. مثلا با یک بازیکن صحبت کردیم و گفتند بارسلونا می‌خواهد ۱۸ میلیارد به او پول بدهد. این ارقام را ما اصلا نمی‌توانیم و ترجیح می‌دهیم در این فوتبال هفتم و هشتم شویم. تیم‌های دیگر چنین  هزینه ای می‌کنند، اما ما نمی‌توانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد ساعدی IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    هیئت مدیره ی ضد خوزستانی و غیر فوتبالی باشگاه فولاد با کنار گذاشتن ویسی و دستیارانش به ویژه مبعلی و بداوی که باهدف بکارگیری بومی ها و ارائه فوتبال تهاجمی و شناور کم کم در مسیر پیشرفت قرار گرفته بودن ،بزرگترین خیانت رو در حق مردم و هواداران فولاد کردن ، نکونام اما یک فرد صرفا نتیجه گراست که با دشمنی با بزریکنان بومی تیم رو پیش به سوی نابودی هدایت میکنه ، ای کاش هیچ وقت قهرمان جام حذفی نمی شدیم فولادی ،فولاد تدافعی ممل و بی برنامه ی فاقد بازیکنای بومی رو دوست نداره ....آقای نکونام شما باید یک خط جلوتر به صالح حردانی بازی بدی !چرا با بازی دادن این بازیکن در پست غیر تخصصی عزم بر نابودی آینده این جوان بستی !چرا نابغه ای بنام علیرضا باویه رو سکونشین کردی و جوانان فوق العاده مستعدی چون محمد امین حزباوی ، احمد رضا جلالی ، علیرضا سواری رو بکار نمی گیری و با کاپیتان ایوب والی ، سینا مریدی و احمد جبوری سر ناسازگاری بستی !!! حسبنا الله و نعم الوکیل .
  • اهواز IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    سلام...چطور خود شما. سال گذشته تیم را در آسیا حذف کردی 12میلیارد گرفتی ..وچند میلیارد هم جایزه بهت دادند خود شما اینقدر ارزش. داری ....پول عرق جبین کارگران پای کوره را میخورید و‌حق خوزستانهای را ...حرام است واقعا ..لعنت به مدیران فولاد
  • 6 IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    وقتي از 2 متري گل نميزنند تو هم توهم ميزني كه نبايد ميباختي! 2 تا ضد حمله 4 به دو را خراي كردن تا 3تايي نشي. تيرك افقي هم حساب نكرديم تازه خخخ
  • م IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    اقای نکو نام بگو نمی خوام استقلال قوی بشه.توکه مربی نیستی تو پنج بازی روبه روی پیروزی ۴باخت دادی خاک تو سرت با این مربی بودنت.بعدشم چون نگذاشتن مربی استقلال لج کردی .بازیکن نده به درک اگه بازیکن بخواد میرن هیچ کاری نمی تونی بکنی انقدر گنده بازی درنیار
  • ح IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    حیف این تیم که نکونام سرمربی اون هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی