نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیروانی: بسته شدن پنجره مشکل خاصی نیست/ کل مردم ایران و فوتبالیست‌ها را سرکار گذاشتند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از ماجرای حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

افشین پیروانی پس از دیدار پرسپولیس مقابل فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر بازی را بردیم. فوتبال خوبی بود. فوتبال را کنار بگذاریم و اجازه بدهید در مورد دل پری که داریم صحبت کنیم.

وی افزود: می‌خواهم ببینم آقایانی که باعث شدند پرسپولیس حذف شود، ادعای‌شان این است که خدمت کردند. این خدمت نبود. آقایی که به ما سه ماه وقت داد، این را بدانید نه اجازه داشته، نه مجوز داشته، کل مردم ایران و فوتبالیست‌ها را سرکار گذاشتند. اصلاً هیچ سه ماهی وجود نداشته. دیدید که خودشان یکدیگر را تکذیب کردند. آیا این خدمت بود که این همه هوادار دو تیم ناراحت باشند. اسم این خیانت است. چه فوتبال حرفه‌ایی؟ داوران کنار زمین را ببینید امروز داور از سرما می‌لرزید. کمک‌ها یک سیستم رادیویی ندارند. چه فوتبال حرفه‌ایی؟ الان ما می‌توانیم استادیوم بسازیم؟ چگونه خودمان را گول می‌زنیم؟ کدام تیم فوتبال ما صددرصد خصوصی است؟ تمام تیم‌ها وابسته به دولت هستند. بعد می‌گویند پرسپولیس و استقلال دولتی هستند.

پیروانی تصریح کرد: چگونه؟ فقط می‌خواستید ما را حذف کنید؟ این لیگ حرفه‌ای است؟ نمی‌شود که فقط پرسپولیس حرفه‌ای باشد. واقعاً شرمنده بودم. داور کنار خط از سرما می‌لرزید. شانس آوردیم یک گرمکن به آنها داده بودند. به داور می‌گوییم با داور وسط ارتباط نداری؟ می‌گویند نه چگونه ارتباط داشته باشیم! فوتبال حرفه‌ای این است؟ فقط می‌خواستند ما را حذف کنند؟ خدمت کردید دست‌تان درد نکند. ببینیم سال بعد چه اتفاقی می‌افتد. اتفاق جدید در سال بعد که می‌خواهیم به بازی‌های آسیایی برویم چیست؟ حیف نیست؟ پرسپولیس با این همه هوادار باید لیگ قهرمانان آسیا را از تلویزیون نگاه کند؟ 

سرپرست پرسپولیس در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم اظهار داشت: پنجره مربوط به مسئله اوساگونا است. ان‌شاءالله انجام می‌شود و مشکل خاصی نیست. 

وی در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی از مسائل مالی ناراحت بود و شاید به این خاطر کناره‌گیری کند، گفت: تیم ۲۰ درصد بیشتر نگرفته، مدیریت جدید قول داده و تلاش می‌کند تا ان‌شاءالله پول فراهم شود.

پیروانی در مورد مشکلاتی مانند نبود زمین تمرین عنوان کرد: همه تیم‌ها در تهران تمرین می‌کنند. هر جا می‌رویم می‌گویند تیم‌های پول‌دار رزرو کردند مگر می‌شود؟ تیم‌ها برای شهرستان هستند همه در تهران تمرین می‌کنند. بیایید لیگ را یکی کنید و کسی هم دیگر به شهرستان نرود. هر تیمی را می‌بینید که وضع‌اش خوب است در تهران تمرین می‌کند. هر جا باشگاه ما می‌رود زمین تمرین بگیرد می‌گویند فلان تیم آمده ۶ ماهه، یکساله یا ۶۰ جلسه‌ای اجاره کرده، این هم شده فوتبال حرفه‌ای ما!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشین دست کج IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    از قدیم گفتن از این فرش تا اون فرش فرجه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی