علی فتح الله زاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح الله زاده چندی پیش در مصاحبه‌ای گفته بود: کف انتقال بازیکن از لورکوزن به تیمی دیگر بالای ۱۲ میلیون یورو بود اما ما نتوانستیم از این فضا استفاده کنیم. بعد از آن ما مایوس شدیم.

انتقال سردار آزمون به بایر لورکوزن، خیلی‌ها را به یاد سال‌هایی انداخت که مدیرعامل وقت باشگاه استقلال مراوداتی با مدیر وقت باشگاه آلمانی داشت. علی فتح‌الله‌زاده در دوره‌ای موفق شده بود بازیکنانی نظیر موسوی، پاشازاده، یزدانی، دین محمدی و منصوریان را به باشگاه‌های آلمانی و عمدتا تیم معروف بایرلورکوزن ترانسفر کند.

سال گذشته فتح الله زاده در مصاحبه‌ای درباره نحوه ارتباطش با راینر کالموند مدیرعامل بایرلورکوزن و انتقال بازیکنان ایرانی به آلمان، این توضیحات را ارائه داده بود: «ما زمانی با باشگاه لورکوزن ارتباط برقرار کردیم که در سه جام فینالیست شد و این شوخی نیست. در لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی. بازیکن بزرگی مثل کریم باقری که یک اسطوره بود به آرمینیا بیله فلد دسته یک آلمان بازی کرد. اما بازیکنان ما رفتند به چنین تیم بزرگی بازی کردند. متاسفانه حرفه‌ای نبودیم. کف انتقال بازیکن از لورکوزن به تیمی دیگر بالای ۱۲ میلیون یورو بود اما ما نتوانستیم از این فضا استفاده کنیم. بعد از آن ما مایوس شدیم. این اولین باری است که این حرف را می‌زنم. خود من دلسرد شدم. ۴ بازیکن ترنسفر کردم.»

دردسرهای عجیب مدیرعامل وقت استقلال برای انتقال چند بازیکن به لورکوزن

او درباره دلیل این دلسردی‌ها نیز توضیح داده بود؛ «صراحتاً می‌گویم که وزارت اطلاعات آمد و از من اطلاعات گرفت. قراردادها را بررسی کرد و از آن‌ها استعلام گرفت که این بازیکن را چند خریدید و به باشگاه چه مقدار پول دادید. همه چیز را حسابرسی کرد. متوجه شد همه پول‌ها آمده است. بعد از آن عده‌ای آمدند گفتند که این پول‌ها کجا رفته، آدم دلسرد می شود که برای چه اینکار را کنم، در حالی که اگر قانون داشته باشیم، بیخود یک بچه نیاید بگوید ما این پول‌ها را چه کرده ایم. به شما چه ربطی دارد چه کرده ایم؟ ما وزارت اطلاعات داریم، حسابرسی داریم و ... اختلافی باشد آن‌ها اعلام می‌کنند. چرا نمی‌گذارید کارمان را انجام دهیم. نباید دیگر کسی بیاید شبهه ایجاد کند. اگر این چیزها را جمع کرده بودیم، به شما قول می‌دادم که حداقل ۱۰۰ نفر توسط خود من به اروپا ترانسفر می‌شد. این‌ها نقاط کوری است که مدیریت را اذیت می‌کند. به غیر از یکی دو مدیری که خودشان دزد بوده اند، سایر مدیران این دو باشگاه مشکلات مشابهی داشته اند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    این سه نفر فقط در لیگ 2بازی کردن ...ویمیشون هم رفت بلژیک. اینقدر فیلم بازی نکنید
    • تتمن IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      این چندنفر سرجمع ۳۵دقیقه !!!!!!!!دربوندس لیگا بازی کردن درحالیکه دایی باقری مهدوی کیا وهاشمیان که همگی پرسپولیسی بودن هرهفته درخشش داشتن
  • شیشتایی توهمی DE ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    موسوی و پاشازاده و یزدانی یه چیزی هم از جیبشون دادن تا برن لورکوزن بازی کنن آخرش هم بدون اینکه اونجا بازی کنن همشون دیپورت شدن .‌‌.‌.جوری میگن ما این بازیکنا رو ترانسفر کردیم که هر کس ندونه فکر میکنه همشون تو ترکیب اصلی لورکوزن بازی میکردن !!! اینها همشون روی هم سه تا بازی هم واسه لورکوزن نکردن دیپورت شدن
  • آنالیزور DE ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    تو این مملکت همه دنبال ته خیار میگردن ! ورود همچین نهادی واسه رسیدگی و سلامت رویه نبوده ؛ بیشتر بررسی واسه این که میشه پول درآورد یا نه که اونجا رو هم مال خود کنن
  • محمدعلی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    خیییلییی باحاله این فتل جان... یه جوری صحبت کرده انگار لورکوزن بخاطر سلام و علیک حاجی با رئیس باشگاه توی سه جام!!! فینالسیت شده... راستی...؟ اون موقع ها بوندس لیگا فینال داااااشت؟؟؟!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی