نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ساعت ۱۷ منتظر استقلال هستیم/ کسی به ما نگفته بازی لغو شده است/ کرونایی‌ها را به استادیوم راه نمی‌دهیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه هوادار گفت: درباره بازی با استقلال ما تابع برنامه‌ریزی سازمان لیگ هستیم و چهارشنبه راس ساعت مقرر در استادیوم انقلاب کرج وارد میدان می‌شویم.

در روزهای اخیر همچنان بحث درباره برگزار شدن یا نشدن دیدار دو تیم استقلال و هوادار، حرف و حدیث‌هایی در فضای مجازی مطرح شده است. بهرام امیری مدیرعامل باشگاه هوادار در گفتگو با خبر ورزشی، درباره وضعیت این تیم با توجه به حواشی اخیر اظهاراتی را مطرح کرد.

برنامه بازی شما با استقلال تغییر کرده است؟

ما طبق برنامه ساعت ۱۷ روز چهارشنبه در استادیوم انقلاب کرج آماده بازی مقابل استقلال هستیم و از این بابت نیز از مسئولان هیئت فوتبال استان البرز ممنونیم که مقدمات همه کارها را فراهم کرده‌اند.

تیم شما آماده این بازی است؟

به هر حال تیم ما همیشه خودش را برای مسابقات آماده می‌کند و همانطور که در نیم فصل اول دیدید مقابل تیم‌های بزرگ هم عملکرد بهتری از خود نشان داده است. طبعاً برای این دیدار هم از هر نظر آماده ایم.

همه نفرات تیم تان آماده این دیدار هستند؟

ما فقط محمدقاضی کاپیتان تیم مان را در اختیار نداریم که مصدوم است ولی سایر بازیکنان در شرایط مسابقه هستند تا به امید خدا یک بازی تماشاگر پسند را به نمایش بگذارند.

چهارشنبه ساعت ۱۷ منتظر استقلال هستیم/ کسی به ما نگفته بازی لغو شده است/ کرونایی ها را به استادیوم راه نمی دهیم

خبر دارید که استقلالی ها گفتند ما نمی‌خواهیم این بازی برگزار شود؟

ما در جریان این که می‌گویند برگزار نمی‌کنند یا نمی‌آیند نیستیم. یعنی ما در جایگاهی نیستیم که چنین تصمیماتی بگیریم. آنها شاید در مجموعه خودشان چنین تصمیمی گرفته باشند که قابل احترام است. آنچه برای ما اهمیت دارد دستورالعمل سازمان لیگ است که گفته چهارشنبه بازی برگزار می‌شود.

سهیل مهدی هم گفته درخواست کتبی از استقلالی‌ها برای لغو این بازی دریافت نکرده است. شما در جریان هستید؟

این صحبت هایی که از قول دوستان استقلالی مطرح می‌شود بیشتر رسانه‌ای است تا رسمی. همانطور که گفتم ما تابع برنامه سازمان لیگ هستیم.

نگرانی بابت بازی با استقلال با این شرایط کرونایی ندارید؟

اولاً باید بگویم برای همه اعضای تیم استقلال آرزوی سلامتی داریم چون خود ما هر چه داریم از استقلال است. اما در رابطه با بحث سلامتی بازیکنان خودمان قطعا این موضوع برایمان اهمیت بالایی دارد. حتماً سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی باید این تضمین را بدهد که حضور افرادی که به هر شکلی به این بیماری مبتلا هستند در محدوده بازی ممنوع باشد تا خدایی نکرده جان بازیکنان، مربیان، داوران و دیگر اعضای حاضر در استادیوم به خطر نیافتد.

خودتان چه تمهیدی برای این موضوع اندیشیده اید؟

ما برای ورود و خروج افراد به استادیوم مقررات سختی را در نظر گرفته‌ایم تا افراد بدون آی دی کارت به هیچ عنوان حق ورود به استادیوم را نداشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    بسه بابا همه میدونن تو استقلالی هستی و از الان ۳ امتیاز اون بازی رو برای تیم محبوبت کنار گذاشتی! مگه میشه کسی که پاداش به بازیکنای استقلال میده برای مساوی دربی، جلوی تیمش بایسته! قرار و مداراتونم از قبل گذاشتید و این مصاحبه هه فقط برای اینه که اذهان و منحرف کنید. ینی استقلال اگه با این همه حمایت و این تعداد مربی استقلالی تیم های رقیب قهزمان نشه باید بفرستنش همون دسته ۳.
    • ببند لونگی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      عینه تارتار واسه لونگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی