نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۳
علی فتح الله زاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پیشن باشگاه استقلال گفت: لورکوزن تیم بزرگ و ریشه‌داری است ولی سردار می‌توانست و می‌تواند به تیم‌های بزرگ‌تر هم برود.

با توجه به حضور سردار آزمون در تیم لورکوزن آلمان با علی فتح الله زاده که سال‌ها قبل سه بازیکن استقلال را به این تیم آلمانی تهران ترانسفر کرده بود، صحبتی انجام داده که می‌خوانید.

آقای فتح‌الله‌زاده حتماً خبر توافق سردار آزمون با لورکوزن را شنیده اید؟

بله این خبر را شنبه شب شنیدم و خیلی خوشحال شدم. شخصاً به سردار تبریک می‌گویم و امیدوارم در لورکوزن موفق باشد.

نظرتان در مورد این قضیه چیست؟

به نظر من سردار آزمون لیاقتی بالاتر از این حرفها داشت. البته لورکوزن تیم بزرگ و ریشه داری است ولی سردار می‌توانست و می‌تواند به تیم‌های بزرگ تر هم برود.

شما سه بازیکن استقلال را زمانی که لورکوزن در در فینال اروپا بود، به این تیم فرستاد

البته الان شرایط خیلی عوض شده همان زمان هم بازی در لورکوزن خیلی سخت بود. خیلی‌ها از لورکوزن به تیم‌های مطرح تر رفتند. البته بچه‌های ما هم آنجا کمی‌ بدشانسی آوردند وگرنه می‌توانستند خیلی بهتر از این‌ها ظاهر شوند با این حال معتقدم لورکوزن همچنان از تیم‌های مطرح و ریشه دار آلمان است که می‌تواند برای سردار آزمون حکم سکوی پرتاب را داشته باشد.

شما فکر می‌کنید سردار به تیم‌های بزرگ تر می‌رود؟

مطمئن هستم سردار از همین تیم لورکوزن به بزرگترین تیم‌های اروپایی می‌رسد چرا که از نظر فنی لیاقت آن را دارد و این مسئله را در زنیت و تیم ملی ایران بارها و بارها ثابت کرده است البته امیدوارم همچنان در تیم ملی هم درخشیده و در جام‌جهانی توانایی‌هایش را نشان بدهد اما مسلماً لورکوزن برای این بازیکن یک سکوی پرتاب بزرگ خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیخ راسل IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    سکو پرتاپ چی لورکوزن خودش تیم بزرگیه دیگه تیمایی مث منچستر و لیورپول هم بازیکن جوون می خوان نه بازیکنی که نزدیک ۳۰ سالشه
  • 6 IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    اتفاقا خوش شانس بودن كه تو كلينيك لوركوزن خودشونو دوادرمون كردن و بعضياشونم منجر به تاهل شدن!
  • آریهان DE ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    استقلالی ها در کدام تیم موفق بودند حاجی؟در زمان شما که در دسته دوم المان بازی میکردند و الانم که مثل بقیه در حوزه خلیج فارس دنبال پول. مقام و ارزش ورزشی رو به ارمغان نیاوردند.همشون هم نیمه راهه ول کردند و برگشتند. چون دوام نیاوردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی