نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عنایتی اجازه نداد تمرکز تیمش قبل از بازی با استقلال به هم بخورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم هوادارا نمی‌خواهد تمرکز بازیکنان پیش از دیدار مقابل استقلال بر هم بریزد.

رضا عنایتی سرمربی استقلال این تیم هوادار که چهارشنبه این هفته باید بازیکنانش را مقابل تیم محبوبش هدایت کند از مدیران باشگاه خواسته فعلاً بحث نقل و انتقالات را در مجموعه این تیم مطرح نکنند.

در حالی که فصل زمستانی نقل و انتقالات از روز یکشنبه هفته گذشته (۲۶ دی‌ماه) به طور رسمی آغاز شده مدیران باشگاه هوادار هنوز بحثی درباره جابجایی بازیکنان و یا خروج نفرات این تیم از لیست فعلی مطرح نکرده اند.

بهرام امیری مدیر عامل باشگاه هوادار در گفتگویی با خبر ورزشی در همین باره توضیح داد: «با توجه به شرایط تیم ما که هنوز وارد تعطیلات نشده ایم کادر فنی درخواست کرده هیچ بحثی درباره نقل و انتقالات مطرح نشود».

این مقام مسئول در باشگاه تهرانی اعلام کرد با توجه به حساسیت بازی هوادار مقابل استقلال کادرفنی نمی‌خواهد هیچ یک از نفرات این تیم درباره شرایط ادامه حضورش در هوادار کوچکترین مشغولیت ذهنی داشته باشد.

ناگفته نماند که هوادار چندی پیش تقاضای به خدمت گیری بابک مرادی از تیم استقلال را داشت که به دلیل در نظر گرفتن مبلغ رضایتنامه دو میلیارد تومانی از سوی باشگاه استقلال قید این انتقال را زد.

قرار است طبق برنامه این دو تیم روز چهارشنبه از ساعت 17:00 در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    حق شماپیروزی دربرابراستقلال بوددردوررفت حالابایدجانانه بااستقلال بازی کنیدتابه حق خودتون برسیدبه نظرمن رضاعنایتی بهترازمجیدی برای مربی بودن استقلاله مجیدی که تو۴سال حطایک جام رمضان هم نگرفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی