نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مجید صدری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس مستعفی هیئت مدیره پرسپولیس پیشنهاد عجیبی به وزیر ورزش داده است.

 روز گذشته بیژن ذوالفقارنسب که اخیرا به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شد، از سمت خود کناره‌گیری کرد و هنوز وزیر ورزش و جوانان واکنشی به این استعفا نشان نداده است.

ذوالفقارنسب که بی‌خبری‌اش از برخی وقایع در روزهای اخیر جنجال‌ساز شد، درنهایت تصمیم گرفت عطای کار در باشگاه قرمزها را به لقایش ببخشد، اما مشکل اینجاست که وزیر ورزش زمان زیادی برای معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره صرف کرد و رفتن ذوالفقارنسب بازهم سجادی را با چالش انتخاب جایگزین مواجه خواهد کرد.

گفته می‌شود رئیس مستعفی هیئت‌مدیره قرمزها به وزیر ورزش پیشنهاد کرده که به جایش صدری عضو هیئت‌مدیره، شود، اما از آنجاکه صدری سودای مدیرعاملی در سر داشت، بعید است سجادی با این پیشنهاد موافقت کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • به کی بگم آخه؟ IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    خواهش میکنم یکی از خبرنگاران عزیز، با زبان خودشون و محترمانه از دکتر ذوالفقارنسب این رو بپرسند: مصاحبه های بی شماری از شخص شما از شبکه های مختلف، سایتها روزنامه ها، خبرگزاری ها و غیره و غیره گرفته شد و در همه آنها هر دو هفته ده روزی یکبار عنوان میکردید: هواداران پرسپولیس نگران نباشند با جناب سجادی و تیمی خبره در حال کار کارشناسی برای بهترین انتخاب مدیر عاملی و هیئت مدیره هستیم. سوال: این جلسات متعدد و کارهای کارشناسی چند ماهه تون، در این اندازه بود که مراقب باشید برای تیم آبی یا زرد یا شرق و غرب کشور اشتباهی مدیرعامل انتخاب نکنید!؟ چون بعیده در کارشناسی چندین ماهه هیچ صحبتی از امکانات بدهی ها مشکلات و هزار گیر و گرفت صحبت کرده باشید و ندونید پرسپولیس به کی و چی بده کاره! چی داره چی نداره، وقتی بعد از ده روز از انتخاب شخص خودتون تازه متوجه میشید و ای دااااد! من نمیدونستم خداحافظ! من یه آدم معمولی فکر میکنم کارشناسیهاتون فقط در همین اندازه بوده که یه وقت اشتباهی برای تیم والیبال مربی انتخاب نکنید! اگر بقیه کارهای کارشناسی تونم اینه که وای به حال مردم.(البته همین الان هم وای به حالمون)
    • و IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      احسنت
  • محمد IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    قسمت جالب ماجرای وزارت و پرسپولیس اونجاس که برای انتخاب هر عضو یکسال وقت کمه و‌ وزارت عجله ای نداره اخرش با انتخابش خر هم به خنده وادار میکنه اقای دونده ولی برای کیسه الساعه بهترین افراد اقتصادی انتخاب میشن یک ساعت هم دیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی