نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
۳ |
۵
یک پرسپولیسی دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با خروج از لیست انتظار به اردوی تیم ملی پیش از بازی با عراق فراخوانده شد.

دیروز اسامی بازیکننان دعوت شده به اردیو تیم ملی ایران اعلام شد. در این بین از پرسپولیس مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک به اردوی فراخوانده شده بودند اما نام کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در فهرست انتظار تیم ملی برای بازی با عراق و امارات قرار داشت. اما این بازیکن امروز به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

به این ترتیب کامیابی نیا از لیست انتظار خارج و در بین نفرات دعوت شده تا ساعاتی دیگر در اردوی تیم ملی حضور پیدا خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دختر قرمز IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    پرسپولیسی ها باید جورتيم ملی روهم بکشند و کیسه کش های لجن هم بايد فرارکنن!!!!!
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    یک لنگیه دیگر به تیم ملی دعوت شد... تیم ملی که اون کامیابیه دهن قشنگ توش باشه تیم ملی نیست، ذکر مصیبته...اسکوچیچ نشون داد که دوزار مربی نیست.وقتی بعد از صعود با اردنگی انداختنش بیرون میفهمه دیگه ازین غلطا نکنه
    • ب IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      یه عده دارن میسوزن ❤️❤️ یکی به این بنده خدا پماد سوختگی برسونه معلومه کامیابی نیا بازیکن تیم ملی بود مصدومیت باعث شد نتونه ادامه بده شما بالا برید پایین بیاید سوزشتونو دارید چون هم نوراللهی هم کامیابی نیا هر دو پرسپولیسی اند ❤️❤️❤️💪💪💪 مافیا کیسه دارن از اسکوچیچ میسوزن چون بازیکنانشونو به دلیل کیفیت و تجربه پایین دعوت نمیکنن بازیکنان استقلال با کیفیتن اما بازیکنان پرسپولیس هم تجربشون بیشتره هم تو آسیا با تیم های سخت مسابقه دادن نه اجیش سوریه!!! بهترن قرارداد اسکوچیچ صد هزار دلاره:,مفت!! ، هیچ مربی ای اینطوری کار نمیکنه!!! لیاقت کیسه همون کی روشه!!!! با صلاح تیم آفریقایی را میبازه!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی