سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
۲۲ |
۴
حمله مشترک هواداران پرسپولیس و استقلال به مجری خبرساز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حرف‌های دوشنبه‌شب مجری فوتبال برتر برای شعله‌ور شدن آتش خشم هواداران استقلال کافی بود.

محمدحسین میثاقی در برنامه این هفته اش مدعی شد اخباری شنیده که نشان می‌دهد حکم کمیته استیناف با نظری که کمیته انضباطی در رابطه با پرونده بازیکن غیرمجاز آفریقایی گل گهر سیرجان صادر کرد، متفاوت است و شرایط عوض خواهد شد!

این ادعا کافی بود تا استقلالی‌ها دست به یک شورش همه‌جانبه علیه او بزنند و میثاقی را متهم به حمایت از پرسپولیس و سایر رقبای استقلال بکنند.

تقابل بامدادی

بلافاصله پس از اینکه محمد حسین میثاقی ادعای مذکور را مطرح کرد، هواداران استقلال فضای مجازی را به محلی برای تاخت‌ و تاز علیه او بدل کردند و حتی ماجراهای مربوط به جانشینی عادل فردوسی‌پور هم دوباره از آرشیو بیرون آمد!

استقلالی‌ها بیان چنین جملاتی از زبان مجری برنامه فوتبال برتر در آستانه صدور حکم کمیته استیناف را "خط  دادن " او جهت آماده سازی فضا برای چنین اتفاقی تلقی و مدعی شدند این کار اصلاً نمی‌تواند تصادفی باشد.
کمیته انضباطی باشگاه گل گهر را بابت استفاده غیرمجاز از بازیکن آفریقایی مقصر و این تیم را برابر استقلال، سپاهان و پیکان بازنده اعلام کرد. حکمی که سروصدای فراوانی داشت و علاوه بر باشگاه گل گهر، پرسپولیسی‌ها را هم  عصبانی کرد.

مجید صدری مدیر سابق پرسپولیس در واکنش به این حکم گفته بود:
"تیم‌ها باید داخل زمین امتیاز بگیرند نه پشت میز "   

فدا شدن برای پرسپولیس!

استقلالی‌ها در موضع‌گیری همه‌جانبه خود علیه محمدحسین میثاقی، این مجری را به فدا شدن برای پرسپولیس متهم  و مدعی بودند همه این کارها انجام می‌شود تا امتیازات داده شده به استقلال و سپاهان، دوباره گرفته و شرایط پرسپولیس در جدول لیگ برتر بهبود پیدا کند.

گروهی از هواداران استقلال با اتخاذ موضعی مشترک، عکس میثاقی را در فضای مجازی منتشر کرده و زیر آن نوشتند:
"آقای مجری! خودت را برای پرسپولیس به کشتن نده "

پاسخ پرسپولیسی‌ها

نکته عجیب در مورد این دعوای اینترنتی واکنش هواداران پرسپولیس بود. پرسپولیسی‌ها نه تنها این حرکت میثاقی را اقدامی در جهت حمایت از تیم خود تلقی نکردند بلکه او را به باد انتقاد هم گرفتند!

هواداران پرسپولیس مدعی بودند حرف‌های میثاقی اتفاقاً کمک بزرگی برای استقلال جهت برنگشتن رأی پرونده است و او عمدا موج بزرگی راه انداخته تا مسئولان منصرف و فضا را دوباره به نفع استقلال بکند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آلپ IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    =]
  • 4 در 6 IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    دقيقا کيسه کش
  • رضا IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    خاک بر سر کمیته انظباطی کنن که آن را صادر و بر سر کمیته استیناف کنن که این همه مدت طول کشیده و هنوز رای مزخرف خود را صادر نکردند و جوانهای پاک این مرز و بوم را به جان هم انداختند.
  • نگهدار IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    بنظر من کاری به کیسه و پرسپولیس ندارم باید امتیاز گلگهر برگردانند چون باید تو زمین امتیاز گرفت با امتیاز گلگهر داماد شدن ارزش نداره
  • احمد IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    خواهشا شما فضا رو خراب نکن.همه میدونن که میثاقی پرسپولیسیه. سپاهان سرور تمام ایران
    • مهدی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      فقط مونده قیافشو آبی کنه کیسه کش هست
    • . IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      سرورتون خوب داره زمین چمنو رنگ میزنه
    • Deniz IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      بمیرم واسه پرسپولیس که از این امتیازا تا حالا نگرفته؟خجالت بکشید همین پارسال ،لنگ ۳ امتیاز مفت از بازی با سپاهان گرفت ،یادتون نیست؟!؟!؟!؟
  • تیر غیب US ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    با درود،دقیقاً موجِ میثاقی جهتِ تحت فشار قرار دادن استیناف برای صدور رأی به تیم درباری بود و همین اثر باعث شد صدور رأی به تأخیر بیفتد.به نظر حکم استیناف امتیازات تیم درباری و سپاهان و پیکان را از ایشان میگرفت اما دبیر کل کامرانی فر مانع از انتشار این رأ و تجدید نظر نموده تا بلکه امتیازاتِ بیشتری برای درباری ها بگیرد باید دید آیا صالحی تسلیم کامرانی فر میگردد و یا خیر
  • کمک امتیاز معیشتی به کیسه حقیر IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    اولا میثاقی کارمند سابق روزنامه کیسه جوان هست در کیسه کش بودن او شکی نیست درثانی همین میثاقی به خاطر بازیکن گاینی هر هفته تو فوتبال برتر مسله بازیکنان گاینی مطرح می کرد و کمیته انضباطی با جو رسانه ای فشار گذاشت هدیه به کیسه تقدیم بشه برنامه فوتبال برتر مخصوص کیسه حکومتی هست همین حرفهای آخر خودش باعث شد و توتیتر کجل نوری فر باعث شد امروز رای صادر نشد هدیه غیرقانونی کیسه پس گرفته نشه
  • حسین استقلالی دوآتشه IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    هواداران محترم بزرگ استقلال دوستان بزرگوار ازسخنان جناب میثاقی ناراحت نشوید حتما مافیای سرخ پشت پرده کارهایی کرده اند اتفاقأ به نفع استقلال بود تا زودتر اقدام کند واجازه ندهد لنگیهای بی صفت قانون گریز با هوچی‌گری وجعل اسناد برعليه استقلال مظلوم اقدا می نکنند آقای میثاقی انسان شریف ودست پاکیست
    • مهدی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      استقلال مظلوم رو خوب اومدی. تو پنج سال قبل گرونترین بازیکنای لیگ ایران رو که داشته، بازیکن خارجی گرون هم که میخره، با زمین و زمان هم گاوبندی میکنه. مثلاً پارسال ۷ تا کرونایی داشت، جعل کردن ۱۶ تا بازیکن که بازی نکنند. امسال هم دقیقاً چندتا بازیکن کرونا گرفتن، دوباره گفتن ۱۷ تا کرونایی داریم. من نمیدونم چرا کرونا میره سمت کیسه. انگار جذب میکنند. تو اروپا اگه یک تیم دوبار بازیکناش کرونا بگیرن که باعث لغو بازی بشه، جریمه میکنند بدلیل سهل انگاری.... اما تو ایران، تست کرونا هم واسشون جعل میکنن تا ۶ تا بازیکنشون بشه ۱۷ تا و بازیشون لغو بشه.
  • محمد IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    لنگیاهم دست پیش گرفتن پس نیوفتن دیگه تابلوترازاین بگه لنگیم؟؟؟؟
  • بیات IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    من نمیدونم ولی اگر رأی برگرده با جک تری دی جبران میکنیم امتیاز ارفاقی رو...
  • deep blue IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    دلالک.دلاک.پلید.نا.رفیق.میثاقی.مزور........معرفت.و.عدالت.سیری.چند؟تو.که.فعلن.زیر.پروبال.مدیر.عادل.ستیز.شبکه.ی.سه.شو.اجرا.می.کنی.و.چون.سیمای.شما.اتوبان.یکطرفه.است.هرچه.مهمل.می.خواهی.به.هم.می.بافی.ابهت.و.نیکنامی.و.جایگاه.فردوسی.پور.را.بنگر.این.وعده.ی.بزرگان.است.که.گمنامی.بهتر.از.بدنامی.است.تو.وامثال.تو.وسایر.پایوران.وگماشتگان.دار.و.دسته.ی.سیسلی.که.کل.یومند.امروز.آرزوی.مرگ.می.کنند.که.اگر.احکام.صادره.بر.خلاف.احساس.تو.بود.و.با.اعلام.جاعلین.وگستره.ی.پرونده.ی.جعل.چگونه.می.توانند.در.این.دیار.زندگی.کنند.فعالیت.ورزشی.پیشکش...با.آحاد.ملت.پرسشگر.چه.کنندبا.کدام.ریاکاری.و.دروغزنی.از.این.افتضاح.ملی.و.بین.المللی.راه.گریزی.بیابند.البته.عمر.سیاهکاری.سرکار...رو.به.اتمام.است.اگر.جناب.فروغی.برایش.اثبات.شود.که.از.آنتن.شبکه.دلالی.و.واسطه.گری.می.کنی.قطعن.روا.یا.مجیدی.ویا.توتونچی.ویا...جایگزین.جنابعالی.لافزن.حواهند.شد.به.امید.روزی.که.درخت.قطور.مافیای.دلالی.ورسانه.ای.وهر.زشتی.و.پلیدی.که.مردم.را.رنج.می.دهدریشه.کن.شود.
  • ابرام US ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    بنظر میرسد حرف های مجری در جهت منا فع استقلال سا زماندهی شده باشد . زمینه چینی برای تثبیت رأی کمیته انضباطی . راستی حرف من اینست که گل گهر اگر این با زیکن ملی پوش بود به نفعش بود نه حا لا که با زیکن ضعیف تری است پس بضررش تمام شده است !! با ید پرسید اگر این با زیکن ملی پوش بود قوی تر بود یا حا لا که نیست ؟ خب معلوم می شود گل گهر اگر ادعای استقلال و سپاهان درست با شد در جهت منافع سپاهان و استقلال خود را ضعیف تر کرده است . گل گهر خلاف کا ر است چون خودش را ضعیف کرده است نه اینگه به استقلال و سپاهان بخا طر این خطای گل گهر پاداش بدهند . کم کردن امتیاز از گل گهر یا تنبیه گل گهر درست است اما جا یزه به دیگران خلاف وا ضح است .
    • حسن IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      قانون جدید و من درآوردی
  • محسن IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    حق با هوادارا پرسپولیس بود چون اون حرفا باعث شد رای نهایی بر ب تاخیر بندازن
  • میلاد IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    از طرفدارهای کیسه غیر از این انتظار دارید. چند تا نتبجه نگیرن مربیشون هم فهش کش میکنن.شخصیتشون مثل تیمشون تخمیع
  • علیرضا IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    مجری بیخودیه صدا وشیما با این ملی بودنش چرا اجازه میده مجری از باشگاهی مستقیم یا غیر مستقیم جانبداری کنه البته من تلویزیون زیاد نگاه نمیکنم ولی تو داستان گل گوهر و استفاده از بازیکن گابنی واقعا دیدم که چطور باشگاه گل گوهر را زیر سوال می برد که بنده خدا مهمان برنامه ومسوول کمیته انضباطی هم صداش دراومد یعنی کاسه داغتراز آش میشد و از مهمان برنامه هم سبقت میگرفت .بابا بندازنش بیرون ...
  • حسین IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    خداییش کجای دنیا اینهمه بی نظمی تو فوتبال میبینید؟! خوب اگر قراره امتیاز اضافه بشه به چنتا تیم نورچشمی که نمیشه باید به همه تیمها اضافه بشه! اولا که نباید اینکار انجام بشه دوما اگرهم میخوان انحام بدن فقط باید تیم خاطی رو به لیک دسته یک بفرستن! ولی اگر به چندتا تیم فقط بخوان امتیاز بدن عین حماقت و بی عدالتیه!!!
  • محسن IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    دوستان قرمزپوش وپرسپولیس حیف نیست عصاب خودتون رو با بحث باچهارتا کیسه کش خراب میکنید اینا همش سیاست کثیف که همرو بندازن به جون همه دنبال یک لقمه نون باشید که خربزه آب راستی پرایدچند؟مرغ کیلوچند؟کسی خبرداره دیشب چندنفرازگرسنگی خودش وبچه هاش خواب به چشماش نیومده تورخدا یه ریزه به فکرباشید چه امتاز کم بش چه نش باز پرسپولیس سرورکیسه هست ‌وسلام علی علی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی