سپهر حیدری
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: واقعا در این چند فصل پرسپولیس از بی‌ثباتی در مدیریت ضربه خورد ولی به هرحال درویش در حال حاضر مدیرعامل پرسپولیس است و باید از او حمایت کرد.

با سپهر حیدری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و کاپیتان سابق این تیم در خصوص شرایط سرخ پوشان تا پایان نیم فصل و البته حواشی مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

اوضاع پرسپولیس را در چند هفته اخیر چطور ارزیابی می‌کنی؟

خودتان می‌بینید با همه سختی‌ها و مشکلات باز هم پرسپولیس روپا ایستاده و باید به همه بازیکنان و کادرفنی تبریک گفت. به لحاظ فنی و نتیجه گیری اوضاع پرسپولیس خیلی خوب است و خودش را در بالای جدول نگه داشته و همین موضوع همه ما را امیدوار کرده است. این تیم راه بردن را بهتر از هر تیم دیگری بلد است. بازیکنان تاجیکی هم رفته رفته در تیم جا می‌افتند و قطعا در ادامه فصل خیلی به کار ما می‌آیند.

این پرسپولیس توانایی قهرمانی دارد؟

صد درصد. شک نکنید تیم ما خیلی بهتر از این می‌شود و شانس اصلی قهرمانی است. البته اگر دوستان بگذارند. پرسپولیس نیاز به تقویت دارد ولی باید پنجره باز شود. من نمی‌دانم این چه کاری است که همیشه در سخت ترین شرایط ، پنجره پرسپولیس بسته می‌شود و یک قفل کتابی هم به آن می‌زنند.من باز هم مطمئنم این تیم امسال قهرمان می‌شود و با جام قهرمانی جواب این کم لطفی‌ها را می‌دهد. به شما قول می‌دهم پرسپولیس در بازی‌های آینده به راحتی استقلال را در صدر جدول می‌گیرد و ۲ هفته مانده به پایان بازی‌ها قهرمان لیگ خواهد شد. دیگر هر بلایی خواستند سر پرسپولیس آوردند ولی دوستان بدانند این تیم بدون ۲ دست و ۲ پا هم یقیه خیلی‌ها را می‌گیرد و قهرمان خواهد شد. نمی‌دانم واقعا چه دشمنی با پرسپولیس دارند که از هرطرف سنگ اندازی می‌کنند و به این تیم ضربه می‌زنند. کادرفنی و بازیکنان واقعا با شرف و با غیرت هستند که با همه مشکلات این نتایج را بدست آوردند.

باز هم شاهد تغییرات مدیریتی بودیم. در این خصوص چه صحبتی داری؟

واقعا در این چند فصل پرسپولیس از بی ثباتی در مدیریت ضربه خورد ولی به هرحال درویش در حال حاضر مدیرعامل پرسپولیس است و باید از او حمایت کرد. ولی خب این موضوع هم وجود دارد که او تنهایی و بدون داشتن تیم قوی اقتصادی و منابع مالی نمی‌تواند موفق باشد. من به عنوان یک هوادار پرسپولیس سعی می‌کنم از مدیرعامل جدید حمایت کنم و امیدوارم مشکلات به حداقل برسد.

وحید امیری چندی قبل اعلام کرد قهرمانی در این فصل خیلی با فصول قبل فرق خواهد کرد. نظر تو در مورد صحبت‌های وحید چیست؟

من هم کاملا با وحید موافقم. از ابتدای فصل بلایی نبوده که سر پرسپولیس نیاورده باشند و قطعا قهرمانی در این فصل شیرینی مضاعفی خواهد داشت و خیلی دلچسب خواهد بود.

پرسپولیس بدون دست و پا هم امسال قهرمان می شود/ استقلالی ها داروی کرونا را به مردم بدهند/ اسکوچیچ در قضیه کنعانی زادگان شجاعتش را نشان داد

به نظرت پرسپولیس در چه پست‌هایی نیاز به تقویت دارد؟

فعلا که پنجره بسته است و نمی‌شود بازیکن گرفت. یعنی تا پنجره باز می‌شود با سرعت برق و باد یک نفر می‌آید محکم پنجره را می‌بندد. یعنی نمی‌گذارد یک بادی بیاید و این هوادار بتواند نفس بکشد. در مجموع من فکر می‌کنم پرسپولیس در چند پست نیاز به تقویت دارد. به نظرم گلر، مهاجم،‌هافبک بازیساز وهافبک دفاعی نیاز داریم ولی خب در نهایت یحیی گل محمدی باید تصمیم بگیرد که چه نفراتی را به تیم اضافه کند.

نکته جالب اینجاست خیلی از تیم‌ها مثل استقلال به راحتی می‌توانند به حساب‌های خارجی پول بزنند ولی وقتی پرسپولیس این کار را می‌کند، سریع پول برگشت می‌خورد. در این مورد چه نظری داری؟

واقعیت این است که من خیلی نمی‌خواهم در مورد تیم‌های دیگر حرف بزنم ولی ما هرجایی را که می‌بینیم پای پرسپولیس وسط است، عدالتی وجود ندارد. نمی‌دانم چه بگویم ولی خیلی واضح است یک نیت و عمدی در مورد پرسپولیس وجود دارد و  واقعا جور دیگری نمی‌شود فکر کرد.

در مورد حذف از لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی داری؟

فقط می‌توانم بگویم یک فاجعه بزرگ رخ داد و در آخر هم هیچ کس گردن نگرفت. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا و یکی از شانس‌های قهرمانی در سال‌های اخیر بود و فقط می‌شود تاسف خورد برای کسانی که مقصر این اتفاق بودند. نمی‌دانم این مدیران در این مدت که می‌آمدند سر کار و فقط جلوی دوربین پز می‌دادند، چه کاری می‌کردند که الان هوادار باید عذاب بکشد. ای کاش این مدیرانی که به عشق عکس گرفتن به پرسپولیس آمدند را در یک آتلیه جمع می‌کردند و با همه جزئیات عکسشان را می‌گرفتند ولی به این شکل با احساسات مردم بازی نمی‌کردند.

در این مدت بحث کرونایی‌های باشگاه استقلال حواشی زیادی را به وجود آورد و ۲ بازی این تیم هم لغو شد. هواداران پرسپولیس هم در این خصوص کنایه‌های زیادی به استقلالی‌ها زدند. نظر تو در این مورد چیست؟

در درجه اول امیدوارم هرکسی کرونا گرفته زودتر خوب شود و اصلا در این مورد رنگ‌ها مطرح نیست. ولی اگر استقلالی‌ها واقعا دارویی پیدا کردند یا کشف کردند که به این سرعت یک بیمار کرونایی خوب می‌شود، خواهشا در اختیار همه مردم بگذارند و با این کارشان خدمت بزرگی به بشریت خواهند کرد. من دیدم حتی بعضی از استقلالی‌ها در عرض ۱۲ ساعت خوب شدند که واقعا معجزه هم نمی‌تواند به این سرعت یک بیمار کرونایی را خوب کند. من فکر می‌کنم کرونای استقلالی‌ها هوشمند است و دقیق می‌داند چه زمانی مثبت شود و چه زمانی منفی شود.

در مورد دعوت از کنعانی زادگان به ازدوی تیم ملی ، بعد از حواشی به وجود آمده برای او چه صحبتی داری؟

من کاملا محمد حسین را می‌شناسم و می‌دانم چه پسر خوبی است. از نظر فنی هم که اصلا نیازی به تعریف من نیست. قطعا برای او پاپوش درست کردند و خواستند به او ضربه بزنند. به نظرم اسکوچیچ کار بسیار خوبی انجام داد و شجاعتش را در این خصوص نشان داد که کنعانی زادگان را دعوت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    تو هم داروی تقویت روحیه تیمت رو به مردم ایران بده.
    • بدسلیقه نباشیم IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      آدم برای خنده هم اگه زیادی خندوانه ببینه حالش بد میشه بالا میاره واقعا شما خبرنگاران باسواد و بافرهنگ !! چطور این مسئله پیش پا افتاده رو متوجه نیستین ؟ یه مدت بی خیال این بابا و دو سه تا دیگه همپالکی هاش بشین بدنیست یه نیمچه آبرویی هم حتی به ظاهر برای خودتون به دست میارین از ما گفتن بود خواه پند گیر خواه ملال !!
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      داروی تقویت جعلپولیس سازمان لیگ وداورانی مثل سیدعلی،اکبریان ،وتعدای دیگر هستند
    • /// IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      جناب امید یوسفیان مصاحبه کننده محترم اگر پرسپولیسی هستی صراحتا اعلام کن تا ما هم در جریان باشیم،به این دو سوال دقت کنید(نکته جالب اینجاست بسیاری از تیم ها از جمله استقلال به راحتی میتوانند به حساب های خارجی پول بزنند اما وقتی پرسپولیس این کار را میکند پول برگشت میخورد،نظرت در این رابطه چیست)(در این مدت بحث کرونایی های استقلال حواشی زیادی به وجود آورد و ۲ بازی این تیم هم لغو شد.هواداران پرسپولیس در این مدت کنایه های زیادی به استقلالی ها زدند،نظرت در این رابطه چیست؟)اگر به همین دو سوال توجه کنید متوجه قصد و غرض مصاحبه کننده میشوید،به ایشان چه ربطی دارد که در مورد کرونایی های استقلال حرف بزند؟ایشان چه کاره است؟فردی که هم خودش و هم همسرش مرزهای بی حیایی را شکسته اند باید هم از عمل کنعانی زادگان حمایت کند و جای تعجبی نیست،این جناب اوسوگونا هم دستپخت همین سرمربی با دانشتان است که پول آن را هم سازمان لیگ داده.
    • متوهم لنگی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      مشکلی نیست همه امتیازاتی که به لطف داوران گرفته به حریفان برگردد تا ببینیم می تونه بی دست وپا امتیاز بگیره حرف مفت چون مفته مفت زنهایی مثل این لب شتری می‌زند درصمن چه خبر از اتوبوس تیم میلی وکنعانی زادگان خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخههههههههههههههه
    • حسین IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      داره میگه که درسته بابا سلطان رفته ولی سازمان لیگ وبعضی از داورانی مثل اکبریان سیدعلی ودیگران هستند چون اگر نبودند این تیم بی دست وپا تا اینجا امتیاز جمع نمیکرد پس حرف حق را ازبچه باید شنيد
  • آنالیزور DE ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    سپهر حیدری ، وحید قلیچ ، شیث رضایی و نصرتی و چندتا دیگه از این پیشکسوت های اسمی لنگ ؛ که واقعا" بیان شیوا و در خور شان لنگ دارن رو بیشتر بازی بدید ! اینا واقعا" خوبن 😂😂
  • لنگی عبده زاده IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    هر بار یکی از شاگردان مکتب خانه فساد میاد صحبت میکنه.. اسکوچیچ اگه اقتدار داشت وریا غفوری رو دعوت میکرد عقلشو نمیداد دست کریم پفکی و هاشمیان دلال
    • ز IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      تو مقدماتی جام جهانی اگر سنت دو رقمی شده تحقیق کنی میفهمی که گل اول را باقری زد در حماسه ملبورن آره غفوری را دعوت کنه بشونه روی نیمکت راحت.... فقط پول بیلت جا بیاد فایده غفوری چیه؟؟ #با شعور باشیم جماعتی که به دلیل بازیکنان کم در تیم ملی حسودی میکنند جوابشان این است:حسود هرگز نیاسود
    • کیسه متوهم حکومتی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      حتما عقلش میداد دسته بفرمایید برادر نقشه کشش با هوچی‌گری فوتبال میبرن جلو اینم درجواب این حرفت دوتا داداش بزارن روی هم اندازه استوک کریم باقری افتخارات هم ندارن پسر خوب روی حرفات تمرکز کن بعد بزن بهت می‌خندن خخخخ
  • علیرضا توانافر IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    آقا سپهر این یکیو خوب گفتی
  • بمب IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    چطور تو این چند سال پیش ک زمین شما آباد بود و زمین تمرین ما مث مزرعه ی شخم زده ی حنا ،،،و کلی اشتباهات داوری به ضرر استقلال و به نفع پرسپولیس ، و باریکنامون هرروز تو موود اعتصاب بودن ، و ...حرفی از عدالت نمی زدید حالا شدید خدای مظلومیت ؟؟ ... کرونا رو فقط ما نگرفتیم و ۵۰۰ تا تیم دیگه هم دچارش شدن ، شماحالا از دکل کرونای ما برو بالا :) حرفی ازین نمیزنی چرا پرسپولیس پول پدیده رو نمیده ؟؟ و هیچ حکمی هم نیست ؟؟
    • تیشه فرهاد برکمر مافیا IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      هیچوقت با یه لنگی با زبان منطق سخن مگو !! فقط با تیشه فرهادهاست که آمال و آرزوهای خبیث مافیای فوتبال تبدیل به کابوسی وحشتناک میشود استقلال که تیمی یکدست شد موش ها زودتر از سایرین به سوراخها خزیدند این بوقهایی که گاها در سایت ورزش سه و خبرورزشی میکروفونی جلویشان میگذارند صدایی در حد همان زنگ و درینگ درینگ دوچرخه های دوران بچگی مان است نگران نباشید
  • دو ستاره IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    غیرت چیز خوبی است. بی غیرت نباشیم.
  • ناشناس IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    به خاطر احترامبه طرفداران قرمز و آبی لطفا با این چهار نفر اصلا مصاحبه نکنید وحید قلیچ ،سپهر حیدری ...وآبی ها..محمد نوری و مهدی فنونی زاده ..برای سایت خبر ورزشی ا زش قائل بشید ،مخلصانه خواهش میکنیم
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    5امتیاز هدیه داورا به لنگ و6امتیاز یه ناحق از استقلال گرفتند خودش میشه 11امتیاز فاصله واقعی .اما چه کار میشه کرد که نقش اول قهر مانیهای اسنپی تون داورا هستند به دنبال یک جام پاک هم باشید .
    • داوران دوست نادی الکیسه IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      کیسه چرا کامنت برعکس میزلری خوب سهمیه پنالتی ها بهتون همی داور دادن به لطف ۸ تا سهمه پنالتی داوران درصدر هستید وگرنه بدون سهمیه پنالتی ها و کمک امداد معیشتی برای بقا می جنگید
  • هميشه سرخ IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    مثل همیشه کیسه سوز
  • مهراد IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    جیمی کارتون هاکل برفین چی میگه ؟ 🤣🤣🤣🤣
    • امید69 IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      دمت گرم بچه دهه60خخخخخخخخخخخ خیلی شبیه
  • فرنازجون IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    یعنی کیسه مایه ننگ فوتبال ایران وآسیاس ازکجا شروع کنم ازرقابت های چهارجانبه امجدیه که واسه اون قهرمانیش ستاره زدن وافتخارشون هست از رفتن لیگ دسته سه از ۶تایی شدن ازپرسپولیس از عروس شدن توسط العین امارات ازمهاجرت به ترکیه از ده سال در حسرت از اردوی دبی وهتل آن.... ازامتیازات کادویی از پنالتی ها از کرونای هوشمندالان وغیره......
    • پیام از سوی عمرخربین IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      معلوم که خیلی استقلال سوزندتون پس بسوزین 😂😂😂😂😂
    • آنتی لنگیزاسیون IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      باشه آقا قهرمانی تاج بین چهارتا تیم بود؟ درست. شما یعنی لنگ کجا بود اون موقع؟ چرا نیومد بین همون چهارتا حتی چهارم بشه؟سال 90 و 91 میلادی چی؟ سال 78 و 80 چی؟ تو تموم اون فینال ها و نیمه نهایی هایی که استقلال آقایی می‌کرد تو آسیا لنگ کجا بود؟ شاید چون فراتر از آسیا بود عارش میشد بیاد تو جام آسیایی شرکت کنه... شما افتخارتون غیر ازین دوتا فینالی که اونم با در اختیار گرفتن تمام امکانات مادی و معنوی ورزش مملکت بود، که اونم زنگ تفریح تیم‌های شرقی شدید و برگشتید، چی بوده افتخارتون؟ این دوتا فینال رو تو این دو سال بذارید کنار انگاری اصلا لنگی وجود نداشته تو آسیا، به چهارتا قهرمانی قلابی لیگ آماتور ایران مینازید فقط. مثل اینکه قهرمان لیگ بورکینافاسو بیاد واسه الاهلی مصر کری بخونه که بله ما دویست بار قهرمان لیگ بورکینافاسو شدیم و شما مثلا پنج بار قهرمان مصر!قیاس مع الفارق...تاریختون هم که جعلیه برق شیراز و ملوان انزلی از شما قدیمی تر هستن. چهارتا توده ای و خرابکار اخراجی تیم منحله شاهین اومدن قاطی یه تیم به اسم لنگ تشکیل دادن اواخر دهه چهل.اولین آقایی تاج تو آسیا،لنگ داشت تو لیگ محلات بازی میکرد
  • علی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    پرسپول لیس بی دست و پا نشده . بی بابا شده . قهرماتی اسنپی دیگه تمام شد .
    • در جواب IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      4جانبه امجدیه لنگ هم بود هیچ نشد محمدان بنگلادش ههه تبریک گفتن علی پروین بابت قهرمانی استقلال که به فرودگاه امده بود ستاره رو به جام های بین المللی میدن نه لیگ داخلی منهدسی شده برای لنگ وجام های اسنپی ههه راجع دسته سه گفتی یه سر به مصاحبه بزرگتر تیمت ابراهیم اشتیانی بزن ببین لنگ از دسته سه شروع کرده ههه 6تایی گفتی 6تایی فتح به لنگ که یادت هست اگه نیست برو بازهم از بزرگتر بپرس اون 6تایی رو میگید که این شش تا براتون التیام بشه ههه راستی 8تای استقلال به لنگ سال 1347 یاداوری میکنم بازهم برو به مصاحبه حمید درخشان بزرگتر تیمت هم اذهان کرده هههه گلات الغرافه چی یادت نیست عروس عرب ها لنگه لنگ الغرافه 5 لنگ 1 تورو خدا دم از پنالنی نزن که نمونه اخرش دربی امسال خطای واضح رو ژستد و نگرفتند خطای پارسال توپ خورد دست امیری چی بگفته شاه حسینی ریس کمیته انضباطی گرفتن پنالتی بعد از دقیه 80 به بعد برای لنگ چیکار میکنید همه این ها رو بامدرک بهت گفتم تا اون دهنتو ببندی بدونی راجع سرورت استقلال خوب حرف بزنی مثل .. بلغور نکن هر چی به ذهنت میدن با مدرک حرف بزن
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    به به، اصل هوچی‌گر پیداش شد، اسوه ادب و تقوا، بابا تو فوتبالم بلد نبودی بازیکنی، الآن تو پزشکی نظر میدی؟ البته آدمی که انقد بی خِرَده که در مورد همه چی نظر میده، خیلی نباید جدیش گرفت.
  • شجاعی US ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    امیدیوسفیان خبرنگاری که این به اصطلاح مصاحبه رو انجام داده مانند چهار نفر دیگر از خبرنگاران خبرورزشی همزمان کارمند باشگاه پرسپولیس هم هست و به همین دلیل حرفهای دروغ و بی پایه و اساس زیادی رو تو مصاحبه مطرح کرده مثل قضیه واریز شدن پول به حساب خارجی ها که کاملا دروغه .خجالت هم خوب چیزیه والله بخدا .تمام حرفایی که این خبرنگار و دوستان سرخش تو دهن افرادی مثل سپهر بوتاکس میزارن همه برای تلافی حرفهای منطقی استقلالیا و سپاهانیا و بقیه فوتبالدوستای ایرانه که از تبعیض همیشگی بین این تیم ها و استقلال شاکی بودند.همه این حرفاتون برای تلافیه .خیلی دروغگو تشریف دارید آقای خبرناهار
  • محمد IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    دقیقا مصداق و نمونه بارز مکتب لنگ هست. فساد برای امثال ایشان عادیه و بهش افتخار هم میکنند
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    هیچ سالی داوری جرعت نکرده به ضرراستقلال سوت بزنه که مدردست استقلالیهابده چون جام نمیگیران میشه پیراهن عسمان بعدش قشنگ گفت داروی کروناکجاهست ماهم بگیریم تاستراحت کنیم واکسن درمونش بودولی واکسن آلوده شدنش نیست استقلال ازکجاآورده بعدش دم پرسپولیس گرم این همه مشکل دارن گردن هیچ تیمی نمیندازن وبهترین نتیجرومیگیرن استقلال نبودمگه باداشتن مدیرهرروزگریه میکردن ماآب معدنی نداریم کرایه ماشین نداریم کیفیت نداریم دانش مربی گری نداریم هرروزبرای اینا گریه میکردن وبی کیفیتیشونوگردن پرسپولیس مینداختن اماپرسپولیس ده برابرشما مشکلات داره گردن کسی که نمیدازه تازه بهترین نتیجه روهم میگیره واگه امتیازمعشیتی تون نبودهمین اعلان هم پرسپولیس صدربودواگه پنالتیهای معشیتی نبودالان استقلال باید۵یا۶جدول میشدامابه یاری کمیته انظباطی وکمک پنالتیهای داوری فعلاامتیازتون مساویه ولی دورنیست که مجیدی رسواع بشه
  • علی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    کاش یکی تو نظر نمی دادی ،،،،،واقعا برای این فدراسیون بی اخلاق گریه کرد ،،،،چه پاپوشی آخه دوختن،،حتما هم بگید اصلا اون صدای دختر نبوده و یکی مثل تو تقلید صدا درآورده ،،، فساد در فوتبال اظهر من اشمس هست
  • sepahan IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    اگه روشاخ اینستاگرامش انقدرتعصب وغیرت داشت خوب بود
  • فرهاد IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    ظاهرا یادتون رفته بازیکنان پرسپولیس کرونا 48ساعته گرفتن و خوب شدن شیافک نعمتی هست ازش بپرس فعلا که شش امتیاز بفید ازتیمت کسر بشه که نمیدونم چرا کسر نشد اون جام چهارجانبه که میگی. تیمت کجا بود ..... میدونی
  • ارشک ایرانی PL ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    خداییش پرسپولیسی هستم ولی شما بفکر قر و فر همسرت بیشتر هستی تا بحث فوتبال
  • رضایی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    بهترین راگفتی درودبه شرفت
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    آره راست میگی لنگ قهرمان میشه ولی تو جام گل کوچیک محله شما
  • مخی IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    حرفات همش قشنگ بود بویژه داروی کرونای استقلالی ها را خوب اومدی😂
  • امید موسیوند DE ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    خدایا کیا دارن درباره عدالت حرف میزنن .یا الزایمر از نوع خفن دارید یا خودتون رو زدین به فراموشی .مدت زیادی نیست که از اجحافی که توسط باند بابا مسعود میشد زمان گذشته باشه چیه درد داره بی عدالتی حالا؟؟؟ چرا وقتی که از بودجه فلان سازمان دولتی ارز نیمایی برای پرداخت به خارجیهای تیمتون پرداخت میشد یاد عدالت نبودین؟؟اقای سپهر حیدری تو لطف کن‌ بجای اظهار نظر در مورد عدالت یخورده به زندگی شخصیت سروسامان‌بدی هم برای خودت بهتره هم اهالی اینستاگرام متوجهی که داداچ؟؟
  • پرسپولیس IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    خداوکیلی اگر کیسه پنج سال پشت سر هم قهرمان بشه میذاشت ما صدامون در بیاد؟ به لطف کمک معیشتی و سهمیه پنالتی و سنوات کمیته امدادی و طب پیشرفته ساعتی مثبت منفی کرونایی و رضایت نامه نزدن واسه مظاهری با این دلقک بازیا قهرمان نمیشید کم خودتونو مضحکه کنید
  • محسن IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    واقعا اگه دارویی چیزی دارن معرفی کنن همه رو نجات بدن، سهیل مهدی با پرویی میاد میگه بخاطر تیم ملی بازی کیسه هوادار رو لغو کردیم یکی هم ازش نمیپرسه مگه اینا کرونا نداشتن چطوری میخوان ب تیم ملی کمک کنن، معلومه اصلا تست ازشون نگرفتن فقط به حرف پزشکا کیسه گوش دادن تا بخاطر سه بازیکن کرونایی بازیاشون لغو بشه کیسه ریس مافیا مجیدی ریس مافیا، کیسه ی فرا قانونی کیسه ی حکومتی،
  • کامران زارعی IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    درود هروقت آقای حیدری رو میبینم،یاد حرف آقای رهبری فر می افتم،که به آقای حیدری گفت:بیش از ۱۴سال با این پیراهن(پرسپولیس)بازی کردیم،به اندازه تعداد بازی های جنابعالی ....... آقای حیدری چه خبر از تیم اولت ذوب آهن،اگه میشه در مورد این تیم دوست داشتنی هم صحبت کنید،اوضاع مناسبی نداره
  • آبی آبی IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    داروی خوبی خودت داری یکم به ما هم بده
  • پرسپولیس جفت هتریک IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    درود بر شرفت سپهر حرف حق زدی
  • مسعود IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    سلام .مردانه هیچ کدوم مرام ورزشی ندارید یه مشت بی جنبه.به قول ما خوزستانی ها پنگه ای که هیچ احترامی برای خودشون نمی زارن .اخه اون که باید بره زنش جم کنه .شما چتون شده .اون می خواد یه مشت طرفدار جمع کنه کلامکتب اینا همینه .بگه منم هستم .بزار ه چی می خوان بگن .جام چهر جانبه .اگه می توانستید شما می گرفتید.خودتون بکشید نمی تونید.فقط یه جانبه رو می تونید بگیرید
  • لنگ بی غیرت IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    شجاعت اسکوچیچ ؟شما بگید شجاعت ما میگیم رانت و تبانی غیرت هم چیز خوبیه که یه عده نشون دادند کلا سیب زمینی هستند (همه اون کسانی که چشم بسته ازش حمایت کردند بی ... و ... هستند ) بحث به کدوم رنگ متمایل بودن نیست بحث شرافت هست بود و نبود یه الدنگی مثل این هیچ تاثیری روی تیم میلی نداره چون دوران فوتبالی این انگل هم روزی تموم میشه نفراتی بهتر از این حتی دو دسته اول بازی میکند چون پارتی و اشنایی نداره خارج از گود مونده
  • سعید IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    توهمون موقع که بازی میکردی هیچ پوخی نبودی الانم اگه زورشو داشتین نیم فصل بالاترازمابودین نه زیرما .برین دعاکنین که برای ادامه فصل مجیدی نتونه بازیکنای مدنظرشو بگیره وگرنه بایددوباره مثل قدیمابرین شاه عبدالعظیم همش دخیل ببندین دعا کنین.اسکوچیچ هم بااین کارش نشون دادکه جز آلت دست شمالنگیا چیزدیگه ای نیست.ازفدراسیونی های لنگی بگیرتاخود اعضای باشگاهتون.
  • سردار IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    پرسپولیس احتیاجی به تعریف و تمجید نداره .بزرگ آسیا و ایران و تیم باغیرت و متعصب تیمی برای تمام فصول
  • لنگی حقیر IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    اره اگه اقایان اجازه بدن لنگ قهرمان میشه اقایان کیا هستن تارتار و...اره راحت وا میدن ک قهرمان بشه اتفاقا چندساله اجازه دادن این اقایان برو بابا بخدا امسال هیچی نمیشه من قسم خوردم از بازئ پدیده و فجر وفولاد همه دیدن لنگ چقدر افتضاح بود
  • پژمان IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    به آبی و قرمز کاری ندارم. اون التماسها و حرفهایی که کنعانی زادگان تو اردوی تیم مقدس ملیمون میزنه و قراری که با التماس میخواد داخل اتوبوس تیم ملی برای کثافت کاری بزاره اگه با یکی از اعضای خانواده خودت مثل همسر و دخترت می‌کرد با زهم حمایت میکردی؟؟؟؟؟ یعنی از کسی که زِنا میکنه حمایت میکنین؟؟؟
  • PJMN IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    این بنده خدا راست میگه که پرسپولیس بدون دست و پا هم قهرمان میشه.. آقای حیدری یادت رفت بگی که بدون دست و پا که هیچ،حتی اگه سر بازیها حاضر نشن و بازی هم نکنن و تو خونه هاشون بشینن باز هم قهرمان میشن.... البته اینو بدون که تموم شد اون زمانی که بابا مسعود و فدراسیون و داور و دلال و جادو جمبل و بیرون از زمین فوتبال قهرمان میشدین... 💙💙💙💙بابا مسعودتون رفت و خیلی از گودبای پارتیش نگذشته.... 💙💙💙💙
  • h-z IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    خوب چرا ناراحتی میشید بنده خدا منظورش اینه که بدون و دست پا میتونین تو مسابقات معلولین ( ابته با احترام به تمام معلولین عزیز در سراسر دنیا ) قهرمان بشن . وگرنه با دست و پا بدون بابا مسعود که هیچوقت چیزی نشدن و جالبتر اینه که خودشون هم حساس شدن میگن به خاطر حرف و حدیثها امسال میخوام بازم قهرمان بشیم که نگن بابا مسعود ما رو قهرمان کرد و از اونجا که میدونن که با معجزه هم نمیتونین دوباره ( شما بگو دوسال پشت سر هم ) قهرمان بشن هر روز یه چیز میگن که اخریش هم تهدید به استعفا یحیی
  • h-z IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    خوب چرا ناراحتی میشید بنده خدا منظورش اینه که بدون و دست پا میتونین تو مسابقات معلولین ( ابته با احترام به تمام معلولین عزیز در سراسر دنیا ) قهرمان بشن . وگرنه با دست و پا بدون بابا مسعود که هیچوقت چیزی نشدن و جالبتر اینه که خودشون هم حساس شدن میگن به خاطر حرف و حدیثها امسال میخوام بازم قهرمان بشیم که نگن بابا مسعود ما رو قهرمان کرد و از اونجا که میدونن که با معجزه هم نمیتونین دوباره ( شما بگو دوسال پشت سر هم ) قهرمان بشن هر روز یه چیز میگن که اخریش هم تهدید به استعفا یحیی
  • ؛,, IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    تو و محمد حسین هر دوتا تون خیلی خوبید،وجه مشترک هم که تا دلت بخواد دارید....
  • اونی که فاسده رو همه میشناسن IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    خبر ورزشی لطف کن دنبال یه خبر خوب و به‌درد بخور باش و درضمن نظرات دارای توهین رو کلا درج نکن اگه طرفداری از رنگ خاصی نمیکنی ... مرد باش این نظر رو بذار دوستای طرفدار استقلال واقعا خیلی بی‌ادب و پررو هستین بخدا قسم که توی تمام تاریخ فوتبال ایران تیمی به اندازه تیم کیسه به ناحق بهش امتیاز ندادن الانم همینه فوتبال ایران رو با بازیکنان پرسپولیس میشناسن در حد پرسپولیس نیستین مرد باش اینو بذار آقای خبر ورزشی
  • کیان IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    سپهر حیدری خیلی تاثیر گذار بود تو خوبی خخخخ
  • علیرضا IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    از‌شما‌میخوام‌هشتگ‌بابا‌مسعود‌هشتگ‌کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی