نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
 خبر مهم از باشگاه پرسپولیس؛ اقدام به موقع برای جلوگیری از اعتصاب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حاکی از آن است که بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس فردا پول خواهند گرفت.

پس از اعتراض بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به شرایط مالی، رضا درویش مدیرعامل باشگاه با حضور در آخرین تمرین سرخپوشان قبل از دیدار با فولاد قول داد در دو روز آینده ۱۰ تا ۱۵ درصد قراردادهای اعضای تیم پرداخت خواهد شد.

هرچند بازیکنان انتظار داشتند وعده مدیرعامل جدید قبل از بازی با فولاد عملی شود اما این اتفاق رخ نداد، با این وجود، درویش پس از برتری یک بر صفر مقابل شاگردان جواد نکونام، اعلام کرد به زودی با انجام شدن کارهای بانکی پول به حساب اعضای تیم واریز خواهد شد، البته پس از گذشت سه روز از این اظهارنظر، بازهم خبری از پرداخت پول به پرسپولیسی‌ها نیست! همین موضوع دوباره شایعه اعتصاب بازیکنان پرسپولیس را سر زبان‌ها انداخته و گفته شد، درصورتیکه تا قبل از شروع تمرین فردا به حساب بازیکنان پول واریز نکنند، آن‌ها در تمرینات شرکت نخواهند کرد. در همین رابطه یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما اطلاع داد، منابع مالی برای پرداخت به بازیکنان تامین شده و اگر اتفاقی رخ ندهد، فردا بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس درصدی از قراردادشان را دریافت خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    پرسپولیس مگه استقلال بااین کارهاپول بگیران بازیکن خانشوفروخت تافقت پیراهن پرسپولیس روبه پوشه مگه پرسپولیس نداره قهرمان تو۸سال گذشته ۶بارقهرمان لیگ شده ۴بارقهرمان جام حذفی شده ودوبارنایب قهرمان آسیا شده مگه میشه با این همه افتخارمشکل مالی داشته باشه بعدشم اینهاراه کارجدیددشمنای پرسپولیس هست بازیکناوکادرفنی نبایدگول بخورندچون همه دوست دارندکه پرسپولیس اعتصاب کندولی تیم پرسپولیس بل عکس کاری که اونادوست دارندانجام میدن
  • جواد IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    اگر نمی‌تونید مملکت و بچرخونید خب استعفا بدید دارید همه چیزو نابود میکنید خدا نابودشون کنه
  • ابرام US ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    آقای وزیر ورزش تما یل نشان داده اند که یحیی گل محمدی بهر نحو ممکن باید از پرسپولیس برود . خوا هیم دید که ایشان یعنی وزیر ورزش تا چه اندازه موفق خوا هند شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی