نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علی دایی و علی کریمی کنار هم به میدان می‌روند/ تیم ۹۸ و منتخب سرخابی‌ها چشم انتظار حضور تماشاگران در آزادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه اولین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان دوستان فوتبالی این دو عزیز از دست رفته یک دیدار نمادین به یادشان برگزار می‌کند.

کم کم به اولین سالگرد روزهای تلخ درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان نزدیک می‌شویم. این در حالی است که تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه هفته جاری در تاریخ هفتم بهمن باید در استادیوم آزادی به مصاف عراق برود. یک روز پیش از سالگرد درگذشت مهرداد میناوند (که هشتم بهمن ماه سال گذشته او را از دست دادیم).

علی انصاریان دیگر بازیکن سرشناس تیم ملی فوتبال کشورمان نیز سال گذشته در تاریخ پانزدهم بهمن ماه به دلیل ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت. در همین راستا قرار است یک دیدار نمادین به یاد همه درگذشتگان بیماری کرونا که در ظرف یک سال گذشته آنها را از دست دادیم برگزار شود.

این مسابقه بین تیم‌های منتخب سرخابی و تیم جام جهانی ۱۹۹۸ برگزار می‌شود. برای حضور در این دیدار بازیکنان سرشناسی همچون علی دایی، خداداد عزیزی، کریم باقری، علی کریمی، محمد خاکپور و خیلی‌های دیگر اعلام آمادگی کرده اند تا مقابل تیم منتخب سرخابی‌ها به میدان بروند.

محمدرضا مهدوی مدیر عامل تیم جام جهانی ۹۸ در گفت‌وگو با خبرورزشی در همین باره گفت: «در مدت زمان شیوع بیماری کرونا ستاره‌های بزرگی را در عالم ورزش به ویژه فوتبال از دست دادیم که مطرح ترین آنها مهرداد میناوند عزیز و علی انصاریان بودند. گرچه نمی‌توان اسامی دیگری مثل نادر دست نشان، نادر باقری، حمید منوچهری، زنده یاد حمید جاسمیان و خیلی‌های دیگر را از یاد برد».

وی افزود: «قصد داریم با انجام این دیدار یاد و خاطره همه آن عزیزان را زنده کنیم. امیدوارم با حضور تماشاگران در دیدار تیم ملی مقابل عراق و سپس بازی با امارات این شرایط برای بازی نمادین یادبود مهرداد و علی نیز فراهم شود تا بتوانیم مسابقه تیم ۹۸ و منتخب سرخابی‌ها را با حضور تماشاگران برگزار کنیم تا مراسم یادبود فاخری برایشان برگزار شود».

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی مسئولان تیم ۹۸ با مدیران مجموعه ورزشی آزادی قرار است این دیدار بعد از ظهر روز جمعه ۱۵ بهمن در استادیوم آزادی برگزار شود که به احتمال زیاد از طریق تلویزیون هم پخش مستقیم خواهد داشت.

علی دایی و علی کریمی کنار هم به میدان می‌روند/ تیم ۹۸ و منتخب سرخابی‌ها چشم انتظار حضور تماشاگران در آزادی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا DE ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    مهدوی که تو جام جهانی ۹۸ حضور نداشت .نادر محمدخانی و زرینچه و امثال اینها باید تو این تیم باشند نه مهدوی که اون موقع هنوز معروف هم نشده بود هنوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی