حسن جعفری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن جعفری مدافع تیم مس رفسنجان گفت: هواداران سپاهان و پرسپولیس همیشه با هم کل کل دارند و خیلی زود قضاوت می کنند، فکر می‌کنم به دنبال قاتل بروسلی هستند!

روی اشتباه حسن جعفری مدافع با سابقه تیم مس رفسنجان سپاهان توسط شهریار مغانلو به گل زود هنگامی رسید و در فضای مجازی بعضی از هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند که این اشتباه عمدی بوده تا تیم سابق جعفری به گل برسد و... و. حرف های این مدافع مس را در گفتگو با خبرورزشی می خوانید:  

اشتباه تو در فضای مجازی سوژه بعضی ها شده؟

- درست است من در سپاهان بازی کردم و برای این تیم احترام قائل هستم اما شرافت خود و تعهدی که به لباسم دارم را زیر پا نمی‌گذارم. هزار بار دیگر اگر قرار باشد این اتفاق رخ دهد باز من به دروازه‌بان پاس خواهم داد چون بهترین کار همین بود و به خاطر کرنر ندادن در ثانیه های ابتدایی باید رو به عقب پاس می دادم.  

 ولی از بد شانسی تو گلر سر خورد تا حریف به گل  برسد !

- همه دیدند بعد از پاسی که من دادم بخاطر شرایط زمین و برفی که باریده بود، فایز الرشیدی لیز خورد و گل خوردیم. خوشبختانه توانستیم در همان نیمه اول جبران کنیم و در پایان با نتیجه بسیار خوب زمین بازی را ترک کنیم. هواداران  سپاهان و پرسپولیس همیشه با هم کل کل دارند و خیلی زود برای خودشان نتیجه گیری و تحلیل می‌کنند. فکر می‌کنم به دنبال قاتل بروسلی هستند!

از فضای مجازی دل پری داری!

-دقیقا، من زیاد اهل فضای مجازی نیستم و فقط روی بازی ها تمرکز می کنم. متاسفانه فضای مجازی از کنترل خارج شده و خیلی راحت تهمت، شایعه و اخباز کذب منتشر می شود، به همین دلیل من هیچ وقت در فضای مجازی وقتم را هدر نمی دهم.

آیا مس در پایان فصل می‌تواند سهمیه آسیایی را کسب کند؟

-هدف ما این است که نسبت به سال گذشته نتیجه بهتری کسب کنیم. همه با هم در تلاش هستیم تا مس بهترین نتایج را بگیرد و خدا را شکر تا کنون این امر محقق شده است. قطعا نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیایی خواهیم داشت و این موضوع با توجه به حضور ما در جام حذفی و لیگ برتر برای ما دور از دسترس نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی