برانکو ایوانکوویچ
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هنوز هم کم نیستند افرادی که می‌گویند شاید دراگان اسکوچیچ در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران نباشد.

سرمربی تیم ملی که این روزها درگیر کرونای چند بازیکن این تیم است، در مصاحبه‌ای گفته بود این حق من است که در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشینم. عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال هم با حضور در اردوی تیم ملی گفته انشاالله ما با همین اسکوچیچ به جام جهانی می‌رویم اما با این وجود هنوز تردیدهایی در مورد کلیت این ماجرا وجود دارد که این همه در مورد آن حرف زده می‌شود. خیلی‌ها می‌گویند اسکوچیچ مربی خوبی است و نتایج خوبی هم گرفته اما برای جام جهانی تیم ملی نیاز به مربی بزرگ تر دارد در آن سو عقبه فوتبال ایران نشان می‌دهد که در این قبیل موارد باید منتظر وقوع هر اتفاقی باشیم. ماقبل از جام‌های جهانی حتی این اشتباه را داشتیم که از تومیسلاو ایویچ به جلال طالبی برسیم! پس اگر اسکوچیچ هم قبل از جام جهانی برکنار شود و یا طرفین به هر دلیلی از هم جدا شوند، چیز عجیبی نیست.

 خوب به خاطر داریم که برانکو هم  قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ همین شرایط را داشت و بعد از آن مسابقات و در حالی که تیم ایران فقط یک امتیاز از آنگولا گرفته بود، در مصاحبه‌ای عجیب گفت من با توجه به اختلاف علی آبادی و دادکان هر روز یک شایعه در مورد خودم می‌شنیدم و هرگز مطمئن بودم که در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران خواهم نشست. من وقتی مطمئن شدم در جام جهانی آلمان سرمربی تیم ملی ایران هستم که هواپیمای حامل مربیان و بازیکنان تیم ملی در فرودگاه برلین فرود آمد! 

اگر به خاطر داشته باشید در آن مقطع زمانی رئیس سازمان تربیت بدنی یعنی محمد علی آبادی و رئیس فدراسیون فوتبال که محمد دادکان بود، اختلافات شدیدی داشتند و حتی مراسم بدرقه تیم ملی قبل از پرواز به آلمان به خاطر همین اختلافات لغو شد.دادکان البته به برانکو اطمینان خاطر داده بود که قطعا سرمربی تیم ملی است و در نهایت همین اتفاق هم افتاد اما برانکو تا لحظه آخر تردید داشت و در واقع نگران آن بود که هر لحظه یک مربی دیگر را روی نیمکت تیم ملی بنشانند.

در همان مقطع مربیان ایرانی زیادی ادعای سرمربیگری تیم ملی را داشتند اما در نهایت یکسری از اختلافات و البته مسائل حاشیه‌ای که در مورد علی دایی و چند بازیکن دیگر ایجاد شد، باعث شد تا تیم ملی عملکرد چندان خوبی در جام جهانی آلمان نداشته باشد و در نهایت پس از باخت به مکزیک و پرتغال با یک مساوی مقابل آنگولا به ایران برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    بخدا من پر سپولیسیم...آقای برانکو دیگه بنجل از بلوک شرق سابق سراغ نداری مثل اوکراینیها ویا بودیمیر ویا رادوشویچ ..یا مثل دستیارت که برادرت هستش ..پول یامفت انگار اینجا زیاد روی سخنم با تمام باشگاه هاست ...از استراماچونی گرفته تا کالدرون وبقیه ...حالمون از این نوع مدیریت بهم میخوره،کافیه دیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی