حمله مجازی به ۲ بازیکن استقلال و پرسپولیس/ صبر هواداران تمام شد؛ جدایی نزدیک است؟
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

این فصل ۲ بازیکن در پرسپولیس و استقلال به‌شدت از سوی رسانه‌ها و افکار عمومی تحت فشار بوده‌اند. داریم در مورد شماره‌های ۷ و ۸ سرخابی‌ها حرف می‌زنیم.

همه می‌دانند که بازی در بزرگ‌ترین تیم‌های ایران چقدر سخت است. در پرسپولیس و استقلال اگر خوب باشی یک‌شبه راه صد ساله می‌روی و موج تعریف و تحسین‌ها تو را در برمی‌گیرد، اما وای به روزی که به اندازه کافی خوب نباشی؛ اینجاست که زیر ذره‌بین می‌روی و به همان اندازه باید فشار و عذاب را تحمل کنی. اینها را گفتیم تا یادآوری کنیم این فصل ۲ بازیکن در پرسپولیس و استقلال به‌شدت از سوی رسانه‌ها و افکار عمومی تحت فشار بوده‌اند. داریم در مورد شماره‌های ۷ و ۸سرخابی‌ها حرف می‌زنیم؛ آرش رضاوند در استقلال و رضا اسدی در پرسپولیس.

وارث ضعیف فرهاد

در استقلال آرش رضاوند شرایط عجیبی را تجربه می‌کند. او که ۲فصل پیش به جمع آبی‌پوشان پیوست، در مجموع موفق نشده نظر مثبت اغلب هواداران را جلب کند. رضاوند در آغاز فصل جاری هم عمدتا به‌عنوان هافبک دفاعی از سوی فرهاد مجیدی در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت. با این حال نمایش‌های او نه در فاز دفاعی و نه در فاز هجومی برای اغلب هواداران قانع‌کننده نبود. کم‌کم فضا به سمتی رفت که بعد از هر بازی استقلال، سیل واکنش‌های منفی نسبت به رضاوند به‌وجود می‌آمد و او فارغ از نتیجه مسابقه مورد هجوم قرار می‌گرفت. این اواخر هم که زوج زبیر نیک‌نفس و مهدی مهدی‌پور کنار هم شکل گرفت و هردو آنقدر خوب بودند که دیگر کمتر به رضاوند بازی می‌رسد. عجیب اینکه هواداران حتی حضور چند دقیقه‌ای رضاوند را هم تحمل نمی‌کنند. مثلا روزی که حضور رضاوند در زمین مقابل آلومینیوم با از کف رفتن برتری استقلال همزمان شد، خیلی‌ها نسبت به این موضوع حساسیت نشان دادند و تعویض آرش را غلط خواندند. از همه بدتر اینکه او این فصل شماره ۷فرهاد مجیدی را هم به تن کرده و این مسئله باعث شده توقعات و فشارها روی رضاوند بیش از پیش باشد.

حیف از شماره ۸

در پرسپولیس هم شرایط رضا اسدی به همین شکل است و چه‌بسا بدتر از رضاوند باشد. اسدی ابتدای فصل با کلی جار و جنجال و احتمالا در ازای یک قرارداد گران‌قیمت به پرسپولیس پیوست، اما هرگز نتوانست توقعات را برآورده کند. او هم فصل را در ترکیب اصلی سرخپوشان شروع کرد، اما کم‌کم به حاشیه رانده شد. کار به جایی رسید که یحیی گل‌محمدی در مقطعی حتی محمد شریفی را به او ترجیح داد. این اواخر هم که حضور اسدی در زمین در دقایق پایانی سوژه شده است؛ به‌خصوص در بازی با فولاد که او ۲دقیقه بعد از ورود به میدان از خستگی روی زمین ولو شد. شدت فشارها روی اسدی غیرقابل توصیف است و کار را به جایی رساند که این بازیکن در فضای مجازی به منتقدان واکنش نشان داد. او گفت فقط چهارماه از قراردادش باقی‌مانده و مردم تحمل کنند تا این دوران تمام شود! از قضا اسدی هم در پرسپولیس پیراهن مهم و عزیزی را به تن کرده است. او شماره هشتی را پوشیده که بر تن شماری از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه بوده است. این شماره از احمد نوراللهی به رضا اسدی رسید، اما خرید سرخ‌ها فعلا موفق نشده حق مطلب را در این مورد ادا کند.

می‌مانند یا می‌روند؟

نمایشی که اسدی و رضاوند در نیم‌فصل اول داشتند طوری بوده که شایعاتی قوی در مورد جدایی احتمالی آنها در پنجره زمستانی به‌وجود آورده است. این دو بازیکن در متن حرف و حدیث‌های فراوان در مورد احتمال جابه‌جایی با بازیکنان سایر تیم‌ها قرار دارند. با این حال گفته می‌شود حداقل یحیی گل‌محمدی با جدایی اسدی موافق نیست. بعد از فشارهای اخیر هم یحیی یک استوری در حمایت از این بازیکن منتشر کرد. به هر حال باید منتظر ماند و دید ۷ و ۸ مغضوب سرخابی‌ها نیم‌فصل دوم را هم در همین ۲تیم سپری می‌کنند یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهراب IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    مطلب بسیار مفیدی بود ، مخصوصا اونجاش که نوشته بودین ( عجیب اینکه هواداران حتی حضور چند دقیقه ای رضاوند رو هم تحمل نمیکنن ) دقیق ترش میشه اینکه حتی حضورش روی نیمکت رو هم نمیتونیم تحمل کنیم.
  • شمسعلی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    فیلم معرفی اسدی در ابتدای فصل، رو یه بار دیگه نگاه کنید تا متوجه بشید وقتی که به یه بازیکن معمولی بیش از حد پرداخته بشه هم خود بازیکن آسیب می بینه و از حد معمولی هم پایینتر می‌ره و هم باشگاه ضرر میکنه
  • کامی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    مجیدی نمیدونم چه داستانی داره با این رضاوند که شماره هفتم بهش داده .،کله هوادارا میگن این بدرده هیچی نمیخوره ولی مجیدی صدرصد یه داستانی داره با رضاوند.وگرنه بازیکنی که نه سرعت داره نه پاسه عمقیه درستو حسابی میده نه شوت زنه نه هد زن .همون فصله پیش باید مینداختش بیرون ولی یه داستانایی هست بینشون !! کی میدونه خواهشن هر کی میدونه بگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی