اقدام درویش شاگردان یحیی را عصبی کرد/ پرسپولیسی‌ها دوباره تمرین را تعطیل کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان پرسپولیس پس از این که دریافتی کمی داشتند، امروز هم حاضر به تمرین نشدند.

بازیکنان پرسپولیس در حالی که امروز در انتظار واریز مطالباتشان بودند راهی ورزشگاه کاظمی شدند تا تمرینات خود را از سر بگیرند اما سرخ ها در نهایت امروز هم تمرین را تحریم کردند.

 باشگاه پرسپولیس ۸ درصد از مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی تیمش را امروز به حسابشان واریز کرد و اعلام کرد که به زودی بخش دیگری مطالبات را پرداخت خواهد کرد. این اقدام درویش باعث عصبانیت بازیکنان پرسپولیس شد و آنها در نهایت محل تمرین را ترک کردند.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیشب اعلام کرد با استعفای یحیی گل‌محمدی مخالف است اما سرمربی پرسپولیس امروز در محل تمرین تیمش حضور نیافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ف دال IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    این بابا اگه واقعاً هیچی تو چنته نداشت، برای چی اومد اصلاً؟؟؟! همون صدری که دستکم خرده‌اعتبار و ارتباطاتی داشت، چند صباحی‌م بر مسند کار بود و بالطبع آشنا با چم‌وخمش.. حقاً و حقیقتاً مصداق.. که نه؛ عینیت و ظهور ضرب‌المثل «سر ی که درد نمی‌کنه..»ست، حکایت ما! ممنون بابای خوب و محبوب استقلالی‌ها، جناب مستطااآااب آمیزحمیدالسجادالسلطنة!
  • عباس معصومی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    ۸ درصد اینا ۵۰ درصد خیلی از تیمهاست و زیر ۱ میلیارد نمیشه جمع کنید بساط مظلوم نمایی نخ نما شده رو
    • فربد US ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      فوتبال حرفه‌ای میدونی یعنی چی؟ قرارداد حرفه ای چی؟ فکر نکنم!
    • م IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      پرسپولیسی ها خیلی قرارداد کمی دارن برعکس میلیارد تومان های بابا مسعود کیسه!!!چون کیسه چه قبل و چه الان راحت پول بازیکنانشون را میداد اما حالا چی پرسپولیس چه قبل و چه الان می‌تونه؟؟؟ دروغگویی را تمام کنید کاراتون نخ نما شده..
  • /// IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    تحریم تمرین در حالی که ملی پوشان و مصدومان نیستند و خیلی از تیم ها اصلا تمرینات را تعطیل کرده اند،روش خوبی است.
  • یه ایرانی عصبانی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    بذار جیبت صدقه میدی؟ فکر کردی با بچه طرفی؟! آقا نمیتونی بسلامت، وایسادی که چیکار کنی؟ این مدیریته مثلا؟! الان داری مثلا مدیریت میکنی؟! آقایون ما حذف نمیشدیم اینطوری می‌خواستیم بریم تو آسیا !!!!!!!! شرم بر کسی که می‌دونه نمیتونه ولی میمونه ....
  • محسن IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    کاش بجای گفتن 20 درصد و 8 درصد رقم دریافتی رو بنویسید که طرفداران کم سن و سال و ساده نیان برای بازیکن یقه جر بده. طرف کل درآمد سالش در بهترین حالت 50 میلیونه بعد برای بازیکنی که 8 درصد قراردادش بالای یک میلیارد تومنه میاد یقه جر میده. التماس تفکر
    • راز IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      بابا آقای تفکر! الان اینارو خودت فکر کردی یا تو کانال استفراق خوندی؟ حتما از پونزده سالگی رد کردی که احساس بزرگی میکنی؟ یا از اون بچه هایی هستی که فکر میکنن بزرگ شدن؟
  • ستار IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    به اون وزیر بیشرف بفرمائید که یحیی گلمحمدی نشان داد که تیم مشکل فنی ندارد ولی تو آنچنان بی وجدان هستی که کار رو به اونجا رسوندی که مدیریت پرسپولیس رو به خاک سیاه بنشاند ،از تو بی وجودتر و بی عرضه تر سراغ نداشتند که ماموریت تخریب رو به تو دادند ،
    • امید IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      وزیرکه گل نمیزنه😄
  • امیرحسین IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    درویش جون زودتر برو سایپا بس نبود حالا نوبت قرمزهای وای از دست سجادی...
  • استقلال قهرمان IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    آقایان بازیکن و کادر فنی تیم پیروزی، چه شد آن غیرتی که داشتید؟ الان که تیمتون مشکل داره غیرتتون رو بروز بدین، چنان مظلوم نمایی می کنید که گویا در این چند سال شما نبودید که حتی پول استقلال رو از اسپانسر به ناحق گرفتید و بردید سر سفره تون، طوری خودتون رو به اون راه زدیم که انگار تمام گرفتاری های لنگ ناشی از مدیر عاملی که دو هفته هست اومده سر کار، اگر واقعاً غیرت داشتید اجازه می دادید این بابا می اومد و مشکلتون رو حل می کرد نه اینکه با این مسخره بازیها خودتون رو مضحکه ی عام و خاص کردید، بعدشم مگه یحیی رفته سر تمرین که شما رفتید اونکه زودتر از شما استعفا داده، سال پیش بازیکنان استقلال آب نداشتن سر تمرین و همین هواداران لنگ مسخرشون می کردن اما جز چند بار غر زدن و نهایتا یکبار تعطیل کردن تمرین اعتراضی نکردند. خدارو شکر که استقلالی هستم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی