نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کریستین اوساگونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در پرونده کریستین اوساگونا با دردسر جدیدی مواجه شد.

امیرعلی حسینی درباره آخرین وضعیت پرداخت طلب کریستین اوساگونا اظهار داشت: مطالبات اوساگونا از سوی باشگاه تامین اعتبار شده است و با توجه به اعلام بانک خارجی منتظر رفع مشکل حساب از سوی بازیکن و وکیل وی هستیم تا واریز صورت بگیرد. در این ارتباط روز گذشته، مدیریت باشگاه از طریق یکی از صرافی‌ها، اقدام مجدد برای پرداخت پول را انجام داد.

وی ادامه داد: این اقدام از طریق بانکی در خارج از کشور انجام شد اما این بانک گزارش داد؛ شماره حساب اعلامی که از سوی وکیل اوساگونا اعلام و توسط فیفا به ما ابلاغ شد، فعال نیست و امکان واریز به آن وجود ندارد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: بدیهی است که باشگاه هم روال کاری و حقوقی را در پیش گرفت و این گزارش بانک، همراه مستندات بلافاصله هم برای اوساگونا از طریق وکیلش و هم برای فیفا ارسال شد. در نامه ارسالی هم درخواست کردیم با توجه به تامین منابع مالی منتظر بررسی شماره حساب اعلامی یا اعلام شماره حساب جدید هستیم و به محض انجام این امر، روند پرداخت را آغاز خواهیم کرد.

حسینی در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظر پاسخ نامه ارسالی هستیم و با رفع مشکل شماره حساب، انتظار داریم پرداخت به سرعت انجام شود.

گفتنی است پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دلیل بسته شدن طلب اوساگونا هفته گذشته بسته شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 666666 IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    اوساگونا تو لیگ عراق بیل میزنه یعنی روابط بین الملل پرسپولیس نمیتونسته از طریق تیم این بازیکن توی عراق شماره حساب ازش بگیره الان که پرسپولیس نقل و انتقالات میخواد انجام بده این همه کار رو کش میدن ؟ فقط دروغ میگی اقای حسینی فقط دروغ تو و اون درویش
  • افشین دست کج IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    گویا افشین پیروانی شماره حساب خودشو جای شماره حساب اوساگونا گذاشته تو پرونده
  • محسن IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    افشین احتمالا راه های پیچوندن و پول تو حساب خود نگهداشتن رو به درویش یاد داده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی