تمجید خبرگزاری رویترز از کاپیتان تیم ملی ایران/ جهانبخش از ابتدا تا انتها درخشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرگزاری رویترز به پیروزی ایران مقابل عراق در دور هفتم بازی‌های مرحله سوم جام جهانی ۲۰۲۲ و صعود تیم ملی کشورمان به این مسابقات واکنش نشان داد.

خبرگزاری رویترز در خصوص پیروزی یک بر صفر امشب (پنجشنبه) ایران برابر عراق در ورزشگاه آزادی که صعود ملی‌پوشان کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ را در فاصله سه دور مانده به پایان مرحله سوم انتخابی قاره آسیا مسجل کرد نوشت: ایرانِ دراگان اسکوچیچ با گلی که مهدی طارمی زد، عراق را یک بر صفر شکست داد و اولین تیم آسیایی راه یافته به جام جهانی شد.

طارمی، بازیکنی که بازی‌های ماه نوامبر سال گذشته تیم ملی را به خاطر اختلاف با اسکوچیچ از دست داده بود، سه دقیقه پس از آغاز نیمه دوم تنها گل بازی را زد تا ایران را به صدر جدول گروه A برگرداند و جواز حضور در جام جهانی را برای این تیم مسجل کند. این پیروزی به معنای سومین حضور متوالی ایران در جام جهانی پس از حضور در جام‌های جهانی برزیل و روسیه و مجموعاً ششمین حضور این تیم در جام‌های جهانی است.

رویترز در ادامه می‌نویسد: ایرانی‌ها باید زودتر هم به گل می‌رسیدند زمانی که قلی‌زاده با پاسی از علیرضا جهانبخش فرار کرد اما فهد طالب دروازه‌بان عراق مانع گلزنی مهاجم شارلوا شد. با این حال این اتفاق سه دقیقه پس از شروع نیمه دوم رخ داد و ایران پیش افتاد. این بار هم پاس عمقی جهانبخش که مدافع عراقی‌ها احمد ابراهیم نتوانست جلوی آن را بگیرد، مهاجم پورتو را در موقعیت گلزنی قرار داد.

جهانبخش که از ابتدا تا انتهای مسابقه درخشان ظاهر شد، خودش می‌توانست گل دوم ایران را در دقیقه ۶۴ به ثمر برساند. کنعانی‌زادگان و قدوس هم دیگر بازیکنانی بودند که می‌توانستند برای ایران گلزنی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    آخه چرا تیم هوچیگر عابی تو ترکیب و ذخیره ها بازیکنی نداشت
    • مجیدخواجوی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      چون دلال باید جواب بده خود رفیقهام مین زمانی دلال شیری و نعمتی دعوت میکنه و سرلک و کمال میاره بعدووو فرجی دلال کار خودشو کرد
  • قهر قهر قهر فرنازم IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    چرا از تیم من بازیکنی رو شریک صعود تیم ملی نکردین😭
    • حقیریاب 528cl4wa IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      «قهر قهر قهر فرنازم» یک عدد حقیر شناسایی شد.
  • علوی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    به نظر شما چرا تیم استقلال کبیر تو این صعود سهمی نداشت،چرا بازیکنان عابی رو دعوت و بازی نمیده اسکوچیچ
    • حقیریاب 528cl4wa IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      «علوی» یک عدد حقیر شناسایی شد.
    • م IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      چون در حد تیم نیستید ❤️❤️♥️♥️♥️❤️❤️ خلیل زاده یکی از بهترین و کنعانی زادگان چون پرسپولیس باهاشون بهترین بود مدافعان شما دو تا دوتا میخورند ❤️❤️❤️ تجربه بیشتر و سابقه بازی بیشتر در تیم ملی ❤️❤️❤️ هیچکس هم شیری را دعوت نکرده همچنین نعمتی هم
  • شمسعلی. GB ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    چرا بودن شما چشم بصیرت ندارید که ببینید امیر عابدزاده که باباش استقلالی بوده عزت الهی که آرزویش رفتن به استقلال بود ولی فرهاد او را نخواست و سعید ناچار شد به الغرافه برود نورافکن که بازیکن این تیم بوده سامان قدوس که استقلالی ها خیلی قبولش دارند بقیه هم من مطمئن هستم بلاخره شاید روزی از در باشگاه استقلال رد شدند آخه استقلالی ها معتقدند همه ی بازیکنان ایران استقلالیند ولی خوب این تیم بیشتر از بیست بازیکن نمی تواند داشته باشد لذا همه فقط حسرت این تیم را میخورند
  • حمید IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    چرا فقط با سه هافبک و یک مهاجم استفاده شد. که میانه میدان در اختیار عراق قرار گیرد. بطوری که وظیفه وحید امیری اصلا مشخص نبود و کمتر به چشم آمد. اگر طارمی هم نمی‌امد احتمالا بدون مهاجم بازی می‌کردیم! اگر با همان شیوه ۴۴۲ بازی می‌کردیم بدون شک میانه میدان کاملا به دست تیم ما می‌افتاد و گل‌های بیشتری می‌زدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی