نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علیرضا بیرانوند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی معتقد است این تیم توانایی انجام کارهای بزرگی در جام جهانی دارد.

تیم ملی فوتبال ایران مقتدرانه توانست با شکست عراق به جام جهانی صعود کند. شاگردان اسکوچیچ درحالی موفق شدند سریع‌ترین صعود ما را به جام جهانی رقم بزنند که در دیدار مقابل عراق بعد از مدتها شاهد حضور تماشاگران و البته بانوان هم بودیم. بعد از صعود تاریخی تیم ملی به جام جهانی با علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی برای دقایقی همکلام شدیم تا نظرش را در مورد بازی با عراق و صعود تیم ملی جویا شویم. صحبت های بیرانوند را ادامه می‌خوانید.

علیرضا تبریک بابت صعود؛ از حس و حالت برای ما بگو.

واقعا خوشحالم و از ته دلم احساس فوق العاده ای دارم. صعود به جام جهانی مبارک همه مردم ایران باشد و امیدوارم این هدیه ناقابل را از طرف بچه های تیم ملی قبول کنند. اینکه آنها را خوشحال می‌بینیم حس بی نظیری دارد و امیدوارم بتوانیم باز هم دل آنها را شاد کنیم. من فکر می‌کنم زودترین صعود تیم ملی به جام جهانی را در همه این سالها رقم زدیم و صعود از این شیرین‌تر نمی‌شد.

تماشاگران زن بازی ایران و عراق

بعد از مدت ها بازی با تماشاگر برگزار شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خیلی خوب بود. به نظرم بعد از اینکه مدت ها بازی های تیم ملی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شد، حضور همین تعداد هم رضایت بخش بود. من که از دیدن مردم کنار تیم ملی کلی کیف کردم. آن ها همیشه به ما انرژی مثبت می‌دهند و در بازی با عراق هم دیدیم که چگونه با همه وجود تیم ملی را تشویق می‌کردند. اینکه بانوان هم توانستند به ورزشگاه بیایند اتفاق خوبی بود و امیدوارم باز هم شاهد حضور آن ها باشیم.

در مورد خود بازی هم صحبت کن.

به نظرم تیم ملی نمایش خوبی داشت و حتی می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم. ولی در مجموع همین که ۳ امتیاز را گرفتیم و به جام جهانی صعود کردیم. خیلی لذت بخش بود.

در صورت بازی در جام جهانی به تنها گلر تاریخ فوتبال ایران تبدیل می‌شوی که بازی در ۲ جام جهانی را تجربه می‌کند. در این خصوص چه نظری داری؟

خب بازی برای تیم ملی در جام جهانی حس فوق العاده ای دارد و من هم افتخار می‌کنم که عضوی از تیم ملی هستم. به نظرم افتخار بزرگی است و خدا را از این بابت شاکرم.

به نظرت این تیم ملی توانایی صعود از مرحله گروهی جام جهانی را دارد؟

قطعا دارد. با این تیم ملی که ما داریم می‌توانیم کارهای بزرگی در جام جهانی انجام دهیم و صعود به مرحله حذفی جام جهانی هم شدنی است. باید سخت کار کنیم و همه تلاشمان را انجام دهیم تا بتوانیم در جام جهانی هم نتایج قابل قبولی بگیریم.

در مورد وضعیت خودت در بوآویستا هم صحبت کن.

شرایط خوبی دارم و قطعا در ادامه از این هم بهتر خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    تبرررریک به همه مردم و فوتبال دوستان صعود دلچسب و بی دردسر تیم ملی به بزرگترین و معتبرترین تورنمنت فوتبال جهان.. این صعود خیلی چسبید دمشونگرررم بازیکنان باغیرت تیم ملی،به امید موفقیت و درخشش تیم ملی در جام جهانی، زنده باد تیم‌ملی..پاینده باد ایران..
  • ali perspolisi US ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    خیلی بهتر از امیر عابد زاده کوتوله هست نفر اول دروازبان ایران و آسیا بیرانوند دوم حامد لک و دروازبان تمام دوران فقط و فقط وخید قلیچ و نکیسا
    • /// IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      حامد لک؟وحید قلیچ؟!!!!!
    • لنگ IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      بی طرفیت توی تیم ملی منو کشته لنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی