پشت پرده پرونده جنجالی بازیکن گل گهر/ اقدام کمیته استیناف تمام معادلات را به هم زد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از احتمالات پررنگ که در محافل فوتبالی به شکل گمانه زنی مطرح شد و حتی باشگاه‌های ذینفع نیز به آن فکر می‌کردند، کسر امتیازات اضافه شده به ۳ باشگاه شاکی و عدم بازگشت این امتیازات به گل گهر است.

 یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌هایی که در یک یا حتی دو دهه اخیر سر از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آورد، بی تردید پرونده مربوط به بازیکن غیر مجاز و گابنی بود که تیم گل گهر از آن استفاده کرده تا با حکم کمیته انضباطی نتیجه ۳ بازی این تیم مقابل استقلال، سپاهان و پیکان تغییر کرده و ۷ امتیاز از گل گهر کسر و به حساب این ۳ تیم ریخته شود.

این پرونده از آنجایی ابعاد گسترده‌تری به خود گرفت که به جز گل گهر که مستقیماً یک طرف پرونده قرار داشت و به رای اعتراض کرد، یک طرف دیگر به اسم پرسپولیس هم به آن اضافه شد. پرسپولیسی‌ها در حالی به مدعیان این پرونده اضافه شدند که نه شاکی بودند و نه متشاکی و به صورت رسمی هیچ نقشی در این پرونده نداشتند؛ با این وجود آنها نیز جبهه‌ای سنگین بر علیه رای کمیته انضباطی باز کرده تا فشار افکار عمومی نیز در سرنوشت نهایی این پرونده بی تاثیر نباشد.

سرانجام با گذشت مدت نسبتاً زیادی از رای کمیته انضباطی،  کمیته استیناف در حالی برای صدور رای نهایی تشکیل جلسه داد که پیش از آن شائبه‌هایی در خصوص رای نهایی ایجاد شده بود و دخیل شدن احساسات! برخی از افراد تاثیرگذار در حوزه رسانه نیز بر این شائبه‌ها افزود تا جایی که باشگاه‌های ذینفع در این پرونده بلافاصله به احساسات رسانه‌ای واکنش نشان داده و آن را فضا سازی برای تغییر رای جنجالی دانستند.

یکی از احتمالات پررنگ که در محافل فوتبالی به شکل گمانه زنی مطرح شد و حتی باشگاه‌های ذینفع نیز به آن فکر می‌کردند، کسر امتیازات اضافه شده به ۳ باشگاه شاکی و عدم بازگشت این امتیازات به گل گهر است. یکی دیگر از احتمالات نیز بازگشت کامل امتیازات به تیم گل گهر بود.

جلسه کمیته استیناف در حالی برگزار شد که یکی از اعضای آن به دلیل ابتلا به کرونا در این نشست غیبت داشت تا جلسه مهم بدون حضور همه اعضا تشکیل شود.

ماحصل نشست کمیته استیناف استعلام‌های جدید از برخی نهادهای مربوطه و دعوت از یکسری افراد جدید مرتبط به این پرونده و تحقیقات مستقیم از آنها شد تا پس از تکمیل شدن اطلاعات این پرونده، کمیته استیناف در جلسه‌ای که تمام اعضای آن حضور دارند نسبت به این پرونده جنجالی تصمیم گیری کند.

در حالی که گمانه زنی‌های متفاوتی در خصوص رای کمیته استیناف مربوط به این پرونده صورت گرفته بود، استینافی‌ها با نوع تصمیم گیری همه معادلات را بر هم زدند تا مشخص شود همه احساسات هم درست نیست.

با اینکه گروهی هم معتقدند فشار افکار عمومی باعث عقب نشینی استیناف شد تا آنها رای متفاوتی نسبت به رای قبلی کمیته انضباطی صادر نکنند، اما علت هرچه بود، معلول آن شد فعلاً هیچ تصمیم تازه ای در خصوص این پرونده گرفته نشد و صدور رای نهایی از سوی کمیته استیناف به تعویق افتاد؛ تا این پرونده جنجالی همچنان مفتوح باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رامین تاج IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    کاملا مشخصه همه چیز ...جعل رخ داده و باید بازیها سه هیچ بشن اینکه دیگه تابلوئه نمیشه ماسمالیش کرد
    • گلات IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      مگه طبق اعلام فریبرز احمد زاده یامگا ژستد بدون مجوز بازی نکردن یه نوع جعل😉
    • یه ایرانی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      یه لحظه صبر کن ببینم کی میگه پرسپولیس تو این قضیه ضرر نکرده؟! ببینم بازیکنایی که اول فصل گرفتن چرا نتونستن تا حالا ازش استفاده کنن؟ جز بخاطر اینکه نرن شکایت و با این قانون مسخره بدبختشون نکنن؟ این قانون تبعات داشته و داره، اگه عوضش نکنن تیمها برای امتیاز گرفتن از هم راه النصر و پیش میگیرن!
  • اولیایی زاده IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    بهترین تنبیه برای گل گهر همان کسر امتیاز هست.. بستن پنجره . جریمه ..مورد های دیگر هست.. نه اینکه امتیاز مفت به پیکان بدهند و اساس جدول را خراب کنند.
    • جواد IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      وقتی بازی باسپاهان سه هیچ شد کسی نگران برهم خوردن جدول نبود اما وقتی نوبت تیمهای دیگه میشه جدول مهم میشه؟؟؟
    • یه ایرانی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      تا حالا تو عمرت فوتبال دیدی؟ قوانینش و چی میدونی؟ قوانین بین المللی شو منظورمه نه من درآوردی! اگه می‌دونی که نباید این دوتا رو باهم مقایسه کنی پروفسور ..‌.
    • حمید IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      اقای عقل کل کی گفته یامگا ژستدمجوزحرفه ای ندارن کی گفته بی کیفیتن کورهستین کیفیت رونمیبینید ژستددرلیگ برترانگلیس بهترین لیگ دنیاست درتیمهای بلکبرن استونویلابازی کرده یامگا هم همیطورفکرکنم لیگ کشورتاجیکستان بالاترازانگلیسه شماداریدبااین حرفهای مفت خودتون پشت کسر۶امتیارپدیده پنهان میکنید که البته اینباردیگه بابامسعودنیست که باجعل مثل کارطارمی پرونده روماست مالی کنه..گلگهرتخلف کرده واین رای کاملن عادی وحرفه ای هست وبایدبازبهاش ۳ برصفربشه مگه میشه بازیهاش ۳برصفربشه اوقت امتیازش به حریفهاش داده نشه اقااگه غیرازاین باشه بخدافوتبال ایران تعلیق میشه ازطرف فیفا وحتی اجازه حضوردرجام جهانی روازایران میگیره ...تیم پیروزی اگه بخاهدکاری کنه رای بشکنه فوتبال ایران رونابودمیکنه البته واسه شما عرق ملی وفوتبال ملی وجودنداره ومتاسفم براهواداری افراطی تیم پیروزی
    • ارزو IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      حرفم با جوادِ..وقتی چیزی فوتبال نمیدونی لال شو نظر نده.احمق بازی سپاهان پرسپولیس باید ۳ صفر میشد چون سپاهان ترسید و تو زمین حاضر نشد وبازی باید ۳ صفر میشد اینو تو نمونه هایی اروپاییم میتونی پیدا کنی. ولی گل گهر بازیکنش تایید شده حتی نامه تاییدش رسیده و مهر و امضا خورده وقتی تایید شده یعنی اجازه بازی دارع و عیر قانونی نبوده.حتی هاشم بیگ زاده برید ببینید همین حرف من رو میگه.این کلا بی انصافیه.یامگا و ژستد اصلا بازیکن خووب ولی اونا مجوز برای دوتا بازی داشتن این حرام واشتباه کلا امتیازیای استقلال بدون کوچیکترین تلاشی دارع بهشون هدیه داده میشه.حالام که الکی کرونا رو بهونه کردن.اسم هر بازیکنی رو دادن فوری همون بازیکن استوری گذاشته که نه من کرونا ندارم اینم ازمایشم..مفت خورا
  • Mahdi IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    رای کمیته انظباطی کاملا منصفانه بوده و باید تایید شود .
    • شهرام IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      روچه حساب این حرف ومیزنی؟گل گوهر خطایی هم کرده باشه،جلوچشم فدراسیون بوده.1بازی خطا!؟چرابازی دوم اجازه دادن؟؟؟!ینی واقعا تفکرنمیکنین؟!؟!بعدشم امتیاز ازون کم کنن،بعدبدن به دیگری؟!؟این میشه مفت بری%
    • کیسه حقیر IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      دو روز دیگه نیای بگی کمیته انضباطی پرسپولیسیه:)
    • اسی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      گدا گشنه ها نمیتونستین ازش امتیاز بگیرین شروع به التماس به وزیر دوچرخ کردین
    • دکترراد IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      مثل اینکه عادت کرده ایدبرای مفت خوری ..بااین مفت خوری رسیدین به صدر..فرنازجونتون اهل این کارهانیست قهرمانی بهش نمیادیعنی عرضشوداره ..تادنیادنیاست پرسپولیس سروروسالارتونه همیشه زیرقهرمان هستید...بدبختها
  • جواد IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    اینکه خبر ورزشی بطور خودجوش هر روز سه چهار تا خبر در مورد این پرونده کار میکنه اصلا به مفهوم فشار اوردن به استیناف جهت شکستن رای نیست واصلا هیچ ربطی به مافیای رسانه ایی خبرنگاران حاضر در ضیافت نهار ندارد در لابلای این موضوع اگر گاهگداری سری به داستان محکومیت تیم محبوبت در پرونده پدیده یا موضوع دلالی که آقای رسول پناه بهش اشاره کرد یا موشکافی اعترافات داوران بپردازی بد نیست بالاخره رسالت قلم فقط همین یک پرونده نیست آنچه مسلم است پرونده بازیکن گابنی مصداق بارز جعل است و جاعل باید متنبه بشود وگرنه فردا وپس فردا تمام تیمها مجاز به جعل خواهند بود
    • شاهرودی FR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      اصلا این حرفایی که دوستانی که اصلا تو پرونده دخیل نیستند میگن رو همین خبرورزشی تو مصاحبه با یکی از پیشکسوتاشون تو دهن طرف گذاشت سوال اینجوری بود نظرتون در مورد رای کمیته انظباطی چیه به نظرتون این کار باعث به هم خوردن جدول نمیشه هیچی از اون روز این جمله رو پیشکسوت و مدیر و هوادارشون یاد گرفتند و یکسره به کار بردند .تو متن الانشون نگاه کنید ببینید چه حرف جدیدی زده شده؟ هیچ !!! روزی چند بار هی این مطلب تکراری رو می نویسند چون اینجوری با فضاسازیشون دو ماهه نزاشتند رای صادر بشه و این رویه رو که مثل یک فشار شده ادامه میدن تا به هدفشون که شکستن رای هست منجر بشه الان تو مطلب ببینید چه حرف چرتی گفته گفته استیناف میخواد یا امتیاز گل گهر رو کم کنه ولی به سه تیم اضافه نکنه یا امتیاز گل گهر رو برمیگردونه و امتیاز سه تیم شاکی رو هم برمیگردونه!! یعنی قبل از تصمیم استیناف این آقایون دارند واسه خودشون رای رو میشکونند. خیلی آرسن لوپنید شما.می خواهید وانمود کنید خبر دارید استیناف رای رو میشکنه تا استیناف مجبور بشه همین کارو بکنه و اگر نکرد هجمه خرد کننده هوادار پرسپولیس باعث بشه رای رو بلافاصله لغو کنند
    • صبا NL ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      بازیکن رو خود فدراسیون مجوز داده و اگه حتی نداده باشه هم ربطی به تیمی جز گل گهر نداره. یکی جرمی داشته چرا دیگران باید نفعشو ببرن؟! مگه تو بازی حاضر نشده که سه هیچ بدن به حریف؟!
  • قهرمان IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    بی وجدانیه که امتیاز مفت به تیمهای دیگه بدن و سر بقیه تیمها شیره بمالن
  • {•••••••} IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    شیشلیک بود یا سلطانی یا بختیاری؟؟پشت پرده بدهی عیسی گونا وپدیده چیه؟؟هرجا سخن ازجعل وکثافت کاریه یه ردی ازلنگ پولی3 حقیرم هست،خودشونو پشت گلگهرقایم کردن مفت بری کنن،تیم نونهالان پیکان یه بازیکن غیرقانونی داشته شکایت کردن امتیازاشونو پس گرفتن یکی ازاین تیما هم لنگ حقیربوده،خدا تمام شَرو نیاتتون رو به خودتون برگردونه همه ازدستتون راحت بشن
    • Boyka IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      برا خودت چی میگی داستان می‌نویسی....اصلا بازیکن روستایی بود فدراسیون ایران هم تاییدش کرد کارت بازیشو هم صادر کرد...این مشکل فدراسیون هست نه باشگاه گل‌گهر بدبخت بیچاره
    • کیسه کش بودن درد دارد IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      تو اول بیا بگو یزدانی چجوری یه فصل کامل رو تو کیسه منفور بازی کرد با اینکه سرباز بود؟؟؟فساد تو خونتونه کسی هم جرعت نمیکنه بگه بالا چشتون ابروئه
    • قاسم IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      شما عادت دارید مثل طارمی بازیکن غیر مجاز نیم فصل براتون باز ی کنه گل هم بزنه اما پشتتون معلوم به کجا گرم باشه قهرمانی رو هم اسنپی و غیر اسنپی فرت فرت با دلارای وزیر و غیر وزیر بهتون بدن فک کردین این دفعه هم همون بساطه .
  • ابرام US ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    خنده دار است آنجا که تیم خطا کار «گل گهر» تعمداََ از بازیکن غیر ملی پوش استفاده کرده و دستی دستی با حا لت ضعیف تری به مسا بقه با ۳ تیم طلبکار سپاهان و استقلال و پیکان پر داخته است . در این میان این ۳ تیم طلبکار از مقابله با گل گهر ضعیف شده سود برده اند اما دست آخر طلبکار شده اند . گل گهر خلافکار است اما چه زیانی به اسقلال و سپاهان و پیکان زده است ؟ چرا با ید این ۳ تیم الکی الکی بحسا بشان امتیاز وارد شود .؟ باید گل گهر تنبیه شود ( متناسب) و هیچ امتیازی به تیم های مفت خور سپاهان و اسقلال و پیکان نرسد .
    • فقط استقلال IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      مفت خور تیمیه،که یکماه از کسرامتیازش گذشته،اما هنوز رای اجرا نشده،مفت خوراون لنگیه که درجعل طارمی بایدبه دسته یک سقوط میکرد،وجام ازش گرفته میشد،اما سلطانی خر مگراجازه میداد،مفت خور اون تیمیه،که سپاهان داره واردزمین میشه،بهش۳_۰میدند،خدایا شکرت که زوال عقل دارو داره،اما لنگی ها نمیخورند
    • عباس معصومی FR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      اگر تیم‌ پیروزی هم ذینفع بود این حرفو میزدی ؟ به خدا که نه و اولین تیمی که شکایت می کرد پیروزی بود و الان رای هم تایید شده پرونده بسته شده بود قانون مهمه یا منافع تیم پیروزی؟ یا قانونی قانونه که فقط تامین کننده منافع تیم پیروزی باشه ؟ جمع کنید این بساط جعل و تقلب رو که شش سال کردید و هیچ کس به روتون نیاورد رای برگرده پرونده میره دادگاه cas و فدراسیون بد می بینه
  • سپاهان IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    مذاکرات هسته ای هم اینقدرطول نمیکشه
  • فوتبال پاک IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    جالبیه بازی دیشب تیم ملی این بود که تیم ملی عراق هم بازیکن پرسپولیسی داشت.ولی تیم ملی ایران بازیکن استقلالی نداشت .😂❤🏆🏆🏆🏆🏆❤
    • کوهیار IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      خیلی باحال بود
    • مکتب پاک کیسه IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      لابد اینم تقصیر وزیر بود:)
    • ایرانی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      نه عزیز شما انسانیت را له کردین توجه نمی کنید اگر در حین بازی مریضی به کسی سرایت کنه و به یک همنوع آسیب برسونه مهم نیست شما ها از هر موضوعی حرف درست می کنید لعنت به غیر انسانیت
  • حمیدرضا IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    همین کارها رو می کنید بعدافیفا میاد همتونو تحریم می کنه ته این کاراتونم تماما حتی حمایت ازاستقلال هم نیست بلکه هدفتون ضربه زدن به پرسپولیسه سال دیگه هم هیچکدومتون ردو پیتون معلوم نبست کجا هستید کمی انسان باشید
  • رحیم IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    مثلث تاس دارن میسوزد بخدا اگه ده امتیاز دیگه هم بدن بهتون باز هم پرسپولیس قهرمان میشه
  • مهرداد IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    اگر رای متفاوت با کمیته انظباطی باشه در این فوتبال را باید گل گرفت ب هزار یک دلیل ماست مالی کردن از این روشنتر و اضحتر طرف اگر خطا کار نبود چرا دست ب جعل زد؟؟ اگر زد و اشکال نداره و رای قراره برگرده پس همه برن هر بازیکنی با هر شرایطی خواستن بیارن هر جا بقیه متوجه شدن هم بیرونش کنن و همه چی تمام😏🤔
  • رضا IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    لنگی ها عادت دارن تو همه امور فوتبالی دخالت کنن. بدبخت ها فک میکنم هنوز بابا مسعود و آذر خانم هستن و قضیه رو به نفعشان تموم میکنن
  • گلات سوزش IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    بالاخره حق به حق دار میرسه...وزیری که تا دیروز پاک بود اززبون همونا پرسپولیسی میشه:)))
  • امیر IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    دانشمندانی که میگن رای عادلانه نیست هیچی از فوتبال نمیفهمن. طرف بصورت غیر مجاز بازیکن خریده،اگه اطلاع نمیداشت یه چیزی ولی مدارک رو جعل کرده میفهمین؟؟؟؟ معلومه که نمیفهمین چون خودتون خدای جعل هستین.واسه حرفه ای سازی جعل میکنید، واسه طارمی جعل میکنید، یک جاعل حرفه ای. بگذریم. طرف یه خونه میسازه همه ی قوانین رو نقض میکنه وبعد یه جریمه میده شهرداری و همه چی تموم میشه، گلهگر هم همین فکر رو کرده. گفته اگه فهمیدن یه جریمه میدیم وتموم میشه. درست مثل لیست آسیایی استقلال که ژنرال گفت یه جریمه میدیم و حل میشه. دیدید که نشد. الان هم باید سخت ترین مجازاتها رو در نظر بگیرین که یکی دوتا تیم جاعل لیگ حساب کار دستشون بیاد
    • فرناز IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      آقای فهمیده کارت بازی داشته پس غیر مجاز نیست نمیدونم شما کیسه کشا چرا اینقدر توهم دانایی دارید عزیز دل بخودت بیا مشکلت اینه که طرفدار تیمی شدی که بعد از ۱۰ سال قهرمان نیم فصل شده اونم با سهمیه و ... کار نداریم فعلا برو خوشحال باش چون معلوم نیست چند صدسال دیگه به این عنوان دست پیدا کنید . بیا موز و بزن
  • م . ت IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    هم امتیازات گل گهر باید کسر بشه و هم 6 امتیاز از پرسپولیس بابت پرونده پدیده کم بشه و.هم کنعانی زادگان بعلت اون بی ابرویی بزرگ باید محروم میشد . ولی فدراسیون لنگی نقش نوکر پرسپولیس رو بازی میکنه
    • علی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      شما دگه ازون کیسه کشا بی منطق که فقط میگن ما یکمی منطقی باشید ..چرا کارت بازیکنو صادر کردن در ضمن باید بازیکنو دیپورت کن ..اگه قرار براین باشه چرا بازیکناتون جلو گل گهر بازی نکردن ..
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    کم کردن امتیاز از گلگهر در هر صورت واقعا ظلم بزرگی هست.
  • عباس IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    سلام...میگگگگگممممم..یه چهارپنج امتیاز دیگه به کیسه دوچرخ بدین بلکه بتونه سهمیه بگیره خخخخخخ
  • علی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    با سلام درمورد بازی استقلال با گل گهر دوتا خارجی استقلال رو بازی ندادند ودرحق استقلال ظلم کردند که اگر بازی میدادن نتیجه چیز دیگری بوداصلا علت اعتراض همین بود که بازیکن های ما رو بازی ندادند ولی بازیکن اونها بازی کرد تغییر رای کمیته یعنی کمیته انضباطی پشم
  • بدون اسطوره IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    به خاطر استقلال ی تیم شهرستانی رو زمین‌نزنید ... هر چند گلگهر رقیب سر سختی میشد براتون اما مطمئنا پرسپولیس و در گیر حاشیه کنید کافیه و استقلال میتونه بعد یک دهه قهرمان بشه.... متخصص!!
  • m IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    لنگ بابا مسعود وهمین
  • لنگ IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    همه چی برای لنگ هنوز قدرت مندانه یکه تازی می‌کنه اون وقت میگن گزینه مدیرعاملیشون تاجیه تیم ملی ببین چطور کریم لنگی و اسکوویچ زیر نظر برانکو بازیکن های بی کیفیت کردن فیکس خدایل خودت ریشه فساد از مملکت ما بردار که لنگ دست بردار نیست
  • سعید IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    ۷ امتیاز رو میخان بدن به لنگ یتیم
  • سیا IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    دلیل کسر امتیاز چیست با هو جنجال بازیکن غیرمجاز یعنی چه . این بازیکن بازی ملی نداشته . خوب یعنی بازیکن درجه یکی نیست . خوب این که به ضرر گل گهر وله نفع تیم های مقابل است . تا حالا دیدید که یکی شاکی شود وبگوید این بازیکن ضعیفی بوده و نباید با ما بازی می کرد . غیرمجازیعنی اینکه گل گهر سود برده باشد اینجا که گل گهر هم فریب خورده وبه جای بازیکن ملی پوش یک بازیکن درپیتی گرفته است
  • مسعود IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    هر جای دنیا بگی تیم استقلال از این شاکی که چرا در بازی روبروی تیم ما از بازیکن ضعیف استفاده کردی!!! در جا مفرسنت دیونه خونه
  • hosein JP ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    در آیین نامه ام به صراحت و خیلی مشخص گفته شده که هرگونه مشکل از سمت بازیکن هر چیزی که میخواد باشه باشه با خود باشگاه خریدار بازیکن و هیچ چیزی به پای فدراسیون و هیج نهادی دیگه ای نیست . آیا سواد داری لنگیا یا اینکه فقط هوچی‌گری بلدین مثه یایا تون . و در آخر لنگیا زیاد حرص نخورید شماخودتون بچسبید که با اینکه یکماه از رای کسر امتیازاتون گذشته ولی انقد باباهاتون زیاده که اصلا حتی برای هیچکس توواون باشگاه یا بهتره بگیم (خانه فساد عبده قاتل) هیچکس اصلا براش مهم نیست این موضوع .اگه قرار به نامردی و حق خوری باشه . بدبخت پدیده که یه باشگاه خصوصیه و فریادش به هیج جایی نمیرسه و راحت حقش داره خورده میشه.
  • بهزاد IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خیلی عجیبه که میگن به پرسپولیس ارتباطی نداره ! اگر این امتیازات بادآورده نبود الان پرسپولیس در صدر بود بنابراین در سرنوشت پرسپولیس اثر دارد.
  • شهرام IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اگه گل گهر تخلفی کرده با اطلاع کامل فدراسیون بوده!! از گل گهر باید امتیاز کسر بشه و مسئولینی که اجازه بازی به بازیکن گل دادن باید بازخواست بشن ولی نباید به این سه تیم امتیاز داده بشه!امثال به هر بهانه ای می‌خوان کیسه رو قهرمان کنن!!به هیچ‌کدام از تخلفاتی ون هم رسیدگی نمیکنن!!!تخلفاتی که هر کدومش به تنهایی جریمه و مجازات های سنگین داره!!این همه فساد و رانت در کشور باعث شرمساری و خجالت اوره!!!!
  • محمدرصا IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    خواست حکومت به طرفداری بدون شک وتردید از سوگل حکومتی،،، ولی در مسابقات بین المللی دستاوردی بدست نمیاره، همان صحبت فرگوسن در مورد قهرمانی پوشالی داخلی و فساد و تبانی و،، نتیجه سپاهان لیگ قبل،، بازی های طارمی با جعل که صراحتا در شبکه 3برنامه 90 خودش اعلام کرد، همه چی مسخصه
  • ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️. IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    اگه گل‌گهر جعلی هم کرده باشه انصاف نی که 3 امتیاز رو بدین با تیم های دیگه بقیه این ها چه گناهی کردن آخه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی