رسول معتمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسول معتمدی، دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی ازبکستان از بلاتکلیفی فدراسیون وزنه برداری انتقاد کرد.

ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم وزنه برداری و تنها طلایی کشورمان در رقابتهای جهانی ازبکستان با اشاره به شرایط نامطلوب حاکم بر فدراسیون گفت:دود این بلاتکلیفی اول به چشم ملی پوشان اعزامی به بازی های آسیایی چین می رود.»

او با اشاره به عدم حضور رییس در طول ماه گذشته  مطرح کرد: وزارت ورزش باید هرچه زودتر وضعیت را مشخص کند، اگر علی مرادی بازنشسته است نسبت به تعیین سرپرست جدید و برگزاری هر چه زودتر انتخابات ریاست اقدام شود و اگر نه او همچنان به عنوان رییس فعالیت های خود را در فدراسیون وزنه برداری پی بگیرد».

رسول معتمدی به تشکیل اردوی کشتی کشورمان برای شرکت در بازی های آسیایی چین اشاره کرد : با اینکه نزدیک به هشت ماه به زمان شروع بازی های آسیایی باقی مانده  هنوز اردو نگذاشته اند و فدراسیون وزنه برداری رییس ندارد و زمان از دست می رود».

معتمدی در باره شرایط و میزان آمادگی خود گفت : با توجه به اینکه قرار است در هفته سوم لیگ برای تیم ذوب آهن وزنه بزنم. پس از بازگشت از رقابتهای جهانی ازبکستان تمریناتم را همچنان ادامه می دهم. با توجه به پیشتازی تیم ذوب آهن در لیگ انتظار داریم که بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.»

ملی پوش وزنه برداری ایران به تغییر اوزان رقابتهای این رشته ورزشی توسط فدراسیون جهانی اشاره کرد : با توجه به تغییر اوزان این امکان وجود دارد که وزنه بردارانی همچون سهراب مرادی در این دسته و یا در یک دسته بالاتر حضور یابند. من  برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم از این به بعد رقابت سختی را با حریفانم خواهم داشت. »

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی