نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فشار آوردند تا یحیی استعفا بدهد/ پرسپولیس مین گذاری شده است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس, سرمربی پرسپولیس را به خویشتن داری دعوت کرد.

رویانیان که دوره پر فراز و نشیب را در پرسپولیس گذرانده و تجربه های مدیریتی منحصر به فردی در این باشگاه دارد در از یحیی گل‌محمدی می‌خواهد که با پس گرفتن استعفا به تمرینات تیم بازگردد و کار را زیر نظر بگیرد که از این بحران فقط در سایه اتحاد می‌شود عبور کرد.

صحبت های رویانیان خطاب به گل‌محمدی را بخوانید:

* پرسپولیس مین گذاری شده است

اتفاقات چند روز اخیر و استعفای آقای گل‌محمدی عزیز و عدم‌ تمرین دو روزه بازیکنان پرسپولیس باعث ناراحتی امثال من و خیلی از دوستان شده است. متاسفانه مدیران قبلی در تمام مسیر های حرکتی آقای درویش را مین گذاری کرده‌اند. آقای درویش به هر مسیری که بخواهد ورود کند یا توفیقی کسب کند، آنجا مین گذاری شده است. به عبارتی خیلی چیزها پیش فروش و پیش خور شده است. خیلی راه ها بسته شده و همین وازه مین گذاری واژه درستی است. آقای درویش الان هم باید مین ها را خنثی کند و مورد به مورد مشکلات گذشته را برطرف کند و هم باید برای راه هایی که در پیش رو هست برنامه ریزی کند. 

* فشار آوردند تا یحیی استعفا بدهد 

یک چیزی درباره آقا یحیی بگویم که ورود ایشان به پرسپولیس بعنوان سرمربی در دوران من اتفاق افتاد و من خوشحالم که چنین مربی باکفایت و باکیفیتی را به بالاترین سطح فوتبال ایران معرفی کردم. یحیی آدم بامعرفت و ماخوذ به حیایی هم هست . البته الان با ورود آقای درویش که برخلاف مدیر های قبلی به صورت رسمی مدیرعامل است، بحث استعفا ها مطرح شده است. من هم از استعفای رییس هیات مدیره که یک انسان وارسته ای است که سالهای سال در حوزه ورزش و فوتبال و باشگاه پرسپولیس سابقه دارد تعجب کردم و هم از فشاری که روی گل‌محمدی بود و منجر به استعفای وی شد. به نظر من تنها راه این است که آقای گل‌محمدی و بازیکنان و همه عوامل و هیات مدیره و دوستان و پیشکسوتان از مدیری که هم ورزشی بوده و هم رسما از طریق دولت و نماینده دولت انتخاب شده حمایت کنند و از این مشکلات با هم عبور کنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    دقیقن همین توره واعلااین همه مدیرپرسپولیسی بالیاقط داشتیم چراکسی که ددوزارتوجیبش پول نداره وفقط اومدن به تاراج ببرن روگذاشتن مدیرعامل مگه پرسپولیس نداره این همه جام وقههرمانی درآسیاوکشورداشته وبرای هربازی ملیاردهاتومن درآمدداشته وطلب کارهست برای هرجام چقدرطلب داره اون وقط فقط پول بازیکنادرامدکارگذارهم نمیشوداگه درآمدیک سال کارگذارروبه بازیکنامیدادن نیازبه چیزدیگه ای نبودبقیه پولهاماله خودشون فقط یک نایب قهرمانی آسیا۲۳ملیون دلاربوده وحالابقیش که برای هربردچندهزاردلا بهشون میرسد بماندپس پرسپولیس ندارنیست کلی هم سرمایه دارهست اگه بزارندآقای رویانیان درست میگه میخوان بااین کارپرسپولیس نتونه نتیجه بگیره چون توزمین زورشون به پرسپولیس نرسیدمیخوان این جوری جلوی پرسپولیسوبگیرن
    • /// IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      ۲۳ میلیون دلار به خاطر نایب قهرمانی در آسیا؟به نظرت کم نگفتی؟فکر کنم ۴۰ میلیون دلار بود!!
  • م IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    احسنت منطقی ترین حرف 👏👏👏
  • کوهمره_جروق IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    پایه این پرسپولیس بزرگ را رویانیان بنا کرد. به نظر من بعد از گرشاسبی بهترین مدیر پرسپولیس رویانیان بوده.
  • پرسپولیس IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    فقط اتحاد و همدلی می‌تونه بازی رو به برد تبدیل کنه وهمه نقشه‌ها رو نقشه بر آب کنه ⁦👋🏼⁩👋👋👋
  • محسن IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    سلام رویانیان زمان خودش می خواست جلوی پخش زنده بازی های پرسپولیس رو بگیره تا از این طریق بتونیم حق پخش تلویزیونی رو بگیریم. الان یه عده میگن ما استارت گرفتن تبلیغات محیطی رو زدیم :)
    • بهروز سرور لنگیا IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      بعله. البته میخواست تلویزیون لنگ راه بندازه.هه هه هه . اینقدر رویا پردازی میکرد که نزدیک بود دستگیرش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی