نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اخبار استقلال بازیکنان پرسپولیس را به هم می‌ریزد/ از دیدن بازی بهترین بازیکن ۱۰ سال اخیر ایران کیف می‌کنم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حمید درخشان ستاره پیشین تیم ملی و پرسپولیس می‌گوید: از دیدن گل‌های مهدی طارمی کیف می‌کنم. مهدی یک استعداد ناب و بهترین فوتبالیست ۱۰ سال گذشته ایران است.

این روزها پرسپولیس شرایط نرمال و عادی ندارد و همین مسئله باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. یحیی گل محمدی استعفا داده و مشکل مالی هم در این تیم بیداد می‌کند.

این درحالی است که ۱۸ بهمن ماه جاری بازی سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان برگزار خواهد شد. درهمین راستا و البته در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بد ندیدیم با حمید درخشان هم کلام شویم.

از پرسپولیس شروع کنیم یا تیم ملی آقای درخشان؟!

هر جور که راحت هستید!

وضعیت پرسپولیس در حال حاضر نگران کننده نیست؟

من از همان روز اول هم گفتم که رضا درویش و هیئت مدیره جدید باید پول بیاورند.

به نظر می‌رسد فراهم کردن منابع پایدار مالی برای پرسپولیس سخت باشد. برخی پول‌ها از اسپانسر گرفته و پیش خور شده و ...

من خیلی این حرف‌ها را قبول ندارم. شما وقتی مسئولیت تیم بزرگی مثل پرسپولیس را می‌پذیرید قطعا در جریان همه مسائل و مشکلات این تیم قرار دارید. نمی‌شود که اول پُست‌های پیشنهادی را بپذیریم و بعد از مشکلات حرف بزنیم.

به نظر شما استعفای یحیی گل محمدی کار درستی بود؟

من هم جای یحیی بودم همین کار را می‌کردم!

چرا؟!

ببینید فردا پس فردا که خدای ناکرده پرسپولیس ببازد یا نتیجه نگیرد همه اول به سرمربی تیم حمله خواهند کرد. این تیم امکانات، پول و مدیریت درست می‌خواهد. یحیی گل محمدی سرمربی تیم است. نمی‌تواند هر روز سر زمین تمرین بجنگد، سر امکانات بجنگد و پاسخگوی سئوالات بازیکنان درخصوص بدقولی مالی باشگاه باشد. من به او حق می‌دهم.

اما باشگاه ۸ درصد واریز کرده است؟

با ۸ درصد یا ۵ درصد و ... کاردرست نمی‌شود. وقتی پول می‌خواهند بدهند باید درست واریز کنند. پرسپولیس از همه رقیبانش کمتر پول گرفته است و این قشنگ نیست. یک زمانی دردوران بازی ما پولی در بساط نبود. همه تیم‌ها پول نداشتند و ما هم می‌دیدیم شرایط یکسان است اما الان وضعیت عوض شده است. شک نکنید اخبار واریز پول و پاداش تیم‌های رقیب پرسپولیس به گوش بازیکنان می‌رسد و تیم را به هم می‌ریزد. باشگاه به جای ۸ درصد یا ۷ درصد و ۵ درصد دریک نوبت ۲۰ درصد بریزد. این شکل خُرد خُرد پول دادن بیشتر ذهن بچه‌ها را به هم می‌ریزد.

به نظر شما یحیی گل محمدی برمی‌گردد؟

به هر حال او شرایط خودش را در تلویزیون گفته است. باید باشگاه تلاش کند مشکلات را حل کرده و زمینه بازگشت یحیی را فراهم کند. او سرمربی این تیم است و بهتر از هرکسی پرسپولیس را می‌شناسد. نتایج خوبی هم گرفته است و باید دست به دستش داد.

شایعه ای هم منتشر شد که یحیی گل محمدی از سپاهان پیشنهاد دارد. هر چند خودش این شایعه را تکذیب کرد اما باز می‌خواستیم نظر شما را بدانیم؟

امکان ندارد! یحیی گل محمدی یک پرسپولیسی اصیل است. پیراهن این تیم را سال‌ها پوشیده و اگر هم تصمیم به استعفا گرفته به خاطر بدقولی‌های باشگاه و مشکلات موجود بوده است. من پیش بینی می‌کنم انشالله یحیی همین یکی دو روز آینده انشالله برمی‌گردد و تمرینات تیمش را زیر نظر می‌گیرد.

بسیارخوب، درباره صعود تیم ملی چه نظری دارید؟

خاطرتان باشد اولین حامی‌اسکوچیچ من بودم. زمانی که خیلی‌ها نسبت به انتخاب او موضع منفی گرفتند از او حمایت کردم چون می‌دانستم شناخت کافی از فوتبال ایران دارد. هوشمندانه از وحید ‌هاشمیان و کریم باقری هم به عنوان دستیاران ایرانی کمک گرفت و خوشحالم امروز تیم ایران نشان داده و ثابت کرد هنوز هم نامبر وان آسیاست. این صعود تاریخی به همه ما چسبید.

مهدی طارمی‌که درپرسپولیس شاگرد شما بود باز هم گل صعود تیم ایران را زد. اگر بخواهید یک جمله درباره او بگویید؟

از دیدن گل‌های مهدی طارمی کیف می‌کنم.

یک جمله دیگر هم می‌توانید بگویید؟

مهدی یک استعداد ناب و بهترین فوتبالیست ۱۰ سال گذشته ایران است.

بازی با امارات را چطور می‌بینید؟

با توجه به اینکه تیم ایران به جام جهانی صعود کرده من فکر می‌کنم اسکوچیچ از برخی بازیکنان که کمتر بازی کرده اند در این دیدار استفاده کند. البته این تصور من است و شاید سرمربی تیم ملی بخواهد با تمام قوا و استفاده از همه نفرات برابر امارات بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    شک نداشته باشید شرایط امروز پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و فدراسیون و سازمان لیگ مهندسی شده برای متلاشی کردن پرسپولیس است در هیچ کجای دنیا با تیم اول کشورشان اینگونه رفتار نمی کنند که با پرسپولیس رفتار می کنند نه پول می دهند نه مثل تیم های دیگر اجازه می دهند بازیکن خوب بخرد نه زمین تمرین درست و حسابی در اختیار پرسپولیس می دهند می خواهند تیم دیگری قهرمان شود این بلاها را سر پرسپولیس می آورند .
  • عباس معصومی FR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    درود بر صداقتت که توقع بازیکنا و کادر فنی و هوادارای پیروزی از وزیر (گرفتن آرامش از استقلال مثل دوران سلطانیفر) رو به زبون آوردی...ولی خداوندگار هوچیگری هستید شماها شما که از شرایط نابرابر میگید تا حالا کاپیتان تیمتون مربی تیمتون بوده؟ تا حالا سرمربی تیمتون یه نیم فصل از جیب خودش تیمتون و سرپا نگه داشته؟ تا حالا اخر فصل ۲۰ تا بازیکن تیمتون تغییر کرده؟ چقد بگیم از این چند سالی که خون به دل هوادار استقلال کردن شما راست میگید شما دنبال همون چند سال شرایط نابرابر هستید که تیم ما رو شخم میزدن و تیم کثیفتون هر سال ستاره هاش حفظ میشد شما دنبال نابرابری‌ای هستید که ما تضعیف شیم و شما قدرت بگیرید تازه شرایط برابر شده کور خوندین بتونین با این کاراتون دوباره دوران سیاه سلطانی فر رو برگردوندین
  • مهران IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    اقای محترم شماشک نکن هیچ کدوم ازطرفداراسپاهان دوست ندارند یحیی مربی سپاهان بشه نه الان نه هیچوقت دیگه ان شاالله سالهای سال بمونه پرسپولیس وسال دیگه پرسپولیس مجوزحرفه ای بهشون بدندبیاندآسیا
  • 10ساله جام ندیدن لیگ رو بهم ریختن IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آره معصومی جان برادران مجیدی از طرفدار ساکن امارات پول گرفتن گذاشتن تو جیبشون بعد نصف پول رو از جیب مبارک به بازیکنان کیسه دادن!!!حق باشماست؛ دالتون های استقلال بخاطر پولی که از باشگاه اماراتی به جیب زدن و درحالیکه چندروز قبلش میگفت قاعدی فروشی نیست خودش رسما برای مذاکره به امارات رفت تا بهترین بازیکنش رو بفروشه اسکونت بگیره!! بعد بیچاره از جیب خرج میکنه!!خخخ
  • شش تقلال IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    حمید جان عشق منی که از اسکو حمایت کردی@خوب زده تو ..........بعضی ها @حالا که صعود بی دردسری داشتیم میگن به دور دوم صعود نمیکنیم انگار سری قبلیها یه پای نیمه نهایی یا رده بندی یا فینال بودیم،والله کل تیم های اسیایی در جام جهانی نسبت به دوره (کیروش) کارنامه بسیار قابل قبول تری داشتند چکار کردیم قبلا؟؟؟با باخت اونم اتوبوسی حماسه ساختیم و ریختیم تو خیابونا@خخخخخخخ واقعا بعضی از ماها خیلی حسود و پست هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی