نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تیم ملی والیبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران دور مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ در برزیل، بلغارستان و روسیه با ۱۲ تیم مسابقه می‌دهد.

دور مقدماتی لیگ ملت‌های مردان از ۱۷ خردادماه سال آینده با میزبانی برزیل، کانادا، فیلیپین، بلغارستان، روسیه و ژاپن آغاز می شود.

 ایران درهفته اول از ۱۷ تا ۲۲ خردادماه ۱۴۰۱ در برزیل به مصاف استرالیا، روسیه، ژاپن و هلند می رود. هفته دوم هم که از ۳۱ خرداد تا پنجم تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و مردان والیبال ایران در صوفیه به ترتیب با  بلغارستان، آمریکا، برزیل و کانادا روبرو می شوند که هفته‌ای سخت و نفسگیر است.

تیم بهروز عطایی در هفته سوم و آخر دور مقدماتی لیگ ملت‌ها از ۱۴ تا ۱۹ تیرماه در شهر کمروف روسیه با تیم‌های ایتالیا، صربستان، اسلوونی و لهستان رقابت می کند. در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی ۸ تیم برتر جدول به مرحله نهایی می رسند تا برای مقام قهرمانی  از ۲۹ تیر تا دوم مردادماه با هم رقابت کنند. البته هنوز میزبان دور نهایی مشخص نیست.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال در مورد مشخص شدن حریفان ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ می گوید: «پس از پایان لیگ، حدود ۲ ماه و نیم تا شروع لیگ ملت‌ها فاصله داریم که زمان قابل قبولی است. کادر فنی در این فرصت قابل قبول، اطلاعات گذشته فردی و بازی‌های دوستانه حریفان را به دقت بررسی خواهد کرد. ما با اطلاعات دقیق و به روز به مصاف حریفان خواهیم رفت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی