نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چوب و جلیقه به جای پرچم/ محرومیت سنگین برای دو کمک داور فراموشکار!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو داور خط بابت استفاده از وسایل عجیب به جای پرچم با محرومیتی سنگین از حضور در مسابقات منع شدند.

تصمیم عجیب کمک داوران مسابقه شیلی و ارژانتین در رقابتهای انتخابی جام جهانی در استفاده از چوب و جلیقه به جای پرچم آفساید، عواقبی جدی را برای مسئولان برگزاری این مسابقه و همچنین خود داوران در پی دارد.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) اعلام کرد محرومیتی سنگین برای داوران خط این مسابقه بابت به همراه نداشتن تجهیزات لازم برای قضاوت در مسابقه در نظر گرفته است. فابریسیو ویلارینیو و رودریگو کوریا، دو داور برزیلی که به عنوان کمک داور در کنار داور اصلی آندرسون دارونکو، قضاوت این بازی را برعهده داشتند چهار ماه از حضور در مسابقات ورزشی محروم شدند. در این مدت آن‌ها اجازه نخواهند داشت تا در هرگونه مسابقه فوتبال که زیر نظر کنفدراسیون آمریکای جنوبی برگزار می‌شود قضاوت کنند. این تصمیم توسط کمیته داوران این کنفدراسیون اتخاذ شده است.

در بیانیه کنمبول در این باره توضیح داده شده است: «ویلارینیو و کوریا در انجام وظیفه محوله به آنها ناتوان بودند چرا که تجهیزات پایه‌ای برای انجام وظیفه خود را به همراه نداشتند (پرچم) و با این رفتار، روند طبیعی مسابقه را در خطر قرار دادند.»

طبق گزارش‌های منتشر شده تیم داوری تجهیزات کامل را در شهر کامالا شیلی به همراه داشته اما این دو داور هنگام رفتن به ورزشگاه وسایل خود را در هتلل جا گذاشتند و زمانی متوجه این موضوع شدند که به ورزشگاه رسیده بودند و زمان زیادی تا شروع مسابقه باقی نمانده بود. بنابراین آن‌ها فکر کردند با امکانات موجود برای جبران اشتباه خود استفاده کنند و به همین دلیل از یک جلیقه زرد رنگ که معمولاً ماموران امنیتی می‌پوشند استفاده کرده و آن را روی یک چوب گره زدند تا نقش پرچم را برای آن‌ها ایفا کند.

این محرومیت شامل داور وسط و داور چهارم نمی‌شود. بازی شیلی و آرژانتین با نتیجه ۲-۱ به سود آرژانتین به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    حالا از فردا تولیگ خودمون بیجا کاری میکنند بعدمیگنندفلان کشوررادیدید چه اتفاقی افتاد
  • مجید IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    یاد بگیرین ... هی نگین امکانات نداریم و اشتباهات به خاطر امکاناته.. با یه جلیغه و چوب بازی رو قضاوت کردن
  • شاهرخ خان: IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    اینکه چیزی نیست، یادمه تو یکی از بازیهای پرسپولیس احمد ابهران به بازیکن حریف کارت زرد دوم رو داد و چون کارت قرمز همراش نبود بازیکن رو با اشاره دست از زمین بیرون کرد. اون روز کلی خندیدیم. احمد ابهران پدیده‌ای برای خودش. فکر نمیکردم کارت قرمز بتونه باعث خوشحالی و خنده یه ملت بشه که شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی