محسن بهشتی‌راد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان یخ‌نوردی دنیا گفت: رکوردم در قهرمانی جهان باور کردنی نبود و خودم هم در شوک هستم.

محسن بهشتی‌راد در مورد قهرمانی‌اش در مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی جهان در سوئیس اظهار داشت:  مسابقه خیلی خوبی بود من برای قهرمانی آمده بودم که خوشبختانه به آن رسیدم این هدف 5 ساله‌ام بود و خیلی برای آن تلاش کردم و زحمت کشیدم.

وی ادامه داد: ما در ایران یخ به آن صورت نداریم و هر سال مجبوریم برای اردو به روسیه برویم اما امسال به خاطر کرونا و بحث ویزا چندان نتوانستیم اردو برگزار کنیم و فقط 10 روز برای تمرین در محل مسابقات حضور پیدا کردیم.

قهرمان یخ‌نوردی دنیا با اشاره به اینکه هم قهرمان شد و هم رکوردش را بهبود بخشید، گفت: این بهترین رکوردی بود که زدم و اصلا برای خودم باور کردنی نبود و هنوز هم در شوک هستم. فکر می‌کنم خارج از توانایی خودم در این مسابقه شرکت کردم.

بهشتی‌راد در مورد اینکه حالا در یخ‌نوردی هم سریع‌ترین یخ‌نورد دنیا یک ایرانی است گفت:‌ بله، در سنگ‌نوردی رضا علیپور سریع‌ترین بود و حالا در یخ‌نوردی هم به عنوان همشهری‌اش توانستم سریع‌ترین شوم و حالا قزوینی‌ها حرف اول را در سرعت می‌زنند.

وی تأکید کرد:‌ این اتفاق نه تنها آرزوی خود من بلکه کل مردم ایران و جامعه یخ‌نوردی بود چون تا حالا غیر از ورزشکاران روس هیچ ورزشکار دیگری نتوانسته بود قهرمان شود و خوشبختانه یک ایرانی برای اولین توانست این تابو را بشکند. این اتفاق نشان‌دهنده پیشرفت یخ نوردی در ایران است. امیدوارم این رشته المپیکی شود و ما هم بتوانیم آنجا مدال کسب کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی